Advertentie | |
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste omdat je die herkenning uitte, ten tweede omdat ik al op K&L schreef dat ik op je site was en de wiskunde-puzzeltjes leuk vind. Dit verlaagt de drempel enigzins ![]() En als iemand me zo mailt over iets wat ik schreef, zie ik dat niet als stalken. Anders zijn mailtjes waar de header verminkt is, zodat ik niet kan zien waar die vandaan komt; en daarnaast de inhoud zoiets is van "kennen wij elkaar?" of "vind je jezelf zielig?" .. terwijl ik dus geen afzender heb en reageren kan. Tsja, shit happens. Ik vind het wel apart hoe diegene dat flikt trouwens, de mail-deamon stuurt ook geen originating IP mee :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik ken het gevoel. Op het moment valt het wel weer mee gelukkig, maar er zijn tijden dat het echt heel erg was en dat ik me er ook echt aan stoorde. Nu trek ik me er over het algemeen niet zoveel meer van aan. Als iemand de behoefte heeft mij in de gaten te houden, tja, wiens probleem is dat? Zolang het idd maar op het internet blijft en niet irl (maar dan zou ik er ook echt iets aan doen (politie oid ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoop dat je niet mij bedoelt Leonie
![]() ![]() Zelf heb ik de nare gewoonte altijd te onderzoeken wie iemand is op het forum en wat diegene post .. en ik onthou ook bijna alles ![]() Zo ben ik al bij meerderen erachter gekomen wat hun andere nicks zijn, niets is veilig voor mij .. maar ja, ik ben geen stalker ![]() Het komt gewoon voort uit interesse en veelal flauwt dat weer af (het is een spelletje voor me; wie zit achter welke nickname?). Zelf maak ik het echter mee dat ik soms echt van die vreemde mailtjes krijg, daar word ik minder happy van. Na ja, eens maakt diegene een foutje en krijgt 'ie het zwaar ![]() |
![]() |
|
Goh, wat zijn we weer serieus bezig zeg...
![]() Ik ben nooit door iemand gestalkt hier op het forum. Hoewel.. ik dacht dat het gebeurde, maar uiteindelijk bleek het een klasgenoot te zijn die zijn echte naam niet wilde vertellen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
In het echt is veel vervelender, ik word dagelijks gestalkt op mijn werk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ja is irritant.. ik heb geen zin om er hier verder over te praten, hij zal het wel lezen..
|
![]() |
||
Citaat:
in de gaten houdt? Nee, volgens mij heb ik geen internet-stalkers ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tsja.. nie dat ik daar mee zit ofzo... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Stalker, te vet!! Flushpuppie | 46 | 16-03-2007 09:33 | |
Werk, Geld & Recht |
Stalker Starling | 26 | 22-11-2006 16:58 | |
Games |
Stalker YapYan | 10 | 13-07-2004 00:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Graag even jullie mening / suggestie's voor mijn stalkers brief Verwijderd | 7 | 23-03-2004 18:35 | |
ARTistiek |
De denkbeeldige stalker Verwijderd | 3 | 29-03-2002 11:26 |