Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ohja, en doerian (http://nl.wikipedia.org/wiki/Doerian): Het meest afschuwelijke vrucht die ik ooit geproefd en geroken heb. 't Smaakt naar verrotte banaan en ruikt naar 't riool.
||
Citaat:
![]() Ik vind blauwschimmelkaas echt verschrikkelijk.
||
Citaat:
(Chinese naam is chou dofu als dat helpt)
|
Er is één vis die ik echt niet door mijn keel krijg, dat is de kwi-kwi (spelling onder voorbehoud). Lever en ander orgaanvlees doe ik ook niet aan. Verder 'lus' ik het meeste verder wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben ooit eens heel misselijk van zuurkool geworden, toen was ik een jaar of 4, misschien 5 en had ik echt m'n hele bed onder de zurekoolkots zitten ![]() Verder ben ik ook niet zo van vreemde kazen, als ik ze echt ruik, weiger ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik naar de eerste foto op Wikipedia kijk, herken ik gebakken tofu. Dat maakt m'n moeder wel 'ns klaar, maar dat ruikt dan nergens naar hoor. Daarom vind ik 't ook zo gek dat 't "stinky tofu" heet, want "chou" is vrij vertaald inderdaad "stank". Dat spul op de tweede foto ziet er niet eens uit als tofu ![]() Hoe dan ook, ik ga m'n pa vanavond vragen wat 't is, ben er nu wel heel benieuwd naar geworden ![]()
|
![]() |
|
spruitjes!
duizendjarige eieren! (van die thee-eieren zijn wel heel lekker) van die witte driltofu uit China! (gebakken tofu is wel heel lekker) speklapjes! een bepaalde olie waar ze in China in bakken, die naar varkensstal ruikt! verder kan ik zo gauw niks (in Nederland) bedenken. Ik eet uit principe niets dat ooit geademd heeft, maar dat heeft niets met "niet lusten" te maken en telt dus niet. ![]()
||
Citaat:
Het 'probleem' is ook dat het er vaak redelijk normaal uitziet (zoals op de bovenste foto), daardoor kocht ik het ook. Denk dat de onderste foto een soort silk (zachte) tofu is. Heb het in ieder geval in 2 vormen gezien: gebakken/gefrituurd zoals op de bovenste foto, en in een zachte, pudding-achtige-substantie.
|
Verwijderd
|
alles met schimmel op brie na, inktvis want het lijkt op rubber, alles wat op snot lijkt (okersoep, oesters, dat soort shit) mosselen, karnemelk, ingewanden en rare dingen als tongen enzo, tonijn die niet uit blik komt (ja ik ben raar) blikfruit, after eight, niet helemaal hard gebakken ei, pudding, en alles wat bitter is, en er zijn vast nog 1000 dingen die ik vergeet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh, en ik krijg echt kokhalsneigingen van bruine bonen, die eet ik echt niet.
||
Citaat:
![]() zelfs als er in het middenste midden 3 mm zachte zooi zit, priegel ik het er nog uit ![]() En gebakken eieren sowiezo altijd geklutst... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedacht me vandaag nog iets; boter op brood met iets hartigs, gátverdamme, wat vind ik dat smerig. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het wel kan hebben als je gewoon boter op je brood doet, of onder de hagelslag/vlokken/speculaas oid, maar boter met kaas of ham...
![]() ![]() (ik had nl. vandaag een schnabbeltje ![]() ![]() Overigens vind ik gember ook niet echt prettig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Schaamhaar ja of nee? Marco B | 42 | 17-03-2012 09:41 | |
Seksualiteit |
Mijn vriend vindt het erg dat ik hem niet wil pijpen isabellexkus | 26 | 15-01-2012 17:51 | |
De Kantine |
Wat vind jij nou echt weerzinwekkend? Cherry Springs | 109 | 28-04-2008 17:57 | |
De Kantine |
wat wil je weten van de persoon onder je? Verwijderd | 500 | 05-01-2008 20:14 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Eten & Drinken |
Wat lust je nou ECHT niet Daantje_0705 | 81 | 02-04-2003 14:18 |