![]() |
|
![]() |
Hallo,
ik ben op zoek naar een goede hosting. Is dit iets? http://www.partnershop.nl/shop/10356 heeft iemand ervaring? Graag jullie reacties! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bekijk voor ervaringen www.ispgids.com www.webhosters.nl Als je particulier zoekt ga dan voor www.pcextreme.nl Voor bedrijf is www.webzilla.nl een goede keus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik gebruik zelf http://www.jetnethost.com , nooit down, goede service, maar het is amerikaans, dus iets slomer voor nl bezoekers
verder is http://www.hostgator.com/ ook goed, en daar zit een awstats bij die je kan updaten waneer je wilt ![]()
||
![]() |
Citaat:
OT: @**********: Ik dacht altijd dat je een man was? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aan de TS: Wij bieden ook goed betaalbare hosting aan bedrijven en particulieren, ter vergelijking, kijk op: http://www.relywebsolutions.nl/index.php?page=hosting
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben júíst in de hostingbusiness gegaan toen ik 15 was, omdat ik zulke hoge eisen stel aan webhosting voor mijn eigen website(s). En dat zijn allemaal particuliere websites.
||
![]() |
Citaat:
Om jouw verhaal maar even om te draaien: Ik ken zeer weinig particulieren die een website of service beschouwen als een integraal onderdeel van hun IS/IT-strategy en er dus voor zowel hun omzet/afzet als hun kosten voor een groot deel afhankelijk zijn van die website. |
![]() |
||
Citaat:
|
www.xynta.nl vind ik persoonlijk wel een goede host
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Enige ervaring heb ik met www.exonet.nl, nooit problemen mee.
|
![]() |
|
![]() |
De allerbeste prijs-kwaliteit-verhouding vind ik toch Mijndomein. In het begin lag deze service er af en toe uit, maar sinds een half jaar vrijwel niet meer. De beveiliging (tegen DOS-attacks etc.) is zeer goed, heb nog nooit een melding gehoord van een inbraak. De kosten voor het domein (voor .nl, .net, .com, .eu, .org) PLUS hosting zijn JAARLIJKS 29 euro!
Bandbreedte is in principe onbeperkt, wel tegen een FUP (Fair Use Policy). Webruimte voor je site is 500 MB, en de server biedt ondersteuning voor PHP+MySQL, je mag ook 5 databases per website registreren. Ook ongelimiteerd aantal e-mailadressen!
Laatst gewijzigd op 10-08-2006 om 12:08. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
helemaal waar, je zou eigs een aantal mensen moeten ondervragen die hun site gehost hebben bij zo'n bedrijf, maar ook dan is 't een steekproef en niets gegarandeerd (je komt bijvoorbeeld op 'n andere server terecht die niet lekker werkt). Mijn hosting-bedrijf heb ik gekozen omdat ik de mensen ken van wie het bedrijf is, zodoende weet ik precies wie ik moet hebben mocht er iets misgaan (no offence ![]() Tevens is het handig om 'n hoster te zoeken die op jou niveau werkt, sommige goedkope hosting bedrijven bieden totaal geen support, en dat kan soms knap lastig zijn als je er niks van snapt. Duurdere hostings leveren soms netjes support, zelfs voor dingen die niet direct hosting-gerelateerd zijn (zoals, PHP vragen en tips voor 't toegankelijk maken van je site). Maar aan prijs kun je niet zien of ze support bieden, dus wees altijd op je hoede ![]()
|
Ik heb de discussie over het leren van PHP eventjes afgesplitst, je vindt hem nu hier.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de doelgroep die op zulke websites reageren zijn hoofdzakelijk particulieren. Een ISP die dan hoofdzakelijk bedrijven host zal dan niet snel reacties krijgen. Dat soort bedrijven zijn dan ook weer niet echt afhankelijk van dat soort websites terwijl budget en particuliere hosters (om het zo even te noemen) daar veelsterker van afhankelijk zijn. Om een test account vragen kan een oplossing zijn, de meeste hebben hier geen problemen mee. (Een test domeinnaam is natuurlijk niet mogelijk, maar subdomein bijv. vaak wel) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik dat moet doen om een goede klant binnen te krijgen, doe ik het zo. Een .nl domein kost toch geen reet. En anders hebben we weer een domein voor in de bak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet hoeveel klanten jij hebt/binnenhaald maar het percentage vind ik schrikbarend hoog dat vals iets probeert te registreren. Vaak voor een scam website of het versturen van spam. |
![]() |
||
Citaat:
Als iemand "ioafujwq.nl" bij ons wil proefregistreren zonder daar een duidelijke reden voor te hebben, gaan wij daar natuurlijk niet mee akkoord, maar als het bedrijf "Janssen schilders" het domein janssenschilders.nl wil registreren, kun je je wel voorstellen waarom we daar best iets voor willen doen.
||
Citaat:
Linux/Apache/PHP/Mysql is ideaal voor hosters, alleen machines en data hoeven de hosters dan te betalen = meer winst. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze zijn gehavender dan je denkt, er is geen onderscheid te maken als je te maken hebt met nigeriaanse scam (vanuit Nederland). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kunt het ook van de andere kant bekijken; als mensen een domein willen en wij registreren het op verzoek gratis voor ze, zijn ze vaak ook wel zo geïnteresseerd dat ze dat risico best durven nemen. Ik neem het risico gerust, ik weet dat mensen bij ons blijven als wij eenmaal het domein hebben geregistreerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||