![]() |
||
![]() |
Citaat:
Naar de huisarts lijkt me niet eens een optie, die vent schrijft NOOIT iets voor, laat staan voor 'mentale klachten', grote kans dat ie met doorstuurt naar psycholoog hehehe maar sowieso, betablokker verlaagt je bloeddruk en mijn onderdruk is laag (in tegenstelling tot bovendruk) dus dat kan ik niet innemen (al eens door dokter vertelt toen iets te hoge bloeddruk geconstateerd werd) maar toch bedankt heb nu 1 ingenomen, kijken of het helpt en niet suf wordt |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-08-2006 om 16:00. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar dat een huisarts je naar een psycholoog stuurt vanwege zenuwen voor het rijexamen lijkt me hopelijk onzin. Je kan het allicht proberen. Daarom moet je ook eerst langs je huisarts. Die kan zien of je het mag hebben. De bedoeling van de betablokker is om je hartslag wat naar beneden te brengen, wat als gevolg heeft dat je rustiger blijft. Echt grote invloed op je bloeddruk heeft het geloof ik niet. Pas echt erg goed op of je niet suf wordt of je reactievermogen op een erg negatieve manier wordt beinvloed.
||
Citaat:
![]() dat slaat echt nergens op. Het gaat om de prikkel niet eens persé om de dosis. Je kunt dus bij wijze van spreken 30 granules innemen of 1 het maakt niet uit. Het is een of het werkt wel, of het werkt niet reactie. Wat goed werkt is idd. bach bloesem remedies de rescue, maar zelf neem ik altijd sedatief, dat is een complex van een aantl rustgevende homeopatische middelen in tabletvorm. gewoon 2 weken van tevoren beginnen 3xdaags en je zal in het begin niet vele merken, maar na een week ongeveer wel. half uur voor en na niet eten/drinken/roken (dan neemt d ewerking af ) en geen pepermunt/kauwgom eten. Ik studeer natuurgeneeskunde/homeopathie/fytotherapie en accupunctuur, dus heb er genoeg verstand van ondertussen. En iets wat ik hier vaak lees; dat homeopatische middelen geen kwaad zouden kunnen. Dat is natuurlijk onzin, als jeer te lang mee doorgaat krijg je een zogenaamde "proving" wat zoveel is als dat je de klachten gaat ontwikkelen waarvoor je in eerste instantie het middel gebruikte. Dus nooit langer dan 6 weken achter elkaar iets innemen wat een potentie lager dan D12 heeft ( dus alles wat je in de winkel koopt eigenlijk) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel dat ook kan komen door de alcohol die erin zit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zei idd. 2 weken van tevoren beginnen, maar dat is iets anders dan wat jij zei met het laag beginnen en opbouwen want ik begreep daaruit dat je bedoelde dat je de potentie moest verhogen en dat is niet het geval. Als je idd bedoelde met gewoon er vantevoren mee beginnen , dan klopt het idd. En idd. niet alle hom. middelen werken hetzelfde. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |