Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Überhaupt moeten mensen die anderen om 'het beste nummer allertijden' vragen niets over muziek zeggen.
||
Citaat:
Francisco van Jole deed het beter dan Claudia de Breij, vind ik. Jammer dat hij gestopt is, al was er een boel kritiek. (Cafe de Wereld vind ik niets aan.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Erg leuk programma! Ik kijk het altijd van zeven tot half acht en eigenlijk vind ik dat ook het leukste deel. Het allerleukste is de tv draait door.
Dat cafe vind ik maar stom, maar dat is meestal na half acht. ![]() Het programma houdt je een beetje op de hoogte en is vooral erg humoristisch. ![]() ![]() Vandaag zag ik een stukje met Patty. Wat een lelijk mens is dat geworden. ![]() ![]()
|
Blijft het leukste programma rond die tijd. Matthijs vond ik altijd erg goed (voornamelijk ook door de popquiz), maar de laatste tijd zijn er wel kleine dingen die me lichtelijk kunnen irriteren. Dat drammerige kán leuk zijn, maar het moet geen trucje worden dat elke keer wéér uit de kast wordt getrokken. Ietwat nuance zou hem, naar mijn mening, waarschijnlijk niet misstaan.
Verder niets meer dan lof voor Matthijs hoor. ![]()
|
Ik vind café de wereld wel geinig om te zien
![]() ![]() ![]() Et programma zelf is idd leuk om te kijken als je je verveelt, maar niet iets om thuis voor te blijven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welk progamma zou je graag terug willen op de kijkbuis? O RLY | 53 | 10-09-2013 14:30 | |
De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 19:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De wereld draait door??? xsten | 29 | 10-05-2002 11:27 |