Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2006, 12:53
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik heb zojuist een vakantie geboekt. Ik ga met 10 vrienden 10 dagen naar Rimini in Augustus. Nu vroeg ik me of iemand nog ervaringen heeft met Rimini, en die met mij zouden willen delen. Is het té toeristisch? Is het leven duur? In welk hotel zat je en hoe was dat? Zou je er nog een keer naar toe willen gaan? enz enz.

Ben benieuwd.
Advertentie
Oud 26-01-2006, 12:55
Alexanchez
Alexanchez is offline
Oh, ik zie dat er nog een topic was van vorig jaar die daar over ging. Ik zal die dan amar even uit gaan pluizen. Deze kan dus wat mij betreft dicht, tenzij er nog mensen zijn die ervaringen willen delen maar dat niet in dat topic hebben gedaan.
Oud 02-02-2006, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 26-01-2006 @ 13:55 :
Oh, ik zie dat er nog een topic was van vorig jaar die daar over ging. Ik zal die dan amar even uit gaan pluizen. Deze kan dus wat mij betreft dicht, tenzij er nog mensen zijn die ervaringen willen delen maar dat niet in dat topic hebben gedaan.
Dit is gewoon het 'Rimini '06'-Topic.

Ik ga trouwens van 4 t/m 14 augustus naar Rimini dit jaar.
Oud 05-02-2006, 15:20
Verwijderd
Ik ben vorig jaar geweest,en viel me best tegen. Er is geen specifiek uitgaanscentrum, alles moet je met de bus doen, wat soms wel vervelend was. Ook zijn italianen vreselijk

Em het strand was ronduit kut, we moesten op een afgezet stuk van gogo tours liggen, daarbuiten mocht niet. En het was akelig koud
Oud 12-02-2006, 16:22
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Surprise schreef op 05-02-2006 @ 16:20 :
Ik ben vorig jaar geweest,en viel me best tegen. Er is geen specifiek uitgaanscentrum, alles moet je met de bus doen, wat soms wel vervelend was. Ook zijn italianen vreselijk

Em het strand was ronduit kut, we moesten op een afgezet stuk van gogo tours liggen, daarbuiten mocht niet. En het was akelig koud
Zijn er geen openbare stranden dan, of hoe zit dat?
Oud 13-02-2006, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 12-02-2006 @ 17:22 :
Zijn er geen openbare stranden dan, of hoe zit dat?
Volgens mij zijn die er wel maar in hele kleine mate.
Oud 15-02-2006, 10:45
Verwijderd
Idd, meeste stranden zijn opgedeeld in stukken. En vooral als je met een jongeren organisatie als gogo of beachmasters gaat krijg je een stuk toegewezen.
Oud 21-02-2006, 11:21
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Ik ga dit jaar ook naar rimini, van 21 tot 31 juli
Oud 24-02-2006, 19:11
kick.it
kick.it is offline
Ik ga dit jaar ook met een paar mensen in juli naar rimini met gogotours.

Wat raar dat je een stuk strand krijgt toegewezen, daar melden ze helemaal niets over
Oud 27-02-2006, 15:46
*Sbien
*Sbien is offline
sjonge jonge, Surprihhhiss!! zit t niet zo af te kraken!! ik ben vorig jaar ook in rimini geweest (mét Surprise ) en vond t juist geweldig! zou zo weer gaan hoor.

wij hadden app Romea van GoGo en dat ligt perfect; midden in het centrum en aan de boulevard. heel gezellig, maar natuurlijk niet rustig.. wij kwamen ook niet voor de rust

uitgaan is juist wel gecentreerd man de boulevard zit helemaal vol met barretjes.. maar daar gingen wij niet zoveel heen. de grotere discotheken zitten ietsje verspreid,maar heel best te lopen. alleen als je bijv naar Altro Mundo wilt dán moet je met de bus ja.

en wat t strand betreft. Het is dus helemaal opgedeeld in stukjes en daar worden bedjes op verhuurd. dat is best duur, dus arremoeizaaiers als wij zijn ja zaten wij op dat kleine kut stukkie van gogo ( ŕ 9 euries p week) Die andere stukken zijn veel mooier en ruimer.. met parasolletje dr bij enzo. en gewoon vrije stukken zijn er haast niet hoor, dan moet je heel ver lopen en daar is t ook viezig.
Oud 27-02-2006, 17:55
Verwijderd
Haha ja tis dat jij mee was anders was het niets aan.

haha nee hoor het uitgaan was wel toppie, l'altro mundo
Oud 10-03-2006, 17:22
Verwijderd
gee, ik had er echt heel veel zin in, maar nu vraag ik me af of ik wel t goede heb geboekt ;p
Oud 11-03-2006, 09:21
Verwijderd
en anders maak je dr zelf wat van.. volgens mij kun je bijna overal wel lol hebben dus..
Oud 23-03-2006, 16:41
Myrtille
Myrtille is offline
Piruleta heeft gelijk!
Je kunt je wel helemaal gek zoeken naar de Ideale Bestemming.. Maar Rimini trekt me door zon, uitgaan, shoppen, veel jongeren...
En tis vast niet perfect maar ik ga met 4 vriendinnen en 2 vrienden waar ik vast een hoop lol mee ga beleven
Dus ik zie het allemaal wel...

Ik zie alleen wel op tegen de busreis
Oud 23-03-2006, 21:02
Verwijderd
Dank u

een perfecte plek kun je niet van tevoren zoeken/inschatten, maar je kunt er zelf wel iets moois van maken. ieder z'n eigen visie btw.

En busreizen vallen erg mee hoor, ik heb het gedaan, alhoewel wel korter, en je kunt tenminste nog lopen door de bus, (ik krijg weleens last van mn knieen als ik heel lang moet stilzitten), even met een ander gaan praten, makkelijker gaan verzitten, etc.
Ik heb ook zulke reizen met de auto gedaan, ook lang, en bus is misschien nog wel relaxter. Slapen in de bus is niet ideaal, maar in de auto slaap ik net zo goed niet. Maar komt wel goed hoor. Fijne vakantie!
Oud 08-05-2006, 18:54
nathalies
nathalies is offline
Ik ga dit jaar ook naar Rimini, van 11 t/m 20 aug met beachmasters. Wie nog meer?
Oud 08-05-2006, 18:59
nathalies
nathalies is offline
Weet iemand wat de minimumleeftijden van de disco's daar zijn?
Oud 08-05-2006, 21:07
EvilConduct
EvilConduct is offline
18 dacht ik.
En het bier is niet te betalen.

Het enige leuke was dat ze hier en daar wel een rock-zaaltje hadden. Hoewel mijn pogo niet bij iedereen in de smaak viel...
Oud 09-05-2006, 16:12
nathalies
nathalies is offline
Als dat zo is, ik ben 17, wordt er streng gecontroleerd?
Oud 12-05-2006, 13:23
Phie.
Phie. is offline
Citaat:
nathalies schreef op 09-05-2006 @ 17:12 :
Als dat zo is, ik ben 17, wordt er streng gecontroleerd?
Ik ben er ook op mijn 17e geweest en je loopt overal zo naar binnen. Echt geen probleem.
Oud 30-06-2006, 21:26
~*skoolgirl*~
~*skoolgirl*~ is offline
Ik ben vorig jaar in rimini geweest, met beachmasters, wat een slechte organisatie is dat...Maar Rimini was best gezellig ondanks alle regen. We hadden een goed appartement, aan het strand. Elk appartementencomplex/hotel heeft zijn eigen stukje strand, als je dan op de ligstoelen wilt liggen moet je betalen. Maar wij zijn er gewoon voor gaan liggen op onze handoekjes, mochten er gewoon blijven liggen. (na wat vervelende blikken van de standwacht)
Verder is er bij de discotheken helemaal geen controle op leeftijd, als je maar bij hun wat komt drinken zijn ze al blij. En wij hebben alles gewoon lopend gedaan.
veel plezier
Oud 17-08-2006, 18:21
Gilbert
Gilbert is offline
Morgen!
Oud 17-08-2006, 18:31
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Gilbert schreef op 17-08-2006 @ 19:21 :
Morgen!
Oud 20-08-2006, 13:24