Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bedankt allebei |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind die mond ook een beetje jammer. Hij lijkt nu net stoned. Het had denk ik ook beter bij z'n karakter gepast als hij wat serieuzer keek. Die LEDjes zijn wel leuk gedaan. En ze lijken asymmetrisch, maar dat komt door de foto denk ik? |
![]() |
||
Citaat:
Maare, helaas moet ook ik bekennen dat ik ze erg leuk vind behalve de mond.. Het lijkt zo'n smilie. Het magische gaat er vanaf, het word opeens veel 'leuker'. Die lampjes zijn wel erg goed gelukt. Wat je zegt, het worden echt een soort glanzende bolletjes.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij wilde dat toch juist gestileerd houden? enfin, ik vind het wel cool werk, vorm belangerijkst en cool gemaakt, en die Ledjes steken er inderdaad mooi bij af maar, kan je ook een foto maken recht voor ieder werk? want nu ogen ze wat assymetrisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Tja, die mond is wel het lastigste geweest, maarja hij heeft nou eenmaal zo'n mond. Zijn "karakter" is ook wat meer ontspannen, dus dat verklaart misschien de stonede uitdrukking
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Zo simpel mogelijk, dus ook een simpele compositie. Dat simpele is waarschijnlijk ook datgene wat ze voor sommigen "saai" maakt, maar dat is dan weer een kwestie van smaak. De koppen zijn zeker symmetrisch, want er is me een partij meetwerk aan vooraf gegaan, dat wil je niet geloven ![]() Interstella 5555: the 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem is inderdaad de film, dat was een samenwerking van Daft Punk met Leiji Matsumoto. Zelf vond ik de muziek al mooi, maar als je daarna de film bij de muziek ziet, gaan de nummers ook iets betekenen. Vooral wanneer alleen de gitarist ontkomt en het nummer dan een fantastische gitaarsolo is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Veel positieve reacties, bedankt allemaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb eigenlijk niets toe te voegen verder. Jammer van de mond, daarnaast had ik het spannend gevonden als je misschien een blowup had gemaakt en de achtergrond is niet echt effen (lijkt toch zo). Verder erg leuk. Oh en je vergeet Robot Rock te noemen <3. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dankjewel. De achtergrond is inderdaad niet helemaal effen, en dat is ook per ongeluk zo gekomen en eigenlijk vond ik het wel mooi zo ![]() Maar wat voor blowup had je dan in gedachten? een soort karikatuur maken van 2 "robots"..... Is wel een uitdaging ![]() Daft punk komt trouwens op pukkelpop (eindelijk weer een optreden), ik denk dat ik er wel heen ga ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het moet wel aan de foto liggen, want er is veel meetwerk aan te pas gekomen en ze zijn beide recht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik was er niet op uit om de technologische sfeer te benadrukken, ik wilde het heel simpel houden, maar door de kleurkeuze toch er een betekenis aan toevoegen, in dit geval het verschil in karakter. En voor het mengen van kleuren heb ik een heel simpele verklaring: Ik meng de kleur die uit het tubetje komt (bijna altijd) alleen met zwart en wit, want ik ben kleurenblind ![]() "En een kleurenblinde die kleuren gaat mengen is als een dove die muziek gaat componeren" zoals mijn docente tekenen dat zo mooi zei ![]() Het inschilderen van die linkerhelm was een van mijn moeilijkste klussen ooit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Zo, ik ben weer terug van vakantie.
@lugosi: Dankjewel dat je mij, een vrije-tijds-schildertje, vergelijkt met een brilliant genie die pas op late leeftijd hardhorend werd. ![]() Citaat:
Ik heb me eerlijk gezegd een beetje geergerd aan jouw post, maar dat kan ook aan mij liggen. De instelling en de nutteloze info stoorden mij, dus het kan dat deze reactie ietwat chagerijnig overkomt. Niet iedereen is op dezelfde manier kleurenblind, dus dat is al het einde van jouw slechte punt 1. en ik zit niet op een academie, ik doe het voor de lol in mn vrije tijd. daar komt nog bij dat het best mogelijk is dat zij beter zijn, maar wat zou dat? Is dat van toepassing hier? punt 2 is al een beter punt, maar dat komt dus door mijn soort kleurenblindheid, zoals ik al eerder zei. Dus eigenlijk is (volgens mij) punt 3 het enige zinnige punt, en ik had ze inderdaad met tape kunnen doen, dat heb ik zelfs ook geprobeerd, maar daar bleef de verf aan plakken, dus dat ging gewoon niet. en dan ten slotte: waarom vind je ze dan zo saai? Of sluit je je aan bij de saai-argumentatie die al eerder gepost is? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Ik vind ze erg goed gemaakt, zeker voor iemand die het 'maar' als hobby doet. De afwerking is idd mss niet zo heel strak, maar dat stoort me eigenlijk niet. Alleen de mond van die rechter, maar dat was al eerder gezegd. Ook het kleurverloop in de rechter zou iets netter kunnen het lijkt zo een beetje vlekkerig. Maar verder is het tig keer beter dan dat ik het zou kunnen hoor dus je krijgt van mij de thumbs up.
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Het is wel zo dat ik heel lang doe over het schilderen omdat ik steeds maar een uurtje ofzo kan schilderen in mijn vrije tijd, dus als ik verderga is het vorige al opgedroogd. Of het bij nat blijft plakken weet ik dus niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|