Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind ze super, en hun russische nummers ook
![]() en dan bij tmf steeds zo'n poll: denk jij dat de meiden van tatu echt lesbisch zijn? doe dat dan bij gordon ook ofzo, poll: denk jij dat gordon echt homo is? god.. wat een onzin zeg...
|
ik vind het geen geile pubers en zo, en ik denk ook niet dat ze oplichters zijn of doen alsof.
En zelfs als dat zo was zou ik nog fan van ze zijn want hun muziek vind ik gewoon heel goed en ik vind ook hun motto goed. Strijden tegen discriminatie van sexueele geaardhei (struikelwoord) is een stuk beter dan veel andere motto's die in liedjes naar voren komen. (denk aan: slave - britney spears en dat soort nummers) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind ze wel goede muziek maken...
Als ze in het echt niet lesbisch zouden zijn, zou ik me wel zwaar belazerd voelen en vind ik het nergens op slaan, maar dat neemt niet weg dat de muziek leuk is, hè! En die roodharige (Julia?) is echt een lekker ding!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben afgelopen maandag in Praag naar het concert van TATU geweest (nee nee niet speciaal daarvoor naar praag gegaan
![]() Korte conclusie: Playbackende meisjes met veel lipsync foutjes en foute danspasjes die zo nu en dan hun tong bij elkaar naar binnen schuiven, en thats it. ![]() Maar wel leuk om eens live gezien te hebben. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |