Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 21:31
Flexx
Flexx is offline
N.a.v. het "Wie weet een goede provider" topic open ik maar eventjes een topic voor betaalde hosting. Als mensen hier hun ervaringen met verschillende betaalde webhosts zouden willen posten dan krijgen we toch een mooi overzicht.

Ikzelf heb hosting bij FutureFlex (http://webhosting.futureflex.nl/). Dit omdat ik echt betrouwbaarheid zoek, betrouwbaarheid die je niet krijgt bij vele 'budget' hosts zoals digitalus. FutureFlex is de snelste provider van NL (1400mbps GIGAE lijn) en is goed betaalbaar. Daarnaast wordt je perfect geholpen, ze helpen je zelfs via MSN, vaak handig bij wat uitgebreidere vragen. Zo zat ik afgelopen woensdag lekker met een muziekje op mijn problemen op te lossen Ze zijn gewoon veel persoonlijker betrokken bij het geheel, je word niet als een nummertje behandeld. Verder is mijn account in de 8 maanden dat ik hem nu heb in totaal een half uur offline geweest omdat ze de server moesten upgraden. Dit kreeg ik ook nog eens een week van te voren te horen. Dat vind ik gewoon fijn, die betrokkenheid en service. Dan betaal ik liever 10 euro meer per jaar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2003, 21:52
Verwijderd
Dus laten we zeggen..
slotje?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 07:00
Flexx
Flexx is offline
..want? is een serieus bedoeld topic hoor..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 09:05
sharkyshark
sharkyshark is offline
dit noemen ze tog reclame

ik zit standaard op een 4 MB lijn via kennisnet

retesnel

ben ook systeembeheerder dus........

grtzzzz....
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:34
Flexx
Flexx is offline
4mb lijn, niet 4MB Dat komt neer op een theoretische (4048/8) 512KB/s download, maar de upload is geen 512KB/s dus daar gaat je mooie plannetje Maar weet eimand een betere host, want ik ben wel op zoek naar het beste altijd
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Flexx schreef:
4mb lijn, niet 4MB Dat komt neer op een theoretische (4048/8) 512KB/s download, maar de upload is geen 512KB/s dus daar gaat je mooie plannetje Maar weet eimand een betere host, want ik ben wel op zoek naar het beste altijd
www.widexs.nl
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:06
Flexx
Flexx is offline
Over oplichting gesproken
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Flexx schreef:
Over oplichting gesproken
EN dat heet nou kwaliteit,
niet van dat gepruts van jou..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:40
Lunchbox
Lunchbox is offline
Duur, wat een troep he

66.246.43.77

80.60.188.207

195.64.88.223

62.216.11.130

209.217.51.143

OMFG! De ene server is located in NL andere staat in VS (kan je geen IP range opkopen ofzo)

Conclusie, je gaat hier je brood niet mee verdienen.
Oud 10-02-2003, 17:43
Martin
Martin is offline
Ik heb JR Online, nog niet kunnen testen. De aanvraag is pas afgelopen vrijdag ingediend maar mijn domeinnaam is nu al wel geactiveerd.

edit: typo

Laatst gewijzigd op 10-02-2003 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:59
M@rco
M@rco is offline
Ik heb nog nooit een Nederlandse host gezien met een goeie prijs/kwaliteit verhouding. Ze zijn óf te duur voor wat ze aanbieden, of ze bieden verdacht veel aan voor belachelijk weinig.

Gebruik zelf nu www.site5.com en dat werkt perfect.

Laatst gewijzigd op 10-02-2003 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 20:40
wyner
wyner is offline
Zit op www.d-creations.nl - enige nadeel wat ik tot nu toe heb ervaren is dat ze PHP op Safe Mode draaien; lukt me niet om CMS'en erop te zetten.
'k Ga hopelijk binnenkort ook even kijken bij www.byh.nl - via www.webhosters.nl goeie dingen over gelezen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 13:49
Flexx
Flexx is offline
Volgens mij denken mensen hier dat ik de eigenaar van FutureFlex ben Nou nee, ik ben 15 en dus niet de eigenaar van een hosting bedrijf hahaha Overigens geen geprust die provider hoor, neem dat maar van me aan.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 14:09
sharkyshark
sharkyshark is offline
geocities roeleerd
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 14:34
enotebook
enotebook is offline
Ik heb mijn website ook ondergebracht bij FutureFlex, érg tevreden. De service is perfect, de verbinding snel. Ik las hierboven iets over ondersteuning per msn, hier heb ik echter nooit iets van meegekregen. Overigens niet nodig gehad, de pagina's waarop je als klant toegang krijgt bieden je meer dan genoeg om je sites mooi en up to date te houden.
Naar mijn weten is de prijs is iets lager dan dat het gemiddelde hostingbedrijf voor deze diensten laat betalen, echter de service is stukken beter.
Oud 11-02-2003, 14:40
Skydancer
Skydancer is offline
Ik heb mijn website ( http://www.luchtmacht.net )ondergebracht bij http://www.solidinternet.com ( dochter van http://www.myacen.com )

Prima service en zeeeeeer goedkoop! > 250mb 30dollar per jaar 500mb 60 dollar per jaar........

Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 15:59.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 15:36
DJSonGoten
DJSonGoten is offline
http://www.alkeninternet.nl heeft een hele goede service en is niet duur
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 15:56
Lunchbox
Lunchbox is offline
Ik heb 'm onder

www.xventus.nl Gehost

Domeinen> www.lunchtrommel.com en www.garlich.nl

Werkt snel en prima, altijd UP dus ik ben zéér tevreden.
Oud 11-02-2003, 18:55
Berretje
Berretje is offline
www.digitalus.nl
Oud 11-02-2003, 22:30
Verwijderd
http://www.globalhost.nl
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 19:58
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Lunchbox schreef:
Ik heb 'm onder

www.xventus.nl Gehost

Domeinen> www.lunchtrommel.com en www.garlich.nl

Werkt snel en prima, altijd UP dus ik ben zéér tevreden.
mie toe
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 21:10
twim
twim is offline
Citaat:
wyner schreef:
Zit op www.d-creations.nl - enige nadeel wat ik tot nu toe heb ervaren is dat ze PHP op Safe Mode draaien; lukt me niet om CMS'en erop te zetten.
'k Ga hopelijk binnenkort ook even kijken bij www.byh.nl - via www.webhosters.nl goeie dingen over gelezen.
servers van BYH.nl staan allemaal in Amerika
Maar heb goed nieuws voor jullie mensjes hier.
Ik zelf ben momenteel bezig met opzetten van Hosting Bedrijf.
En hoe het er nu uitziet loopt alles tegen april.
Dus dan krijgt nederland de eerste hoster met een goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Of jullie dat met me eens zijn bekijken jullie in april maar zelf
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:28
Skydancer
Skydancer is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
Ja en? mijn website staat ook op een server in Amerika....en ik kan het niet merken aan snelheid ofzo
Oud 15-02-2003, 09:48
twim
twim is offline
Citaat:
Skydancer schreef:
Ja en? mijn website staat ook op een server in Amerika....en ik kan het niet merken aan snelheid ofzo

Dan heb jij geluk
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 12:45
Flexx
Flexx is offline
Mijn servers staan in Griekenland (cyprus) en in de VS (Los Angeles)...boeiend, dat merk je echt niet in de snelheid hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2003, 14:04
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Flexx schreef:
Mijn servers staan in Griekenland (cyprus) en in de VS (Los Angeles)...boeiend, dat merk je echt niet in de snelheid hoor.
vaak toch echt wel.
vooral voor 56 k gebruikers is het verschil beter te merken dan voor de snellere jongens.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:04
niemand
niemand is offline
Citaat:
Harrie schreef:
vaak toch echt wel.
vooral voor 56 k gebruikers is het verschil beter te merken dan voor de snellere jongens.
dat kan in principe niet
die 56k is de snelheid waarmee jij data van je provider kan binnenhalen
die provider haalt de data van de server (via allerlei andere routers), en als die server ver weg staat kan het langer duren om die data aan te leveren
maar dan zou het geen verschil maken voor 56k of adsl want je kan data niet sneller van je provider binnenhalen dan dat die het binnenkrijgt
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:47
be062603
be062603 is offline
Citaat:
Flexx schreef:
N.a.v. het "Wie weet een goede provider" topic open ik maar eventjes een topic voor betaalde hosting. Als mensen hier hun ervaringen met verschillende betaalde webhosts zouden willen posten dan krijgen we toch een mooi overzicht.

Ikzelf heb hosting bij FutureFlex (http://webhosting.futureflex.nl/). Dit omdat ik echt betrouwbaarheid zoek, betrouwbaarheid die je niet krijgt bij vele 'budget' hosts zoals digitalus. FutureFlex is de snelste provider van NL (1400mbps GIGAE lijn) en is goed betaalbaar. Daarnaast wordt je perfect geholpen, ze helpen je zelfs via MSN, vaak handig bij wat uitgebreidere vragen. Zo zat ik afgelopen woensdag lekker met een muziekje op mijn problemen op te lossen Ze zijn gewoon veel persoonlijker betrokken bij het geheel, je word niet als een nummertje behandeld. Verder is mijn account in de 8 maanden dat ik hem nu heb in totaal een half uur offline geweest omdat ze de server moesten upgraden. Dit kreeg ik ook nog eens een week van te voren te horen. Dat vind ik gewoon fijn, die betrokkenheid en service. Dan betaal ik liever 10 euro meer per jaar...
www.benesol.be

Heeft zowel servers in Nederland als in USA , aan u de keuze op welke je wil

Ook hulp via telefoon en msn

Groetjes

Samuel
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:50
be062603
be062603 is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
Maar heb goed nieuws voor jullie mensjes hier.
Ik zelf ben momenteel bezig met opzetten van Hosting Bedrijf.
En hoe het er nu uitziet loopt alles tegen april.
Dus dan krijgt nederland de eerste hoster met een goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Of jullie dat met me eens zijn bekijken jullie in april maar zelf
Yr , servers in Amerika geeft wel degelijk snelheidverschil , ik ehb er zelf in USA en in Nederland , verschil gegarandeerd , alleen de ping zegt al genoeg :

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

D:\Documents and Settings\Benesol Account>ping www.byh.nl

Pinging byh.nl [216.120.239.18] with 32 bytes of data:

Reply from 216.120.239.18: bytes=32 time=112ms TTL=50
Reply from 216.120.239.18: bytes=32 time=128ms TTL=50
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 216.120.239.18:
Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 112ms, Maximum = 128ms, Average = 120ms

Dan betaal ik toch liever wat meer voor een in Europa waar je pings van 20 - 30 behaalt .

Groetjes

Samuel
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:51
unpopular
unpopular is offline
zet je eigen server thuis neer en koop gewoon een goedkoop (dns) domain ben je van alle problemen af.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:03
niemand
niemand is offline
Citaat:
unpopular schreef:
zet je eigen server thuis neer en koop gewoon een goedkoop (dns) domain ben je van alle problemen af.
dns kan je ook gratis krijgen
maar dan krijg je idd wel dingen als .ath.cx of .da.ru en weet ik veel wat er nog meet is, voor .nl zal je idd moeten betalen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 21:27
Flexx
Flexx is offline
Het maakt absoluut niets uit waar je server staat. Als hij in Amerika staat maar met genoeg backbones is verbonden met de AMS-IX dan maakt het geen ruk uit. Misschien merk je wel dat de ping wat hoger is maar dat is niet merkbaar tijdens het surfen. Als je ping 100ms is betekent dat dat de verbinding met de server in 0,1 seconden is ingesteld...dat is 2x knipperen met je ogen zo snel als je kan. Maar als je eenmaal verbonden bent zijn servers in amerika vaak sneller. Neem nu de server van futureflex, die zit op een 1400mbps GIGAE lijn. Het snelste in Nederland is OC12 (622mbps), nl. de servers van UUNET. Daarnaast is serverruimte in Nederland vele malen duurder dan in Amerika. En het gaat er ook maar net om welk publiek je wil bereiken. Je kan dan in Nederland met je Zonnet verbinding wel 50ms halen op je server, maar een japanner haalt in dat geval waarschijnlijk 500ms. Een pijnlijk verschil...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 09:51
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
niemand schreef:
dat kan in principe niet
die 56k is de snelheid waarmee jij data van je provider kan binnenhalen
die provider haalt de data van de server (via allerlei andere routers), en als die server ver weg staat kan het langer duren om die data aan te leveren
maar dan zou het geen verschil maken voor 56k of adsl want je kan data niet sneller van je provider binnenhalen dan dat die het binnenkrijgt
sjt, je hebt gelijk
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 11:59
mandarijn
mandarijn is offline
Hallo allemaal,

ik heb vrij goede ervaringen met www.protagonist.nl Ze zijn vrij goedkoop, en voor een simpele site, goede kwaliteit.

Ook een +punt, ze leveren supersnel, en dat kan je van de meeste providers niet zeggen!

Grtz,

Tim
Oud 16-02-2003, 12:46
M@rco
M@rco is offline
Voor een simpele site is Protagonist wel oké...

Als je site echter wat populairder wordt dan merk je echter ineens dat je een dataverkeerlimiet hebt van 3GB, en dat ze €9 (!) per extra GB vragen.

Nu staat dat wel op hun site, maar een poosje geleden, toen ik daar m'n site had, nog niet... was dus niet zo'n leuke verrassing.

Ook leuk als je een backup van een grote MySQL database wilt maken: Telnet/SSH kennen ze daar niet. :/
Oud 16-02-2003, 12:59
Verwijderd
www.hostway.nl

De service is goed; Je krijgt bijna altijd binnen 24 uur antwoord als je een vraag mailt. De verbinding is snel, en ze leveren goede kwaliteit
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:56
mandarijn
mandarijn is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Voor een simpele site is Protagonist wel oké...

Als je site echter wat populairder wordt dan merk je echter ineens dat je een dataverkeerlimiet hebt van 3GB, en dat ze €9 (!) per extra GB vragen.

Nu staat dat wel op hun site, maar een poosje geleden, toen ik daar m'n site had, nog niet... was dus niet zo'n leuke verrassing.

Ook leuk als je een backup van een grote MySQL database wilt maken: Telnet/SSH kennen ze daar niet. :/
Inderdaad, het is voor simpelere sites, maja, mijn klanten zijn dan ook geen mensen die heel uitgebreide sites willen...

Protagonist is voor zulke mensen een goede oplossing, want waarom meer betalen voor iets wat je niet gebruikt?! Je domein overzetten naar een andere host kan altijd nog!
Oud 16-02-2003, 16:13
Orion
Orion is offline
Ik host mijn sites bij Euphoria! http://euphoria.student.utwente.nl/i...p?page=netwerk

Traffic limiet van 15 GB per week (en 150 GB naar computers in hetzelfde netwerk) en bijzonder vakkundige medewerkers

Code:
orion@euphoria:~$ ping scholieren.com
PING scholieren.com (213.239.131.14): 56 data bytes
64 bytes from 213.239.131.14: icmp_seq=0 ttl=58 time=6.1 ms
64 bytes from 213.239.131.14: icmp_seq=1 ttl=58 time=5.6 ms
64 bytes from 213.239.131.14: icmp_seq=2 ttl=58 time=5.5 ms
64 bytes from 213.239.131.14: icmp_seq=3 ttl=58 time=5.5 ms

--- scholieren.com ping statistics ---
4 packets transmitted, 4 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 5.5/5.6/6.1 ms

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 17:32.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 19:24
Verwijderd
www.flexwebhosting.nl
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:17
Danny
Danny is offline
6 servers ge-colocate, paar virtual servertjes bij Vevida.nl, paar virtual servertjes bij MoveNext.nl, één dedicated server in Zwitserland.

Danny
Reageren

Regels voor berichten