Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe kan je weten of je echt van mekaar houdt of je gewoon aan mekaar gewend bent geraakt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bron |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat meer OT: Ik ben zeker bereid te vechten voor een relatie. Maar dan wel met een partner die dat ook wil en ook de 'vaardigheden' daarvoor bezit. Dus een partner die ook bereid is te praten, kritisch naar zichzelf en onze relatie te kijken, dingen eventueel wil veranderen of bijstellen. Anders werkt het niet. Al heb ik in een eerdere relatie gemerkt, dat ik ook tot heel veel bereid ben om mijn partner maar niet te verliezen, waarbij ik de gelijkwaardigheid tussen ons nog wel eens uit het oog wil verliezen.. Een relatie loopt het lekkerste als het eigenlijk aardig vanzelf loopt. Al moet er zeker ook aan gewerkt worden, maar als dat op gegeven moment bij bijna alle aspecten van de relatie nodig is, houdt het op gegeven moment op. Net als wanneer ik er niet meer genoeg voor mezelf uit kan halen. Een relatie is geven, maar zeker ook krijgen. En daar moet wel een acceptabele balans in zitten. In het geval van eenmalig vreemdgaan, zou ik het niet direct uitmaken. Daarvoor is onze relatie me te veel waard en weet ik dat we allebei bereid zijn om eventuele problemen onder de loep te nemen en op te lossen als dat kan. Maar in het geval van stelselmatig vreemdgaan, zou het snel afgelopen zijn. Al denk ik wel dat het na eenmalig vreemdgaan op den duur aslnog uit zou gaan, omdat het een te grote stempel op onze relatie zou zetten. Uiteindelijk zou ik het er toch zo moeilijk mee hebben, dat ik daarmee onze relatie onmogelijk zou maken, waardoor het alsnog uit zou gaan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Meaning: Liefde is een WERKwoord. Je moet dus aan je relatie werken en niet zomaar denken dat je er met een beetje liefde wel komt, of alles opgeven zodra er even een dip in lijkt te schieten.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo heeft mijn ex tegen vrienden gezegd dat ik de eerste was die helemaal voor hem ging (de rest van het gesprek was wat minder aangenaam, maargoed) en ik had zoiets toen ik dat hoorde van: Ehm, natuurlijk. Je gaat toch niet halfbakken een relatie aan met iemand? Ik ga er dan ook helemaal voor en ben zeker niet bang om er iets voor te moeten doen. Alleen het nadeel van willen vechten is weten wanneer je moet stoppen en je er bij neer moet leggen, terwijl je eigenlijk nog wel door wilt knokken. Laatst gewijzigd op 16-09-2006 om 18:56. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar over het algemeen kan ik wel zeggen dat ik iemand ben die erg lang door blijft vechten in een relatie. Misschien té lang. Ik wil vrij lang niet zien dat het niet goed gaat, en al zie ik het dan hou ik nog hoop. Zoals ik het nu zie zou ik het uitmaken als mijn vriendje vreemd zou gaan. Al hoewel dat ook weer van de situatie afhangt (1 keer zoenen of een langdurig vreemdgaan), misschien dat ik t iemand uiteindelijk na een tijdje toch zou kunnen vergeven.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vreemdgaan kan echt niet, hoe erg het hem ook spijt. Ik kan zoiets niet vergeven. Vreemdgaan is echt zo zwak, dus dumpen!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verdriet van deze gebeurtenis, hoe verder? Yadee | 45 | 07-02-2011 09:08 | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
zwaar in de war incognitus | 34 | 12-10-2005 19:43 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
Hopeloos, Wanhopig... ? Verwijderd | 27 | 31-05-2004 19:35 |