Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 18:49
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Hai lieve mensjes, ik heb even wat vraagjes aan jullie.

Ik heb een heeeeeeeeeeeeeeele liever vriendin, en ik wil haar ook nooit meer kwijt. Ik ben stapelgek op haar, en zij hopelijk ook op mij.
Maar ik snap iets niet, ik denk dat het aan mij ligt. Als wij met z`n tweetjes zijn of met meerderen dan doet ze heel erg anders tegen me dan via msn of sms. IRL doet ze (naar mijn mening) afstandelijk en doet ze alsof we totaal niks met elkaar hebben.
Een zoen geven? We hebben al 2 maanden wat en de eerste KORTE kus was 2 weekjes geleden. Het moest van mijn kant komen, anders was het volgens mij de komende weken nog niet gebeurd! Volgens mij probeert ze het telkens af te houden. Of als we bijvoorbeeld naast elkaar zitten/liggen dan legt ze gewoon nooit eens een arm om mij heen of op mij of pakt mijn hand niet eens vast.
Waarom wil zij dat niet? Of waarom doet zij dat niet? Wat doe ik verkeerd? Waarom WIL ze niet gezien worden met mij? Vat ik het verkeerd op? Wat moet ik anders doen? IK WEET HET NIET MEER! Mijn zelfvertrouwen is hierdoor wel gedaald, want ik heb het gevoel dat het aan mij ligt... Is dat nou ook zo? IK WEET HET NIET MEER! IK WIL HAAR OOK NOOIT MEER KWIJT!. Please help mij...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2002, 19:02
Verwijderd
Misschien is ze gewoon onzeker? Ik heb in het verleden ook wel meegemaakt dat ik met meisjes zat op typische 'zoen'plekken, in bioscopen e.d. en dat ik gewoon uit onzekerheid niks durfde te doen, omdat ik dacht dat ze toch niets van me wilde. Bleek vaak dat 't meisje dan zelf ook vrij onzeker was, en te wachten zat tot ík iets deed. Tsja, dan blijf je natuurlijk altijd in een impasse..

Gewoon ervoor gaan, zoen 'r, leg een arm om 'r heen, en beoordeel dan aan haar reactie of ze het wel of niet leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:04
drooogklooot
drooogklooot is offline
Waarschijnlijk is het allemaal nog erg nieuw voor haar. Praat er rustig met d'r over. n heb vooral geduld. Het komt wel, misschien duurt het alleen even.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:27
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
bedankt, i`ll try what i can do
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:33
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik denk da het gewoon onzekerheid is, ik had dat zelf ook ik wachtte totdat mijn vriend de stap nam, maar dat deed hij dus ook niet, maar zelf deed ik het ook niet, achteraf heb ik daar wel spijt van. Maar ga der maar vanuit dat het onzekerheid is....
Oud 04-03-2002, 19:57
AMDFreak
AMDFreak is offline
Je wil alles te snel!
Oud 04-03-2002, 19:59
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Je wil alles te snel!
wat wil ik dan te snel? Is het niet normaal dat je in een relatie elkaar een kus geeft bij het weggaan of komen? Is het niet normaal dat je af en toe eens lichaamscontact maakt? Wat doe ik dan te snel?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 20:03
SuperS
SuperS is offline
praten helpt
Oud 04-03-2002, 20:04
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Jullie moeten een xtje lekker gaan stappen.. lekker drankje d'rbij.. dan gaat alles veel makkelijker.. na lekker gezoend te hebben enzo gaat de rest ook wel hoor... ëcht.. werkt
Oud 04-03-2002, 20:04
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Je wil alles te snel!
ach hou je bek
Oud 04-03-2002, 20:05
Lollypopje
Lollypopje is offline
Ik denk niet dat je 'alles te snel wilt', maar ik denk dat je vriendin gewoon nog een beetje onzeker is en ik denk dat het dus niet alleen aan jou ligt. Geef haar gewoon wat meer tijd om aan t idee te wennen een vaste relatie te hebben, dan komt t allemaal vanzelf wel goed.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 20:45
Psychoot
Psychoot is offline
Ik denk ook dat ze te onzeker is, ik was eerst ook erg onzeker en w88 tot me vriendin de eerste stap nam. Nou uiteindelijk kuste ik haar gewoon op de mond en toen trok ze mij terug om te tongen
Dus toen was voor haar ook het ijs gebroken
Oud 24-03-2002, 23:04
LittleMouse
LittleMouse is offline
je hoeft nergens druk om te maken dat doe ik ook welleens bij mijn vriend ben gewoon onzeker en verlegen...praten helpt
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 23:09
moenbase
moenbase is offline
ik denk idd dat je et verkeerd opvat, ze is gewoon verlegen. maar je reactie kan ik wel begrijpen. Wat LittleMouse al zei praat er eens over met er.
Reageren

Regels voor berichten