Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2006, 18:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Waarschijnlijk al een uitgemolken onderwerp, maar volgens mij toch al een tijdje niet meer geweest.

Wat vind jij lekkerder om te geven en te krijgen en vooral ook waarom?

Ik ben zelf iets meer fan van pijpen dan van aftrekken. Ik vind pijpen intiemer en gek genoeg vaak ook makkelijker. Bovendien weet ik dat hij er gek op is en raak ik er zelf aardig opgewonden van.

Zo ben ik ook meer in voor beffen dan voor vingeren. Ook dit vind ik weer intiemer en bovendien voelt het iets subtieler. Al kan een combinatie van tong en vinger ook heel lekker zijn
Oud 09-08-2006, 18:04
Verwijderd
ik vind pijpen leuker om te doen dan aftrekken, omdat ik er meer variatie in kan brengen
en ik vind gevingerd worden leuker dan gebeft worden - dat is meteen zo alleen maar clitoraal, ik vind dat al gauw pijn doen en als het zo zacht is dat het geen pijn doet, voel ik er weer weinig van
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 18:09
Anaïs
Anaïs is offline
Ik doe liever mondwerk dan handwerk, hoewel dat na een tijdje best vermoeiend kan worden. (Misschien moet ik aan mijn techniek werken?). Meestal combineer ik dus beiden.

Geef mij maar het handwerk als het om krijgen gaat, kan ik hem intussen blijven knuffelen en kussen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 18:12
tuttebel
tuttebel is offline
pijpen is way leuker. aftrekken kan ik toch lang niet zo goed als hij t kan. en met pijpen kan je hem echt helemaal gek maken .

ontvangen liever handwerk toch..beffen is wat te subtiel meestal en met vingeren kun je zoenen en aanraken tegenlijk, er is wat meer variatie mogelijk.
voor t langere werk vind ik vingeren duidelijk fijner.
Oud 09-08-2006, 18:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 09-08-2006 @ 19:09 :
Ik doe liever mondwerk dan handwerk, hoewel dat na een tijdje best vermoeiend kan worden. (Misschien moet ik aan mijn techniek werken?).
Het belangrijkste is denk ik dat je er op een ontspannen manier bij kunt. Op die manier kun je je aandacht op het pijpen zelf vestigen en hoef je je niet bezig te houden me de vraag hoe je jezelf staande moet houden of moet voorkomen dat je kramp/een dood gevoel in 1 van je ledematen krijgt.

En afwisseling scheelt al een hele hoop. Zowel het pijpen afwisselen met aftrekken als je manier van pijpen zo nu en dan subtiel aanpassen. Als je pijpt zonder het directe doel om hem klaar te laten komen, dan zal hij er vrij weinig op tegen hebben als je af en toe het ritme aanpast of de spanning van je mond veranderd. Je lippen strak of iets losser houden, ver naar binnen of alleen het puntje, alleen wat likken met je tong (alsof je een ijsje eet) of hem omsluiten met je hele mond.. Allemaal dingen waarin jij kunt variëren zodat je niet al te veel last krijgt van kramp of een lam gevoel, en waarop hij steeds weer van iets anders kan genieten
Oud 09-08-2006, 19:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Doen: Mondwerk. Intiemer, en hij word er helemaal gek van. Waardoor je hem beter kan treiteren.
Krijgen: Werkelijk geen idee. De ex was nogal egoistisch op dat gebied.

Laatst gewijzigd op 09-08-2006 om 19:05.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 19:17
Verwijderd
Citaat:
tuttebel schreef op 09-08-2006 @ 19:12 :
pijpen is fijner. aftrekken kan zij toch lang niet zo goed als ik t kan. en met pijpen kan ze me echt helemaal gek maken .
dat

en om te geven maakt het mij niet zo gek veel uit, afwisseling is de sleutel tot het universum.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 19:29
Verwijderd
ik bef liever, om vele redenen, die zelfs niet eens direct met sex te maken hebben

word liever gepijpt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 20:15
Verwijderd
Ik wil wel nog even toevoegen dat het natuurlijk wel de bedoeling is dat ze ook haar handen gebruikt bij het pijpen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 21:21
Verwijderd
Oraal
Maar geen handwerk is een gemis en bijna even belangrijk, maar dat realiseren ze zich meestal niet. Dat moet je er in stampen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 21:41
Yolcu
Yolcu is offline
Ik pijp liever. Het windt me meer op en ik heb het idee dat ik dan meer 'macht' heb ofzo. Trekken kan ik niet (zeker niet bij besneden jongens, vind het ook gewoon moeilijk om het tempo aan te houden en ik vind het redelijk saai) en kan hij zelf ook. Combi is natuurlijk het handigst.

Ik word liever gevingerd. Gebeft worden vind ik enorm genant, voel me dan zo opgelaten. Vind het ook te intiem. Ik laat dat pas doen wanneer ik iemand écht helemaal vertrouw.

Maar mn twee laatste exen waren op dat vlak nogal egoïstisch, waardoor het er op neerkwam dat ik mezelf vingerde.
Oud 09-08-2006, 22:18
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 09-08-2006 @ 19:17 :
Het belangrijkste is denk ik dat je er op een ontspannen manier bij kunt. Op die manier kun je je aandacht op het pijpen zelf vestigen en hoef je je niet bezig te houden me de vraag hoe je jezelf staande moet houden of moet voorkomen dat je kramp/een dood gevoel in 1 van je ledematen krijgt.

En afwisseling scheelt al een hele hoop. Zowel het pijpen afwisselen met aftrekken als je manier van pijpen zo nu en dan subtiel aanpassen. Als je pijpt zonder het directe doel om hem klaar te laten komen, dan zal hij er vrij weinig op tegen hebben als je af en toe het ritme aanpast of de spanning van je mond veranderd. Je lippen strak of iets losser houden, ver naar binnen of alleen het puntje, alleen wat likken met je tong (alsof je een ijsje eet) of hem omsluiten met je hele mond.. Allemaal dingen waarin jij kunt variëren zodat je niet al te veel last krijgt van kramp of een lam gevoel, en waarop hij steeds weer van iets anders kan genieten
Dan zit het toch wel goed, maar toch, bijleren kan nooit kwaad. Thanks
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 00:03
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik wou even zeggen dat het "dat kan hij zelf ook" argument voor mij iig totale onzin is. Het voelt zó anders als een meisje het doet....

Moeilijke keuze, maar ik denk toch oraal, zowel geven als nemen.
Oud 10-08-2006, 06:34
arPos
arPos is offline
en waarom niet een beetje van allebij tegelijk

is prima te combineren hoor
Oud 10-08-2006, 08:21
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
arPos schreef op 10-08-2006 @ 06:34 :
en waarom niet een beetje van allebij tegelijk

is prima te combineren hoor
Ja dat dus Zowel leuk om te doen als te ontvangen. Handwerk alleen vind ik niet zo boeiend, wederom om te ontvangen en om te geven.
Oud 10-08-2006, 09:04
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 10-08-2006 @ 01:03 :
Ik wou even zeggen dat het "dat kan hij zelf ook" argument voor mij iig totale onzin is. Het voelt zó anders als een meisje het doet....
Ok, dat klopt wel, maar toch is dat minder speciaal dan gepijpt worden. Dat bedoelde ik persoonlijk ermee aan te geven. Geen idee of tut dat ook bedoelde
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 11:16
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 10-08-2006 @ 01:03 :
Dat klopt inderdaad wel.. het is een beetje een nonargument, aangezien ik mezelf ook beter kan vingeren dan een man ooit zal kunnen. En toch word ik liever gevingerd dan oraal bevredigd. Maar toch voelt het zo, ik hoor het ook van vriendinnen. Misschien komt dat voort uit onzekerheid. Heb gewoon het idee dat hij het zelf zoveel beter kan. En ja.. vind het bij besneden mannen gewoon een kunst apart. Oefening baart kunst
Oud 10-08-2006, 11:55
Verwijderd
Mondwerk veel leuker om te geven De combi denk ik het beste om te krijgen. Ghh.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 16:05
Gent
Gent is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 09-08-2006 @ 19:00 :
combinatie van tong en vinger
Stuk intiemer! En ja word ook liever gepijpt dan afgetrokken.
Met pijpen is er net iets meer variatie mogelijk
Oud 10-08-2006, 16:11
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-08-2006 @ 20:17 :
dat

en om te geven maakt het mij niet zo gek veel uit, afwisseling is de sleutel tot het universum.
²
Oud 11-08-2006, 14:35
Nona
Nona is offline
Ik weet niet. Pijpen schijnt fysiek gezien lekkerder te zijn voor hem (in ieder geval opwindender), maar met aftrekken is meer contact mogelijk in de vorm van kusjes en knuffels. En dat is ook wel fijn voor de lieve seks.
Zelfde gaat op voor oraal of met de hand de andere richting op.
Oud 11-08-2006, 16:10
ilse
ilse is offline
ontvangen : mondwerk, zeker. dat is voor mij de enige manier dat ik klaar kan komen, dus..

geven: ligt aan hoe ik me voel.. de reacties op pijpen zijn leuker, al ben ik er niet altijd voor in de mood.
Oud 11-08-2006, 16:21
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 10-08-2006 @ 12:16 :
Misschien komt dat voort uit onzekerheid. Heb gewoon het idee dat hij het zelf zoveel beter kan.
Dat idee heb ik bij aftrekken vaak ook wel. Maar ik vraag me af of dat ook daadwerkelijk zo is? Is het gewoon een feit dat mannen (en vrouwen ook uiteraard) zichzelf beter met de hand kunnen bevredigen dan dat een ander dat bij hem kan? Tuurlijk, zelf weet je het beste wat je lekker vind en welke stimulatie je nodig hebt. Maar betekent dat per definitie dat niemand het daarom beter zou kunnen dan jijzelf?

Wie heeft er ervaring met een andere hand die het beter kan dan je eigen hand?
Oud 12-08-2006, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-08-2006 @ 17:21 :
Dat idee heb ik bij aftrekken vaak ook wel. Maar ik vraag me af of dat ook daadwerkelijk zo is? Is het gewoon een feit dat mannen (en vrouwen ook uiteraard) zichzelf beter met de hand kunnen bevredigen dan dat een ander dat bij hem kan? Tuurlijk, zelf weet je het beste wat je lekker vind en welke stimulatie je nodig hebt. Maar betekent dat per definitie dat niemand het daarom beter zou kunnen dan jijzelf?

Wie heeft er ervaring met een andere hand die het beter kan dan je eigen hand?
Wat is beter? Ik kan het zelf sneller, maar het is lekkerder als hij het doet juist omdát ik het niet zelf doe, omdat ik het niet zie aankomen zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 14:25
Verwijderd
ik vind pijpen leuker, vooral omdat mijn vriend er zo godse van geniet, maar ook omdat ik t aftrekken nog steeds niet echt in de vingers heb

En bij mijzelf...geef mij maar n combi
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 16:42
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik ga voor een combinatie van handwerk als oraal, zowel bij mij als bij hem.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 00:48
Optima
Optima is offline
beide te geven
beide te krijgen

ik kan gwoon niet kiezen wat lekkerder is om te doen/ontvangen
Oud 14-08-2006, 09:40
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Optima schreef op 13-08-2006 @ 01:48 :
beide te geven
beide te krijgen

ik kan gwoon niet kiezen wat lekkerder is om te doen/ontvangen
Oud 14-08-2006, 11:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Iets ontvangen is bij mij nogal een verhaal apart; Er is niets specifieks wat ik áltijd lekker vind, wat nogal eens de boel wil verstoren. Over het algemeen werkt een combinatie van tong & 2 vingers heel behoorlijk, dus daar houden we het dan maar op. Realiseert zich nu dat haar vriendje het absoluut niet getroffen heeft...

Hem geef ik overigens het liefste mondwerk, dit omdat ik het gewoon onwijs leuk vind om te doen en hij er over het algemeen verdomde heet van wordt en veeal bijna geneigd is te smeken om meer.
Verder is er erg gemakkelijk variatie in aan te brengen en voelt het erg intiem, waardoor ik het gerust een paar uur vol kan houden, wanneer hij/ik dat zouden willen, zonder kramp te krijgen. Handwerk vind ik persoonlijk gewoon een stuk eentoniger, hoewel ook daar uiteraard in afgewisseld kan worden; Een combinatie gebruik ik eigenlijk zelden.
Oud 14-08-2006, 13:06
mandark
mandark is offline
paar uur??

SWEET!
Oud 14-08-2006, 13:43
Verwijderd
Citaat:
viciousgame schreef op 14-08-2006 @ 14:06 :
paar uur??

SWEET!
Traytje bier erbij, voetbalwedstrijd opzetten, de NRC doorwerken, huiswerk afmaken, een mooie LP opzetten...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 14:46
Metal
Metal is offline
Citaat:
viciousgame schreef op 14-08-2006 @ 14:06 :
paar uur??

SWEET!
hola, dan moet jij het zelf ook kunnen volhouden he.
Oud 14-08-2006, 15:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Snees schreef op 14-08-2006 @ 14:43 :
Traytje bier erbij, voetbalwedstrijd opzetten, de NRC doorwerken, huiswerk afmaken, een mooie LP opzetten...
Jij begrijpt hem! Gelukkig drinkt hij geen bier, kijkt hij zelden voetbal in mijn bijzijn, leest hij geen NRC, maakt hij nooit huiswerk en mogen zijn draaitafels & cd-spelers veelal slechts het achtergrondmuziekje creeëren.

Even serieus; Ik kan het heel lang volhouden - en zo ken ik er nog wel meer-, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn (ook voor de vrouwen waarvan de partner het lang volhoud) die het na 2 uur nog steeds lekker aan vinden voelen. Come on, volgens mij kun je beter in 30 minuten tijd iemand de tijd van zijn/haar leven geven dan een paar uur lang bezig zijn met als gevolg dat je de vaseline uit de kast kunt pakken om al zijn/haar schrale plekjes in te kunnen smeren - kuch -.
Persoonlijk word ik er in iedergeval vrij gevoelloos van, wanneer iemand zich urenlang sabbelend ligt uit te sloven. Ik denk dan ook niet dat het erg veel voordelen heeft om het lang vol te kunnen houden. Andere kant is weer dat je er ook geen donder aan hebt wanneer iemand na 5 minuten weer stopt want 'oeh.. en auw.. het lukt niet', wat ik ook heel regelmatig van vrienden en vriendinnen hoor.

Laatst gewijzigd op 14-08-2006 om 15:59.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 15:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-08-2006 @ 15:46 :
Dat ook nog eens.
Oud 14-08-2006, 16:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-08-2006 @ 16:56 :
Even serieus; Ik kan het heel lang volhouden - en zo ken ik er nog wel meer-, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn (ook voor de vrouwen waarvan de partner het lang volhoud) die het na 2 uur nog steeds lekker aan vinden voelen. Come on, volgens mij kun je beter in 30 minuten tijd iemand de tijd van zijn/haar leven geven dan een paar uur lang bezig zijn met als gevolg dat je de vaseline uit de kast kunt pakken om al zijn/haar schrale plekjes in te kunnen smeren - kuch -.
Persoonlijk word ik er in iedergeval vrij gevoelloos van, wanneer iemand zich urenlang sabbelend ligt uit te sloven. Ik denk dan ook niet dat het erg veel voordelen heeft om het lang vol te kunnen houden. Andere kant is weer dat je er ook geen donder aan hebt wanneer iemand na 5 minuten weer stopt want 'oeh.. en auw.. het lukt niet', wat ik ook heel regelmatig van vrienden en vriendinnen hoor.
Nee, letterlijk uren alleen mondwerk doen wij ook niet inderdaad. We kunnen het beiden wel lang volhouden, zowel geven als ontvangen, zonder dat de gever last krijgt van kramp en de ontvanger van gevoelloosheid (of juist overgevoelig raakt). Maar de keren dat er alleen mondwerk is gericht op een orgasme, zonder verder enige vorm van seks, stellen we dat liever niet te lang uit en zijn we er dus ook geen tijden mee bezig. En als het mondwerk onderdeel is van een allesomvattende vrijpartij, dan zijn we allebei in voor de nodige afwisseling en blijven we daar ook niet eindeloos op hangen.

Maar lekker om er voldoende tijd voor uit te trekken, is het natuurlijk altijd
Oud 14-08-2006, 21:09
Orpheus
Orpheus is offline
Combi.

En de tijd nemen. Uiteraard.
Oud 14-08-2006, 23:43
Briseïs
Briseïs is offline
Pijpen omdat ik dan meer kan doen. Vingeren omdat ik alleen dan klaarkom. Alhoewel het niet de bedoeling is dat het beffen vergeten wordt.
Oud 17-08-2006, 04:02
mandark
mandark is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-08-2006 @ 15:46 :
ik ben al bezig met oefenen!
Oud 17-08-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 15-08-2006 @ 00:43 :
Alhoewel het niet de bedoeling is dat het beffen vergeten wordt.
Hoe past dat binnen de bedrading van een mannenbrein - schieten zonder kans om te scoren?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 12:32
Metal
Metal is offline
Citaat:
viciousgame schreef op 17-08-2006 @ 05:02 :
ik ben al bezig met oefenen!
succes!
Oud 17-08-2006, 16:00
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 09-08-2006 @ 20:29 :
ik bef liever, om vele redenen, die zelfs niet eens direct met sex te maken hebben

word liever gepijpt.
blaasinstrument ?
Oud 17-08-2006, 16:23
LaQuisha
LaQuisha is offline
Citaat:
EggeD schreef op 17-08-2006 @ 17:00 :
blaasinstrument ?
OOOH jaaaa geef het me
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 18:52
Verwijderd