![]() |
||
Citaat:
En afwisseling scheelt al een hele hoop. Zowel het pijpen afwisselen met aftrekken als je manier van pijpen zo nu en dan subtiel aanpassen. Als je pijpt zonder het directe doel om hem klaar te laten komen, dan zal hij er vrij weinig op tegen hebben als je af en toe het ritme aanpast of de spanning van je mond veranderd. Je lippen strak of iets losser houden, ver naar binnen of alleen het puntje, alleen wat likken met je tong (alsof je een ijsje eet) of hem omsluiten met je hele mond.. Allemaal dingen waarin jij kunt variëren zodat je niet al te veel last krijgt van kramp of een lam gevoel, en waarop hij steeds weer van iets anders kan genieten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en om te geven maakt het mij niet zo gek veel uit, afwisseling is de sleutel tot het universum. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Met pijpen is er net iets meer variatie mogelijk ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Wie heeft er ervaring met een andere hand die het beter kan dan je eigen hand? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Even serieus; Ik kan het heel lang volhouden - en zo ken ik er nog wel meer-, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn (ook voor de vrouwen waarvan de partner het lang volhoud) die het na 2 uur nog steeds lekker aan vinden voelen. Come on, volgens mij kun je beter in 30 minuten tijd iemand de tijd van zijn/haar leven geven dan een paar uur lang bezig zijn met als gevolg dat je de vaseline uit de kast kunt pakken om al zijn/haar schrale plekjes in te kunnen smeren - kuch -. Persoonlijk word ik er in iedergeval vrij gevoelloos van, wanneer iemand zich urenlang sabbelend ligt uit te sloven. Ik denk dan ook niet dat het erg veel voordelen heeft om het lang vol te kunnen houden. Andere kant is weer dat je er ook geen donder aan hebt wanneer iemand na 5 minuten weer stopt want 'oeh.. en auw.. het lukt niet', wat ik ook heel regelmatig van vrienden en vriendinnen hoor. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-08-2006 om 15:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar lekker om er voldoende tijd voor uit te trekken, is het natuurlijk altijd ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voorspel Malossi | 58 | 22-08-2007 12:43 | |
Seksualiteit |
Hoe oud begonnen met seks Ferrywoman | 369 | 18-07-2007 14:51 | |
Seksualiteit |
Mannen: hoe klaarkomen? Nona | 44 | 07-10-2005 09:01 | |
Seksualiteit |
Volgorde? :S Badmutssssss | 35 | 16-06-2005 18:11 | |
Seksualiteit |
Met hoeveel mensen heb je het bed gedeeld? SanderThomas | 165 | 20-09-2004 00:16 |