Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2002, 18:16
iebke*
iebke* is offline
hebbe jullie dat ook ????? als jullie u vriend rukke da da zo ne zeer doet? of ben ik gewoon slap
Oud 03-07-2002, 18:30
Faery
Faery is offline
oeh wat klinkt dit heerlijk, zo in't belgisch
Oud 03-07-2002, 18:30
DEChengst
DEChengst is offline
Pas maar op, dadelijk krijg je nog RRI.

-Desecrator
Oud 03-07-2002, 18:33
windowlicker
windowlicker is offline
dan krijg je nog rukarm ... muisarm ghehe
Oud 03-07-2002, 18:50
shanli
shanli is offline
Citaat:
Faery schreef:
oeh wat klinkt dit heerlijk, zo in't belgisch

jah,ik had het ook door
eej,een belg
Oud 03-07-2002, 19:01
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
iebke* schreef:
hebbe jullie dat ook ????? als jullie u vriend rukke da da zo ne zeer doet? of ben ik gewoon slap
Voor dit probleem bestaat een zeer simpele oplossing: om de zoveel tijd van hand wisselen als je je vriend aftrekt. Je zult zien dat je dan geen pijn in je arm meer over zult houden.
Oud 03-07-2002, 19:12
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Ja, is een oplossing, maar ik heb dan weer het probleem dat ik rechts vele handiger ben dan links.. links gatet soms nogal stuntelig, tov dat ik met rechts veel sneller kan
Oud 03-07-2002, 19:38
Spyker
Spyker is offline
volgens mij zal je vriend er ook niet zo mee zitten als je het met je mond overneemt. tenzij je dan weer nekkramp krijg ofzo...
Oud 03-07-2002, 19:56
Verwijderd
ja heb ik ook wel gehad... of je gaat gewoon met je andere hand.. of je zegt i kheb een lamme arm...
gewoon overgaan op andere dingen??
Oud 03-07-2002, 20:28
sparkling star
sparkling star is offline
tja... je hebt belgen die op hun taal letten, en je hebt er die niet op hun taal letten

*blij dat ze een belgje is die op haar taal let* (anders begrijpen jullie het waarschijnlijk niet )

dus voor het belgje dat de topic starte: ja ge hebt gelijk, ik heb da ook soms, als kik mijne vriend heb afgetrokken da mijnen arm er zeer van doe, maar da was eigelijk alleen in't begin. nu heb kik da nimeer. na nen tijd gade da gewoon nimeer voelen.
veel chance! x

(ontzettend boers, toch?)

ik wil dus zeggen dat ik het in het begin ook had toen ik mijn vriend aftrok, maar dat ik dat na een tijd niet meer had (waarschijnlijk massa's spiertjes ontwikkeld in m'n armpje )
Oud 04-07-2002, 13:10
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Er zijn ook Nederlanders die op deze fora in hun dialect typen, dus het is niet zo dat alleen de Vlamingen boers zijn he. Of zoekte gelle prul??
Oud 04-07-2002, 13:38
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
[^#ComeClose#'} schreef:
Er zijn ook Nederlanders die op deze fora in hun dialect typen
ich hub dat auch soms, maar dan stop ich geweun en dan goa ich mit get angesch verder. Ich denk neet dat dat jong dat zo erg zal vingen.

Oud 04-07-2002, 18:53
Verwijderd
Citaat:
[^#ComeClose#'} schreef:
Er zijn ook Nederlanders die op deze fora in hun dialect typen, dus het is niet zo dat alleen de Vlamingen boers zijn he. Of zoekte gelle prul??
keb 'ier nog nauwluks iemand int twents zien proat'n heur... en tis niet te typ'm!!

Oud 04-07-2002, 18:56
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Spyker schreef:
volgens mij zal je vriend er ook niet zo mee zitten als je het met je mond overneemt. tenzij je dan weer nekkramp krijg ofzo...
juist
Oud 04-07-2002, 19:38
Z03p3rm4n
Z03p3rm4n is offline
Citaat:
Morgan schreef:

keb 'ier nog nauwluks iemand int twents zien proat'n heur... en tis niet te typ'm!!

ja moar das net as dren's da valt ok niet te type moar da moei gewoon heuren
Oud 04-07-2002, 19:40
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Citaat:
Starrie schreef:

ich hub dat auch soms, maar dan stop ich geweun en dan goa ich mit get angesch verder. Ich denk neet dat dat jong dat zo erg zal vingen.

he eene limburger
Oud 04-07-2002, 19:55
de goeie fee
de goeie fee is offline
Mwoehaaa
Mor nix verslaat het vloms zelle.
Da is gewoon t beste taalke ooit.
Oud 04-07-2002, 21:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
dus...

Maar goed, je kunt ook gewoon je pols op zijn onderbuik laten rusten, dan hoef je alleen de hand te gebruiken, scheelt een hoop spierleed. Maar goed ik doe een sportopleiding, dus spieren zat
Oud 04-07-2002, 22:06
dystopia
dystopia is offline
Dit is niet meer te volgen voor iemand die Nederlands praat; gesloten. Beetje idioot topic op zich ook.

Regels voor berichten