Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2004, 18:06
halilo
halilo is offline
hij jongens vinden jullie dit een goede host:
http://lcrhosting.com/hosting.html
ik wil plan 2.
kost nou 3 dollar per maand? ik snap die fee, niet, wat is dat. is zo'n website wel betrouwbaar, ik kan ook namelijk zo'n website maken en mensen kunnen registeren en betalen en dan krijgen ze niks
weten jullie een goede host als dit geen goeie is, ik heb ene nodig met domain,php/MySQL /cpanel.
wat bedoelt die eigenlijk met Domains Unlimited

is het zo dat je zelf mag weten hoeveel domains je mag maken. dus als ik 5 sites op de host zet, kan ik dan verschillende domain namen maken?

ik hoop dat jullie mij gaan helpen,

groetjes, halil
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2004, 18:27
Verwijderd
Vraag het de host?
Wij weten toch niet wat hun instellingen zijn...

Overigens is dit een US server, en dus een stuk trager dan een NL server (dat merk je ook aan het laden).
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 18:29
Apomes
Apomes is offline
3 $ per maand voor 1000 MB en 10,000 MB data transfer?
ik vind het nogal verdacht goedkoop .
Oud 08-11-2004, 18:42
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Apomes schreef op 08-11-2004 @ 19:29 :
Mwah, in Amerika zijn dat soort prijzen geen uitzondering.

Ik host zelf een site bij Site5 en dat is werkelijk perfect; het mag dan misschien iets trager laden dan wanneer het op een server staat in Nederland, maar het scheelt gewoon enorm veel in prijs en hun support is geweldig.

Ik heb daar voor ongeveer 10 euro per maand 1,2GB aan ruimte en 40GB aan bandwidth, dat red je in Nederland niet voor die prijs.
Oud 08-11-2004, 18:44
halilo
halilo is offline
M@rco heeft die host van je ook een cpanel ik zie het niet op hun info lijst en wat is dit:

Pricing
Setup Fee FREE! (No Setup Fees)
Annual Prepay (Yearly) $6.95/month (BEST VALUE!)
Semi-annual Prepay (6 Months) $8.95/month
Quarterly $9.95/month
Month-to-month $11.95/month

moet je ze allemaal betalen?

Laatst gewijzigd op 08-11-2004 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 08-11-2004 @ 19:29 :
Voor Amerika is dat niet zo speciaal goedkoop hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 19:38
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
halilo schreef op 08-11-2004 @ 19:44 :
M@rco heeft die host van je ook een cpanel ik zie het niet op hun info lijst en wat is dit:

Pricing
Setup Fee FREE! (No Setup Fees)
Annual Prepay (Yearly) $6.95/month (BEST VALUE!)
Semi-annual Prepay (6 Months) $8.95/month
Quarterly $9.95/month
Month-to-month $11.95/month

moet je ze allemaal betalen?
Ja, alleen zij gebruiken een zelf-ontworpen interface i.p.v. de standaard cPanel interface.

En die prijzen, dat is heel eenvoudig: als je het bedrag per jaar betaalt (dus alle 12 maanden in 1 keer), betaal je omgerekend $6,95 per maand, als je het bedrag maandelijks betaalt kost het je $11,95 per maand.
Oud 08-11-2004, 20:20
TD
TD is offline
Hosts met zulke prijzen doen bijna zeker aan overselling of ze gebruiken low-end servers of ze zitten in een of ander goedkoop netwerk.
1e geval komt het meest voor.

Wil je wat kwaliteit en betrouwbaarheidsgarantie dan zoek je beter verder (in de meeste gevallen uiteraard).
Is het voor iets kleins of persoonlijks, storage o.i.d. dan zijn deze budget hosts misschien ideaal.
Oud 08-11-2004, 20:29
Verwijderd
Wil je een persoonlijke site en vind je veel belangrijker dan snell kies dan Amerika.

Is het voor een bedrijf dan gaat het om het visitekaartje van het bedrijf en wil je dus snel en kwaliteit, kies dan voor servers in NL.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 20:51
halilo
halilo is offline
ja maar ik wil een in engels dus voor iedereen in de wereld, is nl dan sneller dan vs? ik wil een snelle host kan dus iemand me helpen eenthe te vinden met cpanel
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 20:57
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
halilo schreef op 08-11-2004 @ 21:51 :
ja maar ik wil een in engels dus voor iedereen in de wereld, is nl dan sneller dan vs? ik wil een snelle host kan dus iemand me helpen eenthe te vinden met cpanel
Tuurlijk is een nederlandse sneller
Heeft dat niet te maken met de afstand die de "site" dan moet afleggen?
Oud 08-11-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Je kunt wel een site in het Engels maken, maar dan heeft in de VS hoster alleen zin als het grotendeels amerikanen zijn...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:19
TD
TD is offline
Citaat:
Voor Europese bezoekers is de snelheid inderdaad beduidend hoger als ze naar een site gaan die fysiek in Europa gehost is.

In Amerika zal dat misschien andersom liggen, hoewel dit niet altijd zo is. De kwaliteit van de netwerken in NL (Europa) zijn doorgaans beter en nog minder belast dan in de US, het komt dus zelfs voor dat servers die fysiek in Europa staan soms in de US sneller zijn dan US located servers.
Oud 09-11-2004, 16:48
flamez
flamez is offline
http://www.flexwebhosting.nl/

is goedkoop, misschien niet zo goedkoop als die van jou,
maar is zeker goed.
Reageren

Regels voor berichten