Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar effe zonder gein ... http://www.whaddu.com/ is het eerste wat ik tegen kwam op google ... LIJKT interresant ... maar ja ... dat lijken wel meer dingen ... Ik zou gewoon google er op naslaan onder web hosting en paypal ... maak je denk ik best veel kans om wat leuks te vinden ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Maar het is niet de bedoeling van jou om dat te doen, het antwoord werd mede geïnspireerd door Perseus's eigen aanpak. Persoonlijk zou ik dat ook doen.. dan maar 10 $ (oid) minder. Je hebt iig een veel breder pakket aan hostings-bedrijven die dan met je in zee willen gaan. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nee, nog niet, maar ze accepteren igg wel paypal
ik ga er een reseller account nemen, althans dat was ik van plan, maar het ziet er naar uit dat ik eerst ff moet sparen voor een nieuwe monitor ![]() 21" kreng is dood... bah
||
Citaat:
Maar zoals altijd altijd even de kleine letters lezen van 't contract...
|
![]() |
www.basm.be
Goede prijzen, en je kan met paypal betalen.. owja neem wel een pakket met "unlimited" dataverkeer.. Het is dan eigenlijk FUP.. Als je een ander pakket neemt met een vastgestelde dataverkeer, en je gaat er overheen of je wilt extra bestellen, dan ben je goedkoper uit als je zo'n pakket neemt waar er geen "limiet" is.. Zelf geen ervaring mee.. maar www.chiefz.com is door basm gehost.. ( www.chiefz.be werd toen ook gratis verhuisd) .. de eigenaar is tot nu toe tevreden met basm.. Waarschijnlijk ga ik binnenkort ook een accountje bestellen.. Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 17:37. |
![]() |
||
Citaat:
prijzen zijn goed inderdaad.. maar voor klantvriendelijkheid en service ben ik bereid meer te betalen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|