Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2006, 09:19
J-roenn
J-roenn is offline
iedereen heeft het wel eens, we gaan naar de hardwareboer en stellen een vraag, en je krijgt als antwoord de grootste bullshit die je ooit hebt gehoord. ik vind dit altijd wel grappig, dus nu dacht ik van : mischien hebben meer mensen wel eens wat leuks meegemaakt ? ik begin alvast.

mediamarkt middelburg :
ik : ik zocht een wifi kaartje
verkoper : wat voor merk router heb je
ik : doet er niet echt toe toch ?
verkoper : jawel, want wifi kaartjes werken alleen als ze van hetzelfde merk als de router zijn
ik : ok, mzzl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2006, 09:31
Verwijderd
hahahahaha

ik zelf helaas nog nooit gehad, maar lijkt me wel vet om zo'n verkoper te kunnen ownen

mijn vader moest afstandsbediening van lcd tv later repareren, toevallig ook bij de mediamarkt in Middelburg
mijn vader: "krijg ik dan ook een vervangingsexemplaar?"
mevrouw achter balie: "nee, wij hebben hier geen afstandsbedieningen in voorraad"
vader: "Oh, maar ik zie daar achter u een hele rij afstandsbedieningen hangen"
mevrouw: "Uuhm...ohja"

Oke niet echt bullshit, maar wel ik vond het wel grappig
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 09:48
Verwijderd
Ik had het een keer met de miep (mannelijk ) die bij ons het internet kwam installeren. Hij was bezig met de e-mail.

Hij: uh, uh, ik kan het niet vinden (in zichzelf mompelend)
Ik: ja, maar dat kun je toch gewoon daar aanpassen?
Hij: hoe dan?
(Ik voorgedaan)
Hij: ohja, goed zeg, jij weet er best veel van.

Hallooooo! Wie is hier nou de expert?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 10:02
Verwijderd
Ik moet altijd wel lachen om die stickers die op die headsets staan, met 'Compatible with Skype!!1!zomg1!!1' erop. Mijn teennagelschaar is zelfs nog compatible met Skype, dus waar slaat dat op?

Het zou met niets verbazen als Skype ervoor betaalt om die stickers erop te krijgen, of iets in die geest.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 10:53
Verwijderd
Een vriend van mij heeft 2 geluidskaarten in zijn PC ivm een 5.1 setje en microfoon. Toen had hij nog een extra kabeltje nodig voor de aansluiting. Dus die vriend van mij legt het verhaal uit aan de plaatselijke computerboer, maar die wou echter niet geloven dat het mogelijk was om 2 geluidskaarten in een PC draaiend te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 20-04-2006 @ 11:02 :
Ik moet altijd wel lachen om die stickers die op die headsets staan, met 'Compatible with Skype!!1!zomg1!!1' erop. Mijn teennagelschaar is zelfs nog compatible met Skype, dus waar slaat dat op?

Het zou met niets verbazen als Skype ervoor betaalt om die stickers erop te krijgen, of iets in die geest.

LUH-3417
Ik denk eerder andersom
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 12:02
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, ik ik ik!

Ik loop de Vobis binnen en ik vraag (een paar jaar geleden) naar intern (SDRAM) geheugen van 128 MB.
Zegt de verkoper: "Die verkopen we al jaren niet meer."
Ik: "Ehhm, al jaren niet meer? Dat lijkt me sterk, wat verkoop je nu dan?"
Verkoper: "Het kleinste wat we hebben is 10 GB."
Ik: "Intern geheugen had ik het over hè?"
Verkoper: "Oh u bedoelt wérkgeheugen!"
Ik: "Intern geheugen ja"
Verkoper: "Nee, dat heet wérkgeheugen"
Ik: "Als ik gelijk heb, krijg ik dan 50% korting?"
Verkoper: "Ik ga wel even voor je kijken."

Even later staat er een andere verkoper voor m'n neus en die zegt "wat is het ook een sukkel hè?" en die heeft me toen aan m'n geheugen geholpen
Oud 20-04-2006, 12:11
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-04-2006 @ 13:02 :

Even later staat er een andere verkoper voor m'n neus en die zegt "wat is het ook een sukkel hè?" en die heeft me toen aan m'n geheugen geholpen
leuke collega's heb je dan

maar jah moet je ook maar niet in een computerzaak gaan werken
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 13:19
nsa1984
nsa1984 is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 20-04-2006 @ 10:19 :
iedereen heeft het wel eens, we gaan naar de hardwareboer en stellen een vraag, en je krijgt als antwoord de grootste bullshit die je ooit hebt gehoord. ik vind dit altijd wel grappig, dus nu dacht ik van : mischien hebben meer mensen wel eens wat leuks meegemaakt ? ik begin alvast.
Ik maak het helaas nog weleens mee als ik even in de stad loop, tjah sorry kan het niet nalaten dan ook even de dixons nivo winkels binnen te lopen, soms kan ik het echt niet aanhoren en leg ik mijn kaartje neer onder de ogen van klant met de woorden. "Bel straks maar even" en loop dan de winkel uit.

Bedoel tijdje terug in utrecht mediamarkt klant had geen verbinding met der wifi router, koopt op aanraden van de verkoper een bedraade kaart welke doormiddel van een utp aan de onboard aangesloten moest worden.

Ze liep een paar minuten later blij met het tasje tegen me op in het station. Toen was het van waarom dat kaartje. Dus ik der uitgelegt wat een onzin die verkoper verteld had, bleek ze aan de overkant in die flatst te wonen. Ben even met der meegegaan en heb het verbonden. kaartje in het tasje gelaten en gezegd breng die morgen maar terug.
Oud 24-04-2006, 13:52
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
nsa1984 schreef op 24-04-2006 @ 14:19 :
Ik maak het helaas nog weleens mee als ik even in de stad loop, tjah sorry kan het niet nalaten dan ook even de dixons nivo winkels binnen te lopen, soms kan ik het echt niet aanhoren en leg ik mijn kaartje neer onder de ogen van klant met de woorden. "Bel straks maar even" en loop dan de winkel uit.

Bedoel tijdje terug in utrecht mediamarkt klant had geen verbinding met der wifi router, koopt op aanraden van de verkoper een bedraade kaart welke doormiddel van een utp aan de onboard aangesloten moest worden.

Ze liep een paar minuten later blij met het tasje tegen me op in het station. Toen was het van waarom dat kaartje. Dus ik der uitgelegt wat een onzin die verkoper verteld had, bleek ze aan de overkant in die flatst te wonen. Ben even met der meegegaan en heb het verbonden. kaartje in het tasje gelaten en gezegd breng die morgen maar terug.
of vraasg voor de gein bij dixons eens om een goed (semi) proffesioneel fototoestel, bij mij kwamen ze aan met " deze trust is iedereen over te spreken "
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 13:57
nsa1984
nsa1984 is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 24-04-2006 @ 14:52 :
of vraasg voor de gein bij dixons eens om een goed (semi) proffesioneel fototoestel, bij mij kwamen ze aan met " deze trust is iedereen over te spreken "
SLIK
(semi) proffesioneel != trust :@
Oud 24-04-2006, 13:59
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
nsa1984 schreef op 24-04-2006 @ 14:57 :
SLIK
(semi) proffesioneel != trust :@
ja , kunnen ze je eens een keer een pentax/konica/minolta/ander duur ding aansmeren , doen ze weer zo'n goedkoop rot-ding ....

ik ga sowieso niet meer naar mediamarkt/dixons/consorten maar gewoon een speciaalzaakje waar ze nog gewoon ouderwets verstand hebben ipv alleen verkooppraatjes...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 18:04
T_om
T_om is offline
Ik heb wel eens zoiets meegemaakt bij de Dynabyte hier in Groningen.

Ik was op zoek naar een USB-Stick, 256 MB vond ik wel genoeg. Probeert die verkoper mij natuurlijk een 1 GB stick aan te smeren. Even verder zitten informeren bij hem, verteld ie dat de Titanium (die van 1 GB) een read/write heeft van zo'n 8 MB/s, en dat die SanDisk Cruiser Micro (256 MB, dat stickje die ik wou) een read/write heeft van 2 MB/s.
Ik vond die SanDisk mooier, en was 256 MB wat ik wou, dus die heb ik maar gekocht.

Thuis even getest, haalt ie makkelijk 9 MB/s write en 13 MB/s read.

Zwaar irritant als verkopers zomaar iets lullen.
Oud 24-04-2006, 18:16
nsa1984
nsa1984 is offline
Citaat:
T_om schreef op 24-04-2006 @ 19:04 :
Ik heb wel eens zoiets meegemaakt bij de Dynabyte hier in Groningen.

Ik was op zoek naar een USB-Stick, 256 MB vond ik wel genoeg. Probeert die verkoper mij natuurlijk een 1 GB stick aan te smeren. Even verder zitten informeren bij hem, verteld ie dat de Titanium (die van 1 GB) een read/write heeft van zo'n 8 MB/s, en dat die SanDisk Cruiser Micro (256 MB, dat stickje die ik wou) een read/write heeft van 2 MB/s.
Ik vond die SanDisk mooier, en was 256 MB wat ik wou, dus die heb ik maar gekocht.

Thuis even getest, haalt ie makkelijk 9 MB/s write en 13 MB/s read.

Zwaar irritant als verkopers zomaar iets lullen.
Jup been there done that

Ik ben zelf verkoper/monteur geweest binnen Halfords. Daar merkte je destijds dat al een beetje. Ik zelf ben daar nooit zoon ster in, hoorde ook meer in de werkplaats thuis dan in de winkel. Maar als monteur kreeg ik wel vaak de kritiek dat iets niet werkte zoals een verkoper het verteld had... tjah dan is dat altijd even moeilijk uitleggen. Eerlijk is vaak het makkelijkste naar de klant te toe, maar duurt soms wel even voordat de klant doorhad dat jij als zwarte vinger monteur gelijk had.

Bedoel inbouwen van een carkit is ongeveer 30 a 45 minuten werk, maar als je zoiets nog moet uitleggen aan klant erbij ebn je soms zomaar een 90 minuten aan die klant kwijt. Geen punt als het rustig is, als het druk is is het weleens kut.
Oud 28-04-2006, 07:02
Verwijderd
Dixons in Leiden: dat Leica een b-merk is

Telefoonwinkels zijn ook de grootste bullshitverkopers die er zijn trouwens. Ik werk bij t-mobile en de verhalen die ik hoor van klanten, echt die gasten doen alles voor een beetje extra geld
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 07:29
Verwijderd
Personeel in winkels is over het algemeen zwaar incompetent, dat is - helaas - gewoon de waarheid. Je ziet het vaak bij computerwinkels. Daar zitten nog wat VMBO-dropouts bij geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 08:29
Jolt
Jolt is offline
Wat is mis met de VMBO, weet je wat het is, dat die verkopers allemaal lullen
Ze doen het niet met plezier, geen plezier in hun werk, geen intresse, als ze maar $$$ zien, stelletje losers dat het zijn, en dan een job van 9 tot 5 waarbij je steeds op de klok kijkt, en zeurt wanneer het weer weekend is.

Man ga wat doen wat je leuk vind!
Oud 28-04-2006, 09:35
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-04-2006 @ 08:29 :
Personeel in winkels is over het algemeen zwaar incompetent, dat is - helaas - gewoon de waarheid. Je ziet het vaak bij computerwinkels. Daar zitten nog wat VMBO-dropouts bij geloof ik.
opleidingsniveau heeft er weinig mee te maken, ik durf zelfs nog te stellen dat in een hardware winkel juist meer hebt aan een Mbo ( vervolg van vmbo dan, ok ) student omdat je op het mbo gewoon meer praktijk ervaring opdoet, terwijl HBO gewoonweg meer theorie is en minder over hardware enzo.

k doe zelf geen hbo dus ik weet het niet, maar als een bekwaam mbo'er met passie voor het vak verkoper is dan hoeft dat echt niet mis te gaan puur en alleen omdat het vmbo/mbo is...

heb weer een leuke meegemaakt bij de plaatselijke hardware boer :

nee hoor, sony memorystick pro duo is hetzelfde als gewone memorystick duo, alleen wat duurder omdat het voor profesionele doeleinden gebruikt word

tevens mogt dezse aardige man van microsoft geen losse windows xp verkopen, alleen met een pc erbij ( ik vroeg expliciet om een niet OEM versie )

Laatst gewijzigd op 28-04-2006 om 09:37.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 10:13
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 28-04-2006 @ 10:35 :
opleidingsniveau heeft er weinig mee te maken, ik durf zelfs nog te stellen dat in een hardware winkel juist meer hebt aan een Mbo ( vervolg van vmbo dan, ok ) student omdat je op het mbo gewoon meer praktijk ervaring opdoet, terwijl HBO gewoonweg meer theorie is en minder over hardware enzo.
Maar als je VMBO-dropout bent, kom jij geen MBO opleiding binnen. Bovendien geloof ik niet dat ze op het VMBO standaard veel doen aan computerhardware ofzo. Nu zijn er best uitzonderingen, maar het merendeel van de dropouts zijn toch niet echt gemotiveerd en het ontbreekt hen vaak ook aan de nodige kennis.

Ontopic:
Weet helaas niet meer waar, maar mijn oma is eens geadviseerd om Windows 2000 te installeren op een 486...nou dan kon je dus wel eerst 3 koppen koffie gaan drinken voordat je daar uberhaupt iets mee kon gaan doen
Oud 28-04-2006, 12:13
Gimme more beer
Citaat:
J-roenn schreef op 28-04-2006 @ 10:35 :
Theorie : Praktijk != Software : Hardware
Oud 29-04-2006, 00:46
Verwijderd
standaard: "ik moet een blablakabel hebben"
"die hebben we niet"

loop je naar een schap verderop liggen er 2000 van die kabels
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 08:52
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Guinevere03 schreef op 28-04-2006 @ 11:13 :
Maar als je VMBO-dropout bent, kom jij geen MBO opleiding binnen. Bovendien geloof ik niet dat ze op het VMBO standaard veel doen aan computerhardware ofzo. Nu zijn er best uitzonderingen, maar het merendeel van de dropouts zijn toch niet echt gemotiveerd en het ontbreekt hen vaak ook aan de nodige kennis.

Ontopic:
Weet helaas niet meer waar, maar mijn oma is eens geadviseerd om Windows 2000 te installeren op een 486...nou dan kon je dus wel eerst 3 koppen koffie gaan drinken voordat je daar uberhaupt iets mee kon gaan doen
Dat is wel zo, veel van de VMBO'ers zijn alles behalve gemotiveerd. Ik heb het zelf mee gemaakt toen destijds in 4 Mavo, dat was gewoon te erg, iedereen hangt er maar bij, niks doen, en na 3 jaar, zijn ze nog niet beter geworden.
Oud 29-04-2006, 13:19
Darko
Darko is offline
Kom ik bij de primafoon om te vragen wanneer men de Nokia 6280 binnen krijgt (hij was in principe al leverbaar)... Antwoord: '6230 bedoeld u? Van de 6280 heb ik nog nooit gehoord' Ik heb mevrouw vriendelijk bedankt en ben richting phonehouse gelopen.

Overigens, Jolt, vmbo'ers zijn niet de enige die lui zijn, vwo is net zo erg. Luie donders daar.
Oud 06-05-2006, 12:34
J-roenn
J-roenn is offline
of ze raden je weer een q-tec aan als je vraagt om een stabiele voeding...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 13:47
T_ID
T_ID is offline
Die verkoper van Vobis die me een Intel Pentium Athlon processor wilde verkopen staat hoog op de lijst.
Oud 06-05-2006, 18:33
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-05-2006 @ 14:47 :
Die verkoper van Vobis die me een Intel Pentium Athlon processor wilde verkopen staat hoog op de lijst.
Ik kom niet meer bij van het lachen Intel Pentium Athlon......hoe verzint ie het.
Oud 06-05-2006, 18:34
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
koekjes schreef op 29-04-2006 @ 01:46 :
standaard: "ik moet een blablakabel hebben"
"die hebben we niet"

loop je naar een schap verderop liggen er 2000 van die kabels
Dat gebeurt idd erg vaak.
Oud 07-05-2006, 13:47
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Jolt schreef op 29-04-2006 @ 09:52 :
Dat is wel zo, veel van de VMBO'ers zijn alles behalve gemotiveerd. Ik heb het zelf mee gemaakt toen destijds in 4 Mavo, dat was gewoon te erg, iedereen hangt er maar bij, niks doen, en na 3 jaar, zijn ze nog niet beter geworden.
Heb er zelf ook zo ongemotiveerd bijgezeten, maar dat is gewoon omdat vmbo niveau niet bepaald motiverend werkt... Ik deed echt geen fuck en heb nu m'n diploma met 8-ens en 9-ens.

Maargoed, zelf heb ik er ook niet zoveel verstand van, maar wat ze je hier soms aan proberen te smeren bij de mediamarkt...
Daar ga ik ook maar niet meer naartoe om me te laten adviseren over iets, alleen maar als ik even snel wat moet hebben, want ze hebben er wel veel en meestal nog wat goedkoper dan bij dixons of een andere kleinere winkel
Oud 07-05-2006, 13:47
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-05-2006 @ 14:47 :
Oud 27-05-2006, 16:02
J-roenn
J-roenn is offline
Vi computer vlissingen :

ja, maar die computer daar heeft een ata harde schijf, die van ons een s-ata en dat is 20x sneller.

ook vi computer vlissingen :

ja, je kan eigenlijk met deze pc alle games spelen, behalve als ze 3d zijn... ( ging over onboard videokaart )
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 19:00
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 27-05-2006 @ 17:02 :
Vi computer vlissingen :

ja, maar die computer daar heeft een ata harde schijf, die van ons een s-ata en dat is 20x sneller.

ja, je kan eigenlijk met deze pc alle games spelen, behalve als ze 3d zijn... ( ging over onboard videokaart )
erremuu
Oud 29-05-2006, 08:17
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
MTpower schreef op 28-05-2006 @ 20:00 :
erremuu
Middelburg
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Opzich is zou het goed kunnen dat dit helemaal geen bullshit is he

Het is alleen zo dat iemand die niets van computers weet daar zo in zou kunnen trappen, en nog geen games kan spelen behalve pacman en pong
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 16:33
Engadin
Engadin is offline
Citaat:
Olaf90 schreef op 29-05-2006 @ 16:05 :
Opzich is zou het goed kunnen dat dit helemaal geen bullshit is he

Het is alleen zo dat iemand die niets van computers weet daar zo in zou kunnen trappen, en nog geen games kan spelen behalve pacman en pong
En dan nog niet eens 3d pong
Oud 29-05-2006, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Vi computer vlissingen :

rofl

bij mij een x: "ja dit is een geforce fx 5200 die kan alle nieuwe spellen aan hoor"
mn neus
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 18:20
capibara
capibara is offline
"Ja op de Gamcube kunnen zowat alle spellen van Nintendo", hoorde ik laatst het kassaviswijf van de Intertoys zeggen tegen een basisschooljochie. Wat een untermensch.
Oud 01-06-2006, 06:40
Verwijderd
" heeft u ook een beetje goedkope geluidskaart? Audigy 4 bulk of zo voor een euro of 40?" Nee, niet op voorraad maar we hebben wel dt prachtige audigy 4 pro weetikveel fatality voor slechts tweehonderdnogwat"

daar vraag ik toch niet om of wel? Vobis
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 10:02
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 01-06-2006 @ 07:40 :
" heeft u ook een beetje goedkope geluidskaart? Audigy 4 bulk of zo voor een euro of 40?" Nee, niet op voorraad maar we hebben wel dt prachtige audigy 4 pro weetikveel fatality voor slechts tweehonderdnogwat"

verkooptechniek noemen ze dat schijnbaar.

net zoals je bij de italiaanse autohandelaar komt :

doe mij maar een fiat panda 500...
verkoper : nee sorry, niet op voorraad maar deze ferrari f50 is ook wel leuk
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
J-roenn schreef op 01-06-2006 @ 11:02 :
verkooptechniek noemen ze dat schijnbaar.

net zoals je bij de italiaanse autohandelaar komt :

doe mij maar een fiat panda 500...
verkoper : nee sorry, niet op voorraad maar deze ferrari f50 is ook wel leuk
idd. Hij kwam ook gelijk met allerlei specs, maar dat boeide me geen fuck. Ik moest zelfs maar even kijken in de doos wat er allemaal in zit. IK WEET WAT ER IN ZIT! maar ik wilde een goedkoop ding
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 16:10
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 01-06-2006 @ 07:40 :

249 euro die kan je winnen bij de PCGameplay

on-topic:
Ik heb me al eens bijna een 500W voeding aangesmeerd gekregen...
"nee een 350W voeding is echt te weinig voor deze config"
(config = 3500+ amd64, 6600GT, 1HD)
Bleek dat het de verkoper was, de keer erna heb ik gewoon mijn pc hier besteld.
leuk topic
Oud 02-06-2006, 16:18
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Ook zo leuk, ik kom bij een computer shop, wil ik een beetje gaan informeren over welke pc ik zou gaan kopen (wist toen nog bijna niets van hardware af), kijk ik op het bordje van die pc, staat er bij die cd-rom-drive 16x (ok er stond ook nog dvd bij maarja dat wist ik niet), dus ik zo vragen van "ehm speelt ie cd's wel af met 52x?", en hij zo van "52x bestaat nog niet" =/
Oud 02-06-2006, 16:20
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Niet echt bullshit, maar ik heb t altijd dat ik naar een computerwinkel ga met een product in gedachten. Dan kom ik daar en dan hebben ze t niet (= altijd zo) Dan kan je of iets veel minder goeds kopen, of iets van tzelfde kwaliteit, maar dan 3x zo duur...

Vind die reclame van dat internetbedrijf met 3 letters dan ook erg toepasselijk
Oud 06-06-2006, 17:01
MaHo
MaHo is offline
Gehoord van iemand anders:

Klant: "Ik wil graag een 5.1 surround setje voor mijn PC"
Verkoper Paradigit: "Heeft uw PC wel een voeding die dat aankan, want zo'n setje trekt nogal wat"

...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 18:48
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
MaHo schreef op 06-06-2006 @ 18:01 :

Verkoper Paradigit: "Heeft uw PC wel een voeding die dat aankan, want zo'n setje trekt nogal wat"

...
lol
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 18:51
Gimme more beer
Citaat:
MaHo schreef op 06-06-2006 @ 18:01 :

...
Je hebt wel geluidskaarten met een outputvermogen van 100 Watt of meer, maar dat is weer een ander verhaal
Oud 06-06-2006, 20:09
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2006 @ 19:51 :
Je hebt wel geluidskaarten met een outputvermogen van 100 Watt of meer, maar dat is weer een ander verhaal
welke geluidskaarten zijn dat en waar gebruik je die voor
Oud 06-06-2006, 20:40
Engadin
Engadin is offline
Direct je boxen aan je pc willen hangen zonder versterker ertussen ofzo?
Oud 06-06-2006, 20:46
Gimme more beer
Citaat:
namnatulco schreef op 06-06-2006 @ 21:09 :
welke geluidskaarten zijn dat en waar gebruik je die voor
Dat zijn geluidskaarten die specifiek geschikt zijn om een passieve set boxen aan te hangen. Je komt het in special purpose omgevingen nog wel eens tegen
Oud 07-06-2006, 08:05
WhiteDragon
WhiteDragon is offline
Bij de Mediamarkt in Maastricht.

Heb ik 2 leuke dingen meegemaakt:

1) Ik stond in de rij bij een balie. Een klant vroeg aan de verkoper, "ik wil graag draadloos internet en ik wil het via de telefoonlijn, ik heb nu nog een inbel verbinding maar wil ik vanaf". Komt de verkoper aan met een draadloos @home pakket (kabel internet). Heb ik toen maar uitgelegd aan de klant dat @home via de coax kabel ging. De verkoper kreeg een rood hoofd

2) Nu was ik zelf aan de beurt bij dezelfde verkoper. Ik moest een micro sd kaartje hebben. Vraagt de verkoper eerst welke gsm ik heb. Ik: "Samsung D600". V: "heb je de gsm bij je, dan kan ik kijken welke geheugen kaart je nodig hebt". Zeg ik nee, heb ik niet bij me. Maar het geheugen kaartje hangt achter je in de 5e rij van beneden geteld en heeft een "roze" kleur. De verkoper keek me aan met zijn mond vol tanden en kreeg tevens weer een rood hoofd
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 11:34
MaHo
MaHo is offline
Verhaal 1)

Verhaal 2) Och, die man wilde behulpzaam zijn zonder iets verkeerds te geven, niks mis mee toch? Of ken jij wel alle telefoons met bijbehorende geheugentypes uit je hoofd?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten