Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2006, 21:37
RubiDude
RubiDude is offline
Hallo,

ik ben op zoek naar een goede hosting.

Is dit iets?

http://www.partnershop.nl/shop/10356

heeft iemand ervaring?

Graag jullie reacties!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2006, 21:40
Mestkever
Mestkever is offline
Als je veel dataverkeer verbruikt lijkt me deze host beter

http://www.sity.nl/?show=webhosting
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Mestkever schreef op 29-07-2006 @ 22:40 :
Als je veel dataverkeer verbruikt lijkt me deze host beter

http://www.sity.nl/?show=webhosting
Nee, niet echt

Bekijk voor ervaringen
www.ispgids.com
www.webhosters.nl

Als je particulier zoekt ga dan voor www.pcextreme.nl
Voor bedrijf is www.webzilla.nl een goede keus.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 21:45
RubiDude
RubiDude is offline
bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 22:56
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
********** schreef op 29-07-2006 @ 22:44 :
Nee, niet echt

Bekijk voor ervaringen
www.ispgids.com
www.webhosters.nl

Ik zag net webxtra, dat is ook best wel aardig. Alleen jammer van dat php 4
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 02:37
Verwijderd
Citaat:
Dr HenDre schreef op 29-07-2006 @ 23:56 :
Ik zag net webxtra, dat is ook best wel aardig. Alleen jammer van dat php 4
Wat is daar jammer aan, voor 99% van de gebruikers is dat perfect
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 13:38
marco_nogwat
marco_nogwat is offline
ik gebruik zelf http://www.jetnethost.com , nooit down, goede service, maar het is amerikaans, dus iets slomer voor nl bezoekers
verder is http://www.hostgator.com/ ook goed, en daar zit een awstats bij die je kan updaten waneer je wilt
Oud 30-07-2006, 19:11
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Nee, niet echt

Bekijk voor ervaringen
www.ispgids.com
www.webhosters.nl

Heb ook goede ervaringen met PCExtreme.

OT: @**********: Ik dacht altijd dat je een man was?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 19:46
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Wat is zo specifiek interessant voor bedrijven aan jouw bedrijf?

Aan de TS: Wij bieden ook goed betaalbare hosting aan bedrijven en particulieren, ter vergelijking, kijk op:
http://www.relywebsolutions.nl/index.php?page=hosting
Oud 31-07-2006, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-07-2006 @ 20:46 :
Wat is zo specifiek interessant voor bedrijven aan jouw bedrijf?
Uptime, Service, Garantie, Kwaliteit, Netwerk, Stabiliteit, Veiligheid, Behandeling, Snelheid, Ondertsuening, Meedenkend, Adviserend, en zo zijn er nog veel zaken die ik op kan noemen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:21
Igorrrai
Igorrrai is offline
Lycos is niks. Ik denk dat PCextreme voor jou het beste is.
Oud 31-07-2006, 09:52
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
********** schreef op 31-07-2006 @ 09:36 :
Uptime, Service, Garantie, Kwaliteit, Netwerk, Stabiliteit, Veiligheid, Behandeling, Snelheid, Ondertsuening, Meedenkend, Adviserend, en zo zijn er nog veel zaken die ik op kan noemen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:03
Gimme more beer
Citaat:
********** schreef op 31-07-2006 @ 09:36 :
Maar waarom speciaal voor bedrijven? Dat was mijn vraag.
Oud 31-07-2006, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-07-2006 @ 11:03 :
Maar waarom speciaal voor bedrijven? Dat was mijn vraag.
Bedrijven hebben over het algemeen hele andere eisen mbt uptime, service, mogelijkheden en meedenken in de groei dan particulieren.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 15:05
Gimme more beer
Citaat:
********** schreef op 31-07-2006 @ 11:42 :
Bedrijven hebben over het algemeen hele andere eisen mbt uptime, service, mogelijkheden en meedenken in de groei dan particulieren.
Ik kan me weinig particulieren voorstellen die minder hoge eisen hebben als het gaat om uptime en service dan een gemiddeld bedrijf.

Ik ben júíst in de hostingbusiness gegaan toen ik 15 was, omdat ik zulke hoge eisen stel aan webhosting voor mijn eigen website(s). En dat zijn allemaal particuliere websites.
Oud 31-07-2006, 16:56
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-07-2006 @ 16:05 :
Ik kan me weinig particulieren voorstellen die minder hoge eisen hebben als het gaat om uptime en service dan een gemiddeld bedrijf.

Ik ben júíst in de hostingbusiness gegaan toen ik 15 was, omdat ik zulke hoge eisen stel aan webhosting voor mijn eigen website(s). En dat zijn allemaal particuliere websites.
Het is gewoon zo dat gemiddeld genomen ondernemingen vaker business critical dingen doen met websites, terwijl particulieren en instanties doorgaans een website willen omdat het hip en handig is en om wat meer mensen te bereiken.

Om jouw verhaal maar even om te draaien: Ik ken zeer weinig particulieren die een website of service beschouwen als een integraal onderdeel van hun IS/IT-strategy en er dus voor zowel hun omzet/afzet als hun kosten voor een groot deel afhankelijk zijn van die website.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 06:36
Gimme more beer
Citaat:
LB06 schreef op 31-07-2006 @ 17:56 :
Om jouw verhaal maar even om te draaien: Ik ken zeer weinig particulieren die een website of service beschouwen als een integraal onderdeel van hun IS/IT-strategy en er dus voor zowel hun omzet/afzet als hun kosten voor een groot deel afhankelijk zijn van die website.
Misschien lijden ze er niet financieel onder, dat neemt nog niet weg dat een host wat mij betreft altijd aan die eisen moet voldoen. Ook voor particulier gebruik.
Oud 09-08-2006, 22:49
ybadeendje
ybadeendje is offline
www.xynta.nl vind ik persoonlijk wel een goede host
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 00:13
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Een domeinnaam kost niet veel meer (10 euri) en veel data heb je als particulier niet nodig, wanneer je geen video gaat hosten...

Ik heb pcextreme alleen maar gekend als een hoster met best wel veel downtime, en erg snel zijn ze ook niet.

Maar wie weet is dat nu anders,
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 04:03
Verwijderd
Enige ervaring heb ik met www.exonet.nl, nooit problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 09:57
Destralak
Destralak is offline
De allerbeste prijs-kwaliteit-verhouding vind ik toch Mijndomein. In het begin lag deze service er af en toe uit, maar sinds een half jaar vrijwel niet meer. De beveiliging (tegen DOS-attacks etc.) is zeer goed, heb nog nooit een melding gehoord van een inbraak. De kosten voor het domein (voor .nl, .net, .com, .eu, .org) PLUS hosting zijn JAARLIJKS 29 euro!

Bandbreedte is in principe onbeperkt, wel tegen een FUP (Fair Use Policy).

Webruimte voor je site is 500 MB, en de server biedt ondersteuning voor PHP+MySQL, je mag ook 5 databases per website registreren.
Ook ongelimiteerd aantal e-mailadressen!

Laatst gewijzigd op 10-08-2006 om 12:08.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 10:46
ybadeendje
ybadeendje is offline
maar die mijn domein is wel met linux, wat maakt dat een verschil als je een site maakt?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 11:16
Destralak
Destralak is offline
Geen verschil. Meestal is een webserver ook nog veel sneller als Linux erop draait ipv Windows.
Oud 10-08-2006, 11:58
Gimme more beer
Citaat:
ybadeendje schreef op 10-08-2006 @ 11:46 :
maar die mijn domein is wel met linux, wat maakt dat een verschil als je een site maakt?
Dat het beter en fijner werkt. Het enige nadeel is dat het geen ASP kan draaien, dus als je dat zoekt, zul je een Windows server met ASP moeten hebben.
Oud 10-08-2006, 23:31
Mestkever
Mestkever is offline
Citaat:
Nee, niet echt

Bekijk voor ervaringen
www.ispgids.com
www.webhosters.nl

Lachwekkend. 4 reacties uit 2005. Dat zijn toch geen betrouwbare revieuws meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2006, 23:50
M@rco
M@rco is offline
Dat soort 'reviews' zijn IMO nooit betrouwbaar; mensen met slechte ervaringen zullen nu eenmaal vaker hun mening geven dan mensen bij wie alles goed werkt, en het overgrote deel van de mensen weet niet eens dat dat soort sites bestaan (of heeft gewoon geen zin om daar tijd en energie in te steken).

Laatst gewijzigd op 10-08-2006 om 23:52.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 10:08
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
M@rco schreef op 11-08-2006 @ 00:50 :
Dat soort 'reviews' zijn IMO nooit betrouwbaar; mensen met slechte ervaringen zullen nu eenmaal vaker hun mening geven dan mensen bij wie alles goed werkt, en het overgrote deel van de mensen weet niet eens dat dat soort sites bestaan (of heeft gewoon geen zin om daar tijd en energie in te steken).

helemaal waar, je zou eigs een aantal mensen moeten ondervragen die hun site gehost hebben bij zo'n bedrijf, maar ook dan is 't een steekproef en niets gegarandeerd (je komt bijvoorbeeld op 'n andere server terecht die niet lekker werkt).

Mijn hosting-bedrijf heb ik gekozen omdat ik de mensen ken van wie het bedrijf is, zodoende weet ik precies wie ik moet hebben mocht er iets misgaan (no offence ).
Tevens is het handig om 'n hoster te zoeken die op jou niveau werkt, sommige goedkope hosting bedrijven bieden totaal geen support, en dat kan soms knap lastig zijn als je er niks van snapt. Duurdere hostings leveren soms netjes support, zelfs voor dingen die niet direct hosting-gerelateerd zijn (zoals, PHP vragen en tips voor 't toegankelijk maken van je site). Maar aan prijs kun je niet zien of ze support bieden, dus wees altijd op je hoede
Oud 11-08-2006, 12:43
M@rco
M@rco is offline
Ik heb de discussie over het leren van PHP eventjes afgesplitst, je vindt hem nu hier.
Oud 13-08-2006, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Mestkever schreef op 11-08-2006 @ 00:31 :
Lachwekkend. 4 reacties uit 2005. Dat zijn toch geen betrouwbare revieuws meer.
Klopt.

Maar de doelgroep die op zulke websites reageren zijn hoofdzakelijk particulieren.
Een ISP die dan hoofdzakelijk bedrijven host zal dan niet snel reacties krijgen.
Dat soort bedrijven zijn dan ook weer niet echt afhankelijk van dat soort websites terwijl budget en particuliere hosters (om het zo even te noemen) daar veelsterker van afhankelijk zijn.

Om een test account vragen kan een oplossing zijn, de meeste hebben hier geen problemen mee.
(Een test domeinnaam is natuurlijk niet mogelijk, maar subdomein bijv. vaak wel)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 10:44
Gimme more beer
Citaat:
nivea schreef op 13-08-2006 @ 19:23 :
(Een test domeinnaam is natuurlijk niet mogelijk, maar subdomein bijv. vaak wel)
Waarom zou dat "natuurlijk" niet mogelijk zijn?
Oud 14-08-2006, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-08-2006 @ 11:44 :
Waarom zou dat "natuurlijk" niet mogelijk zijn?
Welke hoster gaat je domeinnaam dan registreeren voor een week of 2 zodat die kan testen?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 11:18
Gimme more beer
Citaat:
********** schreef op 14-08-2006 @ 11:56 :
Welke hoster gaat je domeinnaam dan registreeren voor een week of 2 zodat die kan testen?
Een host die zeker van z'n zaak is.

Als ik dat moet doen om een goede klant binnen te krijgen, doe ik het zo. Een .nl domein kost toch geen reet. En anders hebben we weer een domein voor in de bak.
Oud 14-08-2006, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-08-2006 @ 12:18 :
Een host die zeker van z'n zaak is.

Als ik dat moet doen om een goede klant binnen te krijgen, doe ik het zo. Een .nl domein kost toch geen reet. En anders hebben we weer een domein voor in de bak.
Dat heeft er niks mee te maken, er word simpelweg misbruik van gemaakt.
Ik weet niet hoeveel klanten jij hebt/binnenhaald maar het percentage vind ik schrikbarend hoog dat vals iets probeert te registreren.
Vaak voor een scam website of het versturen van spam.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 11:36
Gimme more beer
Citaat:
********** schreef op 14-08-2006 @ 12:21 :
Dat heeft er niks mee te maken, er word simpelweg misbruik van gemaakt.
Ik weet niet hoeveel klanten jij hebt/binnenhaald maar het percentage vind ik schrikbarend hoog dat vals iets probeert te registreren.
Vaak voor een scam website of het versturen van spam.
Wij bieden dat dan ook niet zonder meer aan. Een klant die bij ons om advies komt vragen willen wij best een testaccount met domein aanbieden om te laten zien wat hij of zij van ons kan verwachten.

Als iemand "ioafujwq.nl" bij ons wil proefregistreren zonder daar een duidelijke reden voor te hebben, gaan wij daar natuurlijk niet mee akkoord, maar als het bedrijf "Janssen schilders" het domein janssenschilders.nl wil registreren, kun je je wel voorstellen waarom we daar best iets voor willen doen.
Oud 14-08-2006, 12:53
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
ybadeendje schreef op 10-08-2006 @ 11:46 :
Dat doen ze standaard bij PHP, De serverOS van Windows kost veel geld, en Linux is gratis.

Linux/Apache/PHP/Mysql is ideaal voor hosters, alleen machines en data hoeven de hosters dan te betalen = meer winst.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-08-2006 @ 12:36 :
Wij bieden dat dan ook niet zonder meer aan. Een klant die bij ons om advies komt vragen willen wij best een testaccount met domein aanbieden om te laten zien wat hij of zij van ons kan verwachten.

Als iemand "ioafujwq.nl" bij ons wil proefregistreren zonder daar een duidelijke reden voor te hebben, gaan wij daar natuurlijk niet mee akkoord, maar als het bedrijf "Janssen schilders" het domein janssenschilders.nl wil registreren, kun je je wel voorstellen waarom we daar best iets voor willen doen.
Hehe, wacht maar
Ze zijn gehavender dan je denkt, er is geen onderscheid te maken als je te maken hebt met nigeriaanse scam (vanuit Nederland).
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 09:49
Gimme more beer
Citaat:
********** schreef op 14-08-2006 @ 13:54 :
Hehe, wacht maar
Ze zijn gehavender dan je denkt, er is geen onderscheid te maken als je te maken hebt met nigeriaanse scam (vanuit Nederland).
Jawel hoor, wij kennen vrijwel alle klanten persoonlijk en doen eigenlijk niet aan externe werving. Daarnaast denk je toch niet dat ik dom ben en zomaar accounts met domeinen ga uitdelen?
Oud 15-08-2006, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-08-2006 @ 10:49 :
Jawel hoor, wij kennen vrijwel alle klanten persoonlijk en doen eigenlijk niet aan externe werving. Daarnaast denk je toch niet dat ik dom ben en zomaar accounts met domeinen ga uitdelen?
Net zei je nog dat je vetrouwen in je service hebt en dat wel zou doen?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 10:46
Gimme more beer
Citaat:
********** schreef op 15-08-2006 @ 11:04 :
Net zei je nog dat je vetrouwen in je service hebt en dat wel zou doen?
Aan serieus geïnteresseerden, ja. We hebben zelfs een standaardovereenkomst voor mensen die gratis van onze diensten gebruik maken, als we twijfelen.

Je kunt het ook van de andere kant bekijken; als mensen een domein willen en wij registreren het op verzoek gratis voor ze, zijn ze vaak ook wel zo geïnteresseerd dat ze dat risico best durven nemen. Ik neem het risico gerust, ik weet dat mensen bij ons blijven als wij eenmaal het domein hebben geregistreerd.
Oud 15-08-2006, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-08-2006 @ 11:46 :
Aan serieus geïnteresseerden, ja. We hebben zelfs een standaardovereenkomst voor mensen die gratis van onze diensten gebruik maken, als we twijfelen.

Je kunt het ook van de andere kant bekijken; als mensen een domein willen en wij registreren het op verzoek gratis voor ze, zijn ze vaak ook wel zo geïnteresseerd dat ze dat risico best durven nemen. Ik neem het risico gerust, ik weet dat mensen bij ons blijven als wij eenmaal het domein hebben geregistreerd.
En dan kom ik dus weer bij die nigerian scam praktijken aan, dat kun je niet ondervangen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten