Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2004, 14:56
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Waar kies jij je vakantiebestemming op uit? Wil je ergens heen waar het superheet is en je wat aan die witte melkflessen kan doen. Of wil je dat er een relaxte sfeer hangt dat je lekker de hele dag kan hangen of wil je dat er verschillende excursies te doen zijn aan musea of what ever.

Waar ga je dit jaar heen? Waar loop je het liefst in als je op vakantie bent en hoe breng je je vakantie door.
Oud 23-07-2004, 15:01
Verwijderd
Ik wil weg van de beschaving om goede gesprekken te hebben van zonsondergang tot zonsopgang met mijn soulmate en muziek te maken op een verlaten strand en de hele dag slapen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 15:03
Hagel
Hagel is offline
Ik ga graag naar landen waar een mooie natuur is veel cultuur is en het meeste van de tijd op vakantie loop ik toch in musea en parken. Ook vind ik het leuk om een beetje actief te doen als wandelingen enzo. Gaafste vakantie tot nu toe was in Noorwegen waar ik enorm veel gezien heb, veel heb rond getrokken, gletsjer heb gewandelt, uren door de bossen heb gelopen, in ijskoud ijswater heb liggen dobberen Aan een strand liggen hou ik niet van.

Ik vertik het om in een hotel te zitten als ik ook de mogelijkheid heb om met een tentje ergens te kamperen. Kamperen is gaaf en bij het missen van een auto loop en lift ik wel overal heen.
Oud 23-07-2004, 15:04
Stevill
Stevill is offline
De van Ghent kazerne te Rotterdam minimaal 26 weken behandeld als uitschot vuil enz aanzien nog kleiner dan dat van een worm rondgecommandeerd worden en dagelijks bijna onmenselijke trainingen.
Met als klap op de vuurpijl weg uit de samenleving \M/
Oud 23-07-2004, 15:08
GRRR
GRRR is offline
bizar
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 15:14
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Hermione schreef op 23-07-2004 @ 16:01 :
Ik wil weg van de beschaving om goede gesprekken te hebben van zonsondergang tot zonsopgang met mijn soulmate en muziek te maken op een verlaten strand en de hele dag slapen
Salou it is!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 15:53
Synonym
Synonym is offline
Ik zou graag 3 weken rond willen trekken in Ierland en dan mijn viooltje mee willen nemen en spontaan muziek willen gaan maken in Ierse pub. En genieten van de regen en de mooie natuur daar.

Maar: dit jaar ga ik weer naar Frankrijk, Argeles sur Mer. Ach, het is daar fijn. Ik ga toch niet voor de cultuur, ik wil gewoon goed weer, leuke barretjes, lekker eten, mooie stranden en dat voor een leuke prijs.
Oud 23-07-2004, 16:08
Verwijderd
Ik ben naar Oslo gegaan voor de zweedse hippe boys, maar die waren allemaal onder een steen gaan zitten ofzo.

En naar Berlijn voor cultuur en winkelen.

Voor de rest wil ik naar een zeeuws strand, of iig strand en iets warmers dan hier in groningen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 16:08
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ergens waar men Engels/ Frans spreekt is altijd goed.

dit jaar: NYC/ Atlanta/ Boston
Oud 23-07-2004, 18:25
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Ridder schreef op 23-07-2004 @ 17:08 :
Ik ben naar Oslo gegaan voor de zweedse hippe boys, maar die waren allemaal onder een steen gaan zitten ofzo.

Ik denk dat je in Zweden meer kans hebt om hippe Zweden tegen te komen dan in Oslo
Oud 23-07-2004, 18:26
Otis
Otis is offline
ik wil italianen met voetbalclublogo's in hun schaamhaar dus ga ik over n paar weken naar Rimini!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:26
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Zweedse hippe boys zijn hier in Nederland al te vinden
Oud 23-07-2004, 18:28
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
Otis schreef op 23-07-2004 @ 19:26 :
ik wil italianen met voetbalclublogo's in hun schaamhaar dus ga ik over n paar weken naar Rimini!!!!!
Rimini is cool
Oud 23-07-2004, 18:28
frozenfountain
frozenfountain is offline
Dat verschilt erg. En ligt ook aan het budget. Maar wel altijd naar een zonnig/tropisch oord, want ik wil bruiner terugkomen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:44
Fleur
Fleur is offline
Ik ga naar Tunesië. Zeker niet alleen voor het weer en strand, maar voornamelijk de natuur en cultuur.

Tunesië is heel gevarieerd en dat spreekt me wel aan.
Bos, woestijn, strand, steden etc. Afwisseling en veel dingen doen en zien, af en toe een dagje luieren op het strand.

We logeren dan ook niet op 1 plek, maar reizen het land door.
Sowieso zou ik niet 3 weken in een hotel willen zitten, vreselijk.

Ik heb er zin in

We hebben bewust een land gekozen waar het lekker warm is, maar ook veel te zien valt. Verder was het belangrijk dat er goed openbaar vervoer is, aangezien we beide geen rijbewijs hebben en toch veel willen zien.
Dat het land zelf goedkoop is speelt ook wel mee (budget is niet zo gewéldig groot)
Oud 23-07-2004, 19:07
Verwijderd
Ik ga nergens heen, geen geld voor.

Als ik zou gaan, zou ik wel naar een warm land gaan, maar dan niet naar een oord als Salou ofzo. Ik wil mooie dingen kunnen bezichtigen, uitstapjes kunnen maken, maar ook kunnen relaxen op het strand.

Wat Hagel heeft gedaan in Noorwegen klinkt ook erg gaaf.

Ik ben zowieso niet iemand die twee weken op het strand gaat liggen, bah.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 23-07-2004 @ 16:53 :
Ik zou graag 3 weken rond willen trekken in Ierland en dan mijn viooltje mee willen nemen en spontaan muziek willen gaan maken in Ierse pub. En genieten van de regen en de mooie natuur daar.

Maar: dit jaar ga ik weer naar Frankrijk, Argeles sur Mer. Ach, het is daar fijn. Ik ga toch niet voor de cultuur, ik wil gewoon goed weer, leuke barretjes, lekker eten, mooie stranden en dat voor een leuke prijs.
ierland bah
violtje bah
ierse pub bah
regen bah

rontrekken in usa/canada/noorwegen/zweden/enz ik walg van zon zee strand toeristische vakantiebestemmingen.
Geen zomervakantie voor mij, maar in de winter ga ik naar de ghetto van Rio.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:37
Gadje
Gadje is offline
zat er vandaag aan te denken
jongeren vakanties zijn niks voor mij, strand sex en alcohol
ik zie er de lol niet van in, al wil ik wel een keer gezellig met mn vriend weg, wel naar t strand ofzo
maar verder ga ik t liefst naar iets cultureels, een mooie stad ofzo, en dan ook winkelen.
rome, net geweest en over 2 weken londen, er moet iig iets te doen zijn
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 19:47
Verwijderd
Duitsland. Lekker bier, toffe muziek, und die Deutsche Sprache <333

Noorwegen, Finland, Zweden. Ook cool. Toffe natuur, wederom toffe muziek.

Engeland, en dan vooral Londen. Hip landje, veel warhammernerds, naar het schijnt veel leuke feestjes.

Rusland. Enorm coole natuur, vrijwel iedereen heeft heerlijk sarcastische humor, goedkope wodka.

Spanje. Eigenlijk vind ik het wel een snertland, maar Dali komt er vandaan en ik ben obsessed met alles waar Dali mee te maken heeft. Stiekem heb ik bijna alle musea in Spanje waar wat van hem te zien is al bezocht, maar ik moet nog naar zijn geboortehuis - die ze omgebouwd hebben tot museum - dus ik wil er nog heeeeen.

Geen stranddingen. Strand is vies. Het stinkt er naar dode vissen en zonnebrandcreme, er lopen dikke vieze toeristen rond en er liggen dode krabben. Ieh.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten