Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2006, 17:19
Verwijderd
Hooi,

Weet of heeft iemand hier of ken je iemand die witte blaasjes op zijn/haar lip heeft zitten ?

Nee, het is geen koortslip..

Ik heb het minimaal al een jaar. Ik moet dus er mee naar de dokter. Ik ga deze week eindelijk echt een afspraak maken!

Maar ik d8 mss weet iemand hier al wat je er aan kan doen ????
Het ziet er niet uit! En het heeft zich ook verspreid, er zit boven en ook onder wat. Dus op de lip niet van binnen ofzo. En ik heb er ook voor de rest geen last van, het doet geen pijn of iets dergelijks.

Ik hoop wat te horen!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 17:28
Muchacha
Muchacha is offline
Witte blaasjes? Dus geen witte puntjes zoals mee-eters? Hoe kan je nou een jaar met zoiets rond lopen zonder naar de dokter te gaan
Kan het een SOA zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 17:35
Verwijderd
Klinkt idd als een soort SOA....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 17:49
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
JoniB schreef op 06-08-2006 @ 18:19 :

Het ziet er niet uit! En het heeft zich ook verspreid, er zit boven en ook onder wat. Dus op de lip niet van binnen ofzo. En ik heb er ook voor de rest geen last van, het doet geen pijn of iets dergelijks.
Het ziet er niet uit en het verspreid zich...dat bracht je al een jaar lang niet op het idee om langs de huisarts te gaan?
Oud 06-08-2006, 18:01
DDM
DDM is offline
Zit het echt op je lippen of meer om je mond heen? Een SOA lijkt mij niet echt waarschijnlijk.
Oud 06-08-2006, 21:56
Verwijderd
Het zit er echt op. En JA ik weet dat ik al veel eerder naar de dokter had moeten gaan. Maar ik denk altijd het gaat wel weer over uit zich zelf. Ik zeur niet zo gauw om dingetjes, en denk het komt wel weer goed. Maar dit duurt te lang! En nee het zijn absoluut geen mee eters
Bedankt voor jullie reacties. Ik bel morgen meteen voor een afspraak met de huisarts. Jullie horen het nog wel wat het is, een SOA is het niet, absoluut niet
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 22:02
Verwijderd
Oja, en dat het er niet uit ziet vind ik. Het valt niet heel erg op, vooral niet van een afstandje, de meeste weten het niet eens. Dan zien ze het pas als je het er over hebt. Maar niemand zou er blij mee zijn! whaaaa, ik ga echt een afspraak maken!...eindelijk
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 11:05
grandmommy
grandmommy is offline
ik wil bij zulk soort mensen altijd naar hun fotoboek maar net die mensen hebben er nooit een
Oud 07-08-2006, 13:55
Verwijderd
humm, fotoboek. nee dat heb ik idd niet..Maar wat bedoel je, die blaasjes zou je echt niet zien hoor !
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 05:44
Verwijderd
is het geen krentenbaard ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 08:59
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
JoniB schreef op 06-08-2006 @ 22:56 :
En nee het zijn absoluut geen mee eters
Citaat:
JoniB schreef op 07-08-2006 @ 14:55 :
humm, fotoboek. nee dat heb ik idd niet..Maar wat bedoel je, die blaasjes zou je echt niet zien hoor !
Stop eens met rollogen!

Als je de blaasjes niet ziet zitten, moet je ook niet zeggen "dat het er echt niet uit ziet!!!"
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:43
Verwijderd
je ziet ze wel en ieder ander had het bij zich zelf ook niet mooi gevonden, logisch. Maar ik bedoel het is niet heeeeel opvallend, maar je ziet het wel.

Laatst gewijzigd op 08-08-2006 om 10:45.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:44
Verwijderd
ik bedoel trouwens met 'je kan het niet zien'.....dat ik toch geen foto's in een fotoboek zou doen met mijn hoofd erop, want dan zie je het wel degelijk
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 08-08-2006 @ 06:44 :
is het geen krentenbaard ofzo?
Nee, ik denk niet dat dat het is. Ik heb effe gekeken wat het is, maar er staat o.a. dat het eerst rood is en kan jeuken en pijnlijk zijn en dat is bij allemaal niet zo. Ik heb er geen last van, maar het zit er wel. Ik hoor snel wat het is, mss is het het wel, maar in mindere mate ofzo
Maar bedankt voor meedenken, ik had nog nooit van krentenbaard gehoord!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 11:09
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
JoniB schreef op 08-08-2006 @ 11:44 :
ik bedoel trouwens met 'je kan het niet zien'.....dat ik toch geen foto's in een fotoboek zou doen met mijn hoofd erop, want dan zie je het wel degelijk
waarom zeg je dan dat je ze niet kunt zien?

oh en indien je creme erop smeert ( bijvoorbeeld omdat het droog is): koop nieuwe creme, de bacterien van je blaasjes zitten ongetwijfeld ook in de creme indien je die gebruikt. dus koop een nieuw potje, was goed je handen voordat je het erop smeert en smeer ook maar 1 keer, anders komen er weer baterien in.

Regels voor berichten