Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zou ik bv nu niet mn uniform moeten vergoeden, of dat pasje? Mogen ze mij mn eerste dag salaris inhouden? Laatst gewijzigd op 25-07-2006 om 22:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. Lever je weer in dus hoef je niet te vergoeden 2. Wie/wat dit snap ik niet 3. Nee dat mag niet je hebt gewerkt en ze moeten je betalen. Zeg het gewoon tegen je oom dan dnek dat het niet zo'n probleem is. Je zit tenslotte in je proeftijd (Standaard is dat bij wet 1 maand!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. sorry meisje = pasje ![]() 3. Kan er in een contract niet een bepaalde sanctie staan, op een contractbreuk oid? Ah, oke ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Bedrijfsrisico 3. Werken = Salaris. Sancties kunnen er in staan, maar in je proeftijd kan je altijd opzeggen zonder opzegtermijn en dergelijk, sancties staan dan ook zelden in een contract, zeker bij dit soort werk.
||
![]() |
Citaat:
OFFTOPIC Ook buiten de proeftijd is het komen opdagen na opzegging een vorm van goed werknemersschap echter wettelijk verplicht. Doe je dat niet... KAN je werkgever schadeloossttelling eisen, al heb ik dat zelden tot nooit horen/zien gebeuren. OFFTOPIC
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder valt onder goed werknemerschap natuurlijk ook "Ik steel niet van mijn baas".
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je hebt nog geen loonbelastingsformulier ingevuld maar wel al gewerkt.. Dit betekent dat je ongeregistreerd werk hebt verricht, dus gewoon zwart. Ik zou netjes vragen om het loon en bedanken voor de 2 fantastische uren, vooral je humor onder de collega's zal worden gewaardeerd. ![]() Iets serieuzer.. ze kunnen er geen probleem van maken, helaas kun je niet bewijzen dat je gewerkt hebt dus of je inderdaad betaald zult krijgen is maar de vraag. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, geen werk=geen geld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen zeg ik dat het het normen zijn en geen regels. Er zijn regels --> WET danwel CAO waarin een proeftijd en opzegtermijnen zijn geregeld er zijn normen --> Veel mensen houden zich er aan maar niet iedereen, sancties zijn niet mogelijk. Dat wil ik er duidelijk mee maken
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg dat sommige mensen zich niet aan normen houden, zoals ik in de post hierboven al zeg. Normen is iets anders dan de Wet. Daarmee zeg ik nog altijd niet dat het goed is wat mensen soms doen. *offtopic* dacht dat ik nu wel vaak genoeg gezegt heb dat er een verschil is tussen normen en regels (wet) en dat er helaas mensen zijn die dat niet naleven, wat ik dus niet wil goedpraten, ik concludeer het alleen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat dan alsnog natuurlijk niet mag.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterker nog, een groot gedeelte van het materiële arbeidsrecht is gebouwd op rechtspraak, gewezen naar aanleiding van de normen van goed werkgever- cq. werknemerschap. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voorheen jaartje of 5 geleden maakte ik in vakanties altijd kantoren schoon, niks mis mee hoor, en het verdiende altijd goed..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vriendinnen van mij die ooit in een kas hebben gewerkt, werkten daar van 7 tot 13 uur en we hebben die vakantie 's middags nog genoeg ondernomen met zijn allen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is zo midden op de dag :/ |
![]() |
||
Citaat:
Grow up en wees reëel, of ga je later nooit werken omdat je niets aan je dag hebt dan? je hebt zoveel tijd over !
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doe dan geen vakantiewerk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik studeer toch ook zo goed als full time, daar klaag ik toch ook niet over? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder, tis allemaal off topic heh |
Advertentie |
|
![]() |
|
|