![]() |
|
N.a.v. het "Wie weet een goede provider" topic open ik maar eventjes een topic voor betaalde hosting. Als mensen hier hun ervaringen met verschillende betaalde webhosts zouden willen posten dan krijgen we toch een mooi overzicht.
Ikzelf heb hosting bij FutureFlex (http://webhosting.futureflex.nl/). Dit omdat ik echt betrouwbaarheid zoek, betrouwbaarheid die je niet krijgt bij vele 'budget' hosts zoals digitalus. FutureFlex is de snelste provider van NL (1400mbps GIGAE lijn) en is goed betaalbaar. Daarnaast wordt je perfect geholpen, ze helpen je zelfs via MSN, vaak handig bij wat uitgebreidere vragen. Zo zat ik afgelopen woensdag lekker met een muziekje op mijn problemen op te lossen ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nog nooit een Nederlandse host gezien met een goeie prijs/kwaliteit verhouding. Ze zijn óf te duur voor wat ze aanbieden, of ze bieden verdacht veel aan voor belachelijk weinig.
Gebruik zelf nu www.site5.com en dat werkt perfect. ![]()
Laatst gewijzigd op 10-02-2003 om 19:01. |
![]() |
|
![]() |
Zit op www.d-creations.nl - enige nadeel wat ik tot nu toe heb ervaren is dat ze PHP op Safe Mode draaien; lukt me niet om CMS'en erop te zetten.
'k Ga hopelijk binnenkort ook even kijken bij www.byh.nl - via www.webhosters.nl goeie dingen over gelezen. |
![]() |
|
Ik heb mijn website ( http://www.luchtmacht.net )ondergebracht bij http://www.solidinternet.com ( dochter van http://www.myacen.com )
Prima service en zeeeeeer goedkoop! > 250mb 30dollar per jaar 500mb 60 dollar per jaar........
Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 15:59. |
![]() |
|
![]() |
http://www.alkeninternet.nl heeft een hele goede service en is niet duur
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb 'm onder
www.xventus.nl Gehost Domeinen> www.lunchtrommel.com en www.garlich.nl Werkt snel en prima, altijd UP dus ik ben zéér tevreden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar heb goed nieuws voor jullie mensjes hier. Ik zelf ben momenteel bezig met opzetten van Hosting Bedrijf. En hoe het er nu uitziet loopt alles tegen april. Dus dan krijgt nederland de eerste hoster met een goeie prijs/kwaliteit verhouding. ![]() Of jullie dat met me eens zijn bekijken jullie in april maar zelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die 56k is de snelheid waarmee jij data van je provider kan binnenhalen die provider haalt de data van de server (via allerlei andere routers), en als die server ver weg staat kan het langer duren om die data aan te leveren maar dan zou het geen verschil maken voor 56k of adsl want je kan data niet sneller van je provider binnenhalen dan dat die het binnenkrijgt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heeft zowel servers in Nederland als in USA , aan u de keuze op welke je wil Ook hulp via telefoon en msn Groetjes Samuel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp. D:\Documents and Settings\Benesol Account>ping www.byh.nl Pinging byh.nl [216.120.239.18] with 32 bytes of data: Reply from 216.120.239.18: bytes=32 time=112ms TTL=50 Reply from 216.120.239.18: bytes=32 time=128ms TTL=50 Request timed out. Request timed out. Ping statistics for 216.120.239.18: Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 112ms, Maximum = 128ms, Average = 120ms Dan betaal ik toch liever wat meer voor een in Europa waar je pings van 20 - 30 behaalt . Groetjes Samuel |
![]() |
||
Citaat:
maar dan krijg je idd wel dingen als .ath.cx of .da.ru en weet ik veel wat er nog meet is, voor .nl zal je idd moeten betalen |
![]() |
|
Het maakt absoluut niets uit waar je server staat. Als hij in Amerika staat maar met genoeg backbones is verbonden met de AMS-IX dan maakt het geen ruk uit. Misschien merk je wel dat de ping wat hoger is maar dat is niet merkbaar tijdens het surfen. Als je ping 100ms is betekent dat dat de verbinding met de server in 0,1 seconden is ingesteld...dat is 2x knipperen met je ogen zo snel als je kan. Maar als je eenmaal verbonden bent zijn servers in amerika vaak sneller. Neem nu de server van futureflex, die zit op een 1400mbps GIGAE lijn. Het snelste in Nederland is OC12 (622mbps), nl. de servers van UUNET. Daarnaast is serverruimte in Nederland vele malen duurder dan in Amerika. En het gaat er ook maar net om welk publiek je wil bereiken. Je kan dan in Nederland met je Zonnet verbinding wel 50ms halen op je server, maar een japanner haalt in dat geval waarschijnlijk 500ms. Een pijnlijk verschil...
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hallo allemaal,
ik heb vrij goede ervaringen met www.protagonist.nl Ze zijn vrij goedkoop, en voor een simpele site, goede kwaliteit. Ook een +punt, ze leveren supersnel, en dat kan je van de meeste providers niet zeggen! Grtz, Tim
|
Voor een simpele site is Protagonist wel oké...
Als je site echter wat populairder wordt dan merk je echter ineens dat je een dataverkeerlimiet hebt van 3GB, en dat ze €9 (!) per extra GB vragen. Nu staat dat wel op hun site, maar een poosje geleden, toen ik daar m'n site had, nog niet... was dus niet zo'n leuke verrassing. Ook leuk als je een backup van een grote MySQL database wilt maken: Telnet/SSH kennen ze daar niet. :/
|
Verwijderd
|
www.hostway.nl
![]() De service is goed; Je krijgt bijna altijd binnen 24 uur antwoord als je een vraag mailt. De verbinding is snel, en ze leveren goede kwaliteit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Protagonist is voor zulke mensen een goede oplossing, want waarom meer betalen voor iets wat je niet gebruikt?! Je domein overzetten naar een andere host kan altijd nog!
|
Ik host mijn sites bij Euphoria!
![]() Traffic limiet van 15 GB per week (en 150 GB naar computers in hetzelfde netwerk) en bijzonder vakkundige medewerkers ![]() Code:
orion@euphoria:~$ ping scholieren.com PING scholieren.com (213.239.131.14): 56 data bytes 64 bytes from 213.239.131.14: icmp_seq=0 ttl=58 time=6.1 ms 64 bytes from 213.239.131.14: icmp_seq=1 ttl=58 time=5.6 ms 64 bytes from 213.239.131.14: icmp_seq=2 ttl=58 time=5.5 ms 64 bytes from 213.239.131.14: icmp_seq=3 ttl=58 time=5.5 ms --- scholieren.com ping statistics --- 4 packets transmitted, 4 packets received, 0% packet loss round-trip min/avg/max = 5.5/5.6/6.1 ms
Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 17:32. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Web] Hosting: een paar vragen. LamMuH_EiKoL | 16 | 12-08-2005 12:33 | |
Software & Hardware |
[Web] Welke gratis hosten kennen jullie? halilo | 28 | 06-01-2005 20:07 | |
Software & Hardware |
[Web] Is dit een goede host? halilo | 13 | 09-11-2004 16:48 | |
Software & Hardware |
[Hosting] free hosting met forum Sentingua | 10 | 02-03-2004 03:34 | |
Software & Hardware |
Hosting en datalimiet Vinzz | 21 | 09-12-2002 10:44 | |
Software & Hardware |
[Hosting] betaalde hosting die je met je paypal kan betalen? H@nk | 24 | 05-11-2002 13:43 |