![]() |
|
![]() |
hij jongens vinden jullie dit een goede host:
http://lcrhosting.com/hosting.html ik wil plan 2. kost nou 3 dollar per maand? ik snap die fee, niet, wat is dat. is zo'n website wel betrouwbaar, ik kan ook namelijk zo'n website maken en mensen kunnen registeren en betalen en dan krijgen ze niks ![]() weten jullie een goede host als dit geen goeie is, ik heb ene nodig met domain,php/MySQL /cpanel. wat bedoelt die eigenlijk met Domains Unlimited is het zo dat je zelf mag weten hoeveel domains je mag maken. dus als ik 5 sites op de host zet, kan ik dan verschillende domain namen maken? ik hoop dat jullie mij gaan helpen, groetjes, halil |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik host zelf een site bij Site5 en dat is werkelijk perfect; het mag dan misschien iets trager laden dan wanneer het op een server staat in Nederland, maar het scheelt gewoon enorm veel in prijs en hun support is geweldig. ![]() Ik heb daar voor ongeveer 10 euro per maand 1,2GB aan ruimte en 40GB aan bandwidth, dat red je in Nederland niet voor die prijs.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En die prijzen, dat is heel eenvoudig: als je het bedrag per jaar betaalt (dus alle 12 maanden in 1 keer), betaal je omgerekend $6,95 per maand, als je het bedrag maandelijks betaalt kost het je $11,95 per maand.
||
Citaat:
Heeft dat niet te maken met de afstand die de "site" dan moet afleggen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In Amerika zal dat misschien andersom liggen, hoewel dit niet altijd zo is. De kwaliteit van de netwerken in NL (Europa) zijn doorgaans beter en nog minder belast dan in de US, het komt dus zelfs voor dat servers die fysiek in Europa staan soms in de US sneller zijn dan US located servers.
|
![]() |
http://www.flexwebhosting.nl/
is goedkoop, misschien niet zo goedkoop als die van jou, maar is zeker goed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Yde in utrecht moison100 | 14 | 14-10-2002 10:22 |