Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
blaaaaat lekker belangrijk joh, lekker ontopic.... lijkt me logisch dat als je iets afkort dat er puntjes bij aan te pas komen, maargoed... trouwens als ik haar echt voor sod had willen uitmaken, had ik ook niet serieus gereageerd op de topic, so....what's your point? ![]() K.G. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap hem wel, het viel me ook op .. maar ik weet zulke gedachten te onderdrukken. Wat Shadow Of Death betreft: nee, ik heb daar nu zelf absoluut geen last van. Ik had het vroeger wel eens dat mensen uit mijn verleden tot mij spraken, maar ik realiseerde me ten allen tijde dat het mijn eigen fantasie was. Maar goed, probeer een beetje te relativeren .. hoevaak denk je wel niet dat er iets (gaat) gebeurt (gebeuren), terwijl er eigenlijk niks aan de hand is? Probeer eens voor jezelf uit te maken hoe realistisch die voorstellingen zijn.. Sterkte. PS: Als deze 'gedachten' overigens erger worden, lijkt het me slim hulp te zoeken. Zeker op het moment dat je niet meer kunt onderscheiden wat echt is en wat niet.. |
![]() |
||
Citaat:
Grtz & more, K.G. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is erg vervelend, wat ik deed om dat te beperken kan niet iedereen. Ik zei gewoon tegen mezelf van "ach, ik doe weer gek; 't is toch niks" en negeerde het verder. Dit werkte niet zo snel, maar na enkele maanden van oefenen en realiseren dat er echt niks aan de hand is, kreeg ik het toch onder de knie. Ik had toen echter geen angsten wat anderen enzo betreft, maar mezelf. Ben namelijk lichtelijk hypochondrisch (na ja, lichtelijk; werd 1 keer opgenomen voor paniekaanval). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@********: Mijn sociale handicap vormt alleen een probleem voor mij in het gewone dagelijkse leven en niet zozeer bij mijn bezoek hier op dit of een ander forum.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #156 Eend | 500 | 21-07-2010 14:47 | |
Psychologie |
Rare periode, compleet veranderd. dotdott | 1 | 26-09-2006 20:46 | |
Psychologie |
Wat te doen na een angstaanval ExiledAgony | 10 | 27-12-2005 13:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wie kan me iets vertellen over Seresta oftewel oxazepam (medicijn) Dawntje | 21 | 09-12-2004 22:14 | |
Psychologie |
angstaanvallen... another supergirl | 10 | 18-07-2003 22:19 | |
Psychologie |
hyperventileren+ angstaanvallen, iets te maken met anticonceptie pil??? devilcat | 6 | 16-03-2003 11:23 |