Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2006, 19:04
Hartje
Hartje is offline
Mijn haar heeft de neiging dat het na 1.5 dag alweer vettig begint te worden. En nu vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die hier iets op weten? Ik heb al veel shampoos gebruikt, ook speciaal voor vet haar, maar die werken niet echt.
Het is niet mn hele haar, maar mijn hoofdhuid die vettig wordt. Erg irritant..
Ohja, ik heb verder lang haar.. (weet niet of dat er toe doet, maar ik dacht; kom, ik vertel het er even bij )

Weet iemand een shampoo die wel werkt? Of zijn er mensen met andere tips?
Graag!
Oud 29-08-2006, 19:06
Muchacha
Muchacha is offline
Hoe was je je haar? Want je mag het niet inmasseren en gaan schrobben enzo, dan haal je namelijk de talg uit je hoofdhuid en daardoor wordt het vettig. Ook niet te vaak conditioner gebruiken. En geen shampoo's die een film rond je haar leggen (zoals Fructis en Pantene).
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 19:09
Hartje
Hartje is offline
ik probeer zo min mogelijk te drukken op mn hoofdhuid als ik mijn haar was, dus volgens mij ligt het daar niet aan. conditioner gebruik ik al helemaal niet, dus daar kan het ook niet aan liggen. maar ik weet niet precies wat je bedoelt met 'een film rond je haar'
Oud 29-08-2006, 19:23
Muchacha
Muchacha is offline
Je hebt shampoo's (met siliconen) die een laagje om je haar leggen. Zeker niet aan te raden als je je haar kleurt. Het moet de bedoeling zijn je haar te beschermen en er glad te laten uitzien, maar eigenlijk maakt het je haar alleen maar zwaarder en verstikt het je haar.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 19:36
Bloem
Bloem is offline
Ik heb hetzelfde, al heel lang. Men zegt altijd dat je haar sneller vet wordt als je het vaak wast, maar ook als ik het heel weinig was is het nog steeds na 1,5 dag alweer vettig. Weinig aan te doen denk ik
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 20:31
Sherco
Sherco is offline
Ik heb er ook last van, en ik heb mijn haar nu een tijdje gewassen met de Langer Fris shampoo van Andrelon. Het werkt wel; in die zin dat je haar minder snel vet wordt. Het gaat wel vreemd stroef aanvoelen, een beetje als poppen of barbie haar. Ik gebruik het ondertussen niet meer omdat ik niet wil dat mijn haar zo raar voelt, maar het werkt dus wel
Oud 29-08-2006, 21:19
jolijn73
jolijn73 is offline
Ik had er als puber last van. Bij mij werd het zo erg dat als ik 's ochtends mijn haren had gewassen, het 's middags om vier uur al zo vet was dat mensen opmerkingen maakten dat ik het nooit waste.

En nog als ik mijn haar eens wat vaker was, wordt het sneller vet.
Mijn tip aan jou is dus om je haar twee keer zo lang niet te wassen als je normaal gesproken doet. gewoon een doekje op je hoofd die dagen. Daarna ga je geleidelijk om de (2?) dagen je haar wassen. Na een paar keer zal je haar minder vet worden.

teveel wassen kan tot megavet haar leiden.
Oud 29-08-2006, 22:16
Katy
Katy is offline
Citaat:
Bloem schreef op 29-08-2006 @ 20:36 :
Ik heb hetzelfde, al heel lang. Men zegt altijd dat je haar sneller vet wordt als je het vaak wast, maar ook als ik het heel weinig was is het nog steeds na 1,5 dag alweer vettig. Weinig aan te doen denk ik
Hmm bij mij werd mn haar wel steeds minder snel vet naarmate ik het minder waste. Natuurlijk moet je haar er wel aan wennen dat het minder gewassen wordt, dus daar moet je even geduld voor hebben. 2x per week wassen is meer dan genoeg. Als het er toch vet uit gaat zien helpt het misschien als je alleen even je pony wast? Anders weet ik het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:08
Hartje
Hartje is offline
als ik mijn haar 2x zolang niet was als ik normaal doe. kan ik dan in de tussentijd mijn haar ook niet een keer 'afspoelen' met alleen water? is dan het effect van het -2x zolang niet wassen- weg? of zou het niet uitmaken als ik het tussendoor met water afspoel?
Oud 30-08-2006, 10:15
Verwijderd
Vroeger had ik daar ook heel veel last van, tegenwoordig valt het wel mee. Ik heb heel veel shampoos en crèmespoelingen (die moet ik wel gebruiken, anders krijg ik het echt niet uit de klit) geprobeerd, maar niets hielp, tot ik een bepaalde crèmespoeling van Herbal Essence gebruikte, die was echt geweldig. Jammer genoeg is die uit de handel gehaald, daarna heb ik een tijdje een andere crèmespoeling van Herbal Essence gebruikt, die werkte ook wel, maar wat minder. Nu gebruik ik Dove crèmespoeling (een blauwe fles) en die werkt ook echt heel goed bij mij. Ik kan mijn haar nu idd twee keer per week wassen, zonder dat het er vet uit ziet. Ik hoef het ook veel minder te borstelen (het is al vrij glad door die crèmespoeling), dat scheelt, denk ik, ook veel.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:28
Hartje
Hartje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-08-2006 @ 11:15 :
Vroeger had ik daar ook heel veel last van, tegenwoordig valt het wel mee. Ik heb heel veel shampoos en crèmespoelingen (die moet ik wel gebruiken, anders krijg ik het echt niet uit de klit) geprobeerd, maar niets hielp, tot ik een bepaalde crèmespoeling van Herbal Essence gebruikte, die was echt geweldig. Jammer genoeg is die uit de handel gehaald, daarna heb ik een tijdje een andere crèmespoeling van Herbal Essence gebruikt, die werkte ook wel, maar wat minder. Nu gebruik ik Dove crèmespoeling (een blauwe fles) en die werkt ook echt heel goed bij mij. Ik kan mijn haar nu idd twee keer per week wassen, zonder dat het er vet uit ziet. Ik hoef het ook veel minder te borstelen (het is al vrij glad door die crèmespoeling), dat scheelt, denk ik, ook veel.
ikzelf gebruik nu ook de Dove shampoo, maar dus geen cremespoeling ofzo.
zou jij misschien de precieze naam willen geven van de shampoo die je naast de cremespoeling gebruikt?
En die cremespoeling; zit die in een donkerblauwe fles? of is de fles blauw met wit?
Oud 30-08-2006, 10:29
Verwijderd
Sommige mensen produceren gewoon meer talg dan anderen, vooral jonge mensen. Als je gewoon een zo mild mogelijke shampoo (bijvoorbeeld babyshampoo) gebruikt kan kan het geen kwaad om het elke dag te wassen. En dan hopen dat het vanzelf minder wordt als je ouder wordt
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Hartje_Juliet schreef op 30-08-2006 @ 11:28 :
ikzelf gebruik nu ook de Dove shampoo, maar dus geen cremespoeling ofzo.
zou jij misschien de precieze naam willen geven van de shampoo die je naast de cremespoeling gebruikt?
En die cremespoeling; zit die in een donkerblauwe fles? of is de fles blauw met wit?
Shampoo gebruik ik meestal gewoon wat er in huis is (meestal Palmolive energie shampoo of Palmolive in een gele fles, omdat mijn man zijn haren daar mee wast). De crèmespoeling van Dove zit in een donkerblauwe fles met witte letters, hij heet Dove Intense Care, herstellende conditioner.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 10:34
Hartje
Hartje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-08-2006 @ 11:31 :
Shampoo gebruik ik meestal gewoon wat er in huis is (meestal Palmolive energie shampoo of Palmolive in een gele fles, omdat mijn man zijn haren daar mee wast). De crèmespoeling van Dove zit in een donkerblauwe fles met witte letters, hij heet Dove Intense Care, herstellende conditioner.
okee dankjewel!
ik zal eens kijken of het bij mij ook wil helpen
Oud 30-08-2006, 11:37
Verwijderd
Niet te lang en te vaak borstelen en niet aan je haar zitten wil ook wel eens (ietsiepietsie) helpen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 15:48
dead person
dead person is offline
Ik merkte vooral als ik het vaak in een staart droeg of met klemmetjes opgestoken had, dat ik veel minder snel vet haar kreeg.

Maar als ik het dan weer veel los droeg werd ook veel sneller vet.
Oud 30-08-2006, 23:12
Amma
Amma is offline
Citaat:
Katy schreef op 29-08-2006 @ 23:16 :
2x per week wassen is meer dan genoeg.
Dan zou ik niet te dicht met mijn neus bij jouw hoofd willen komen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 07:49
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Amma schreef op 31-08-2006 @ 00:12 :
Wat een onzin (als je verder dus wel doucht). Kappers raden dat zelfs aan.
Oud 31-08-2006, 08:40
Amma
Amma is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 31-08-2006 @ 08:49 :
Wat een onzin (als je verder dus wel doucht). Kappers raden dat zelfs aan.
Je kan zeggen wat je wilt, maar als je het maar 2 keer per week wast gaat het gewoon stinken. 3 of 4 keer is echt niet slecht voor je haar en dan blijft het tenminste fris

Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 08:42.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Amma schreef op 31-08-2006 @ 09:40 :
Je kan zeggen wat je wilt, maar als je het maar 2 keer per week wast gaat het gewoon stinken. 3 of 4 keer is echt niet slecht voor je haar en dan blijft het tenminste fris
Je kan zeggen wat je wilt, maar dan weet ik niet wat voor haar jij hebt en/of wat voor shampoo jij gebruikt...? Ik was mijn haar meestal twee keer per week, soms drie keer per week en het stinkt echt niet als ik het twee keer per week was.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 10:46
Verwijderd
Ik bedacht me gister iets waardoor het nu ook misschien minder vet werd dan eerst, maar ik ben het weer vergeten. Als ik het weer weet dan zal ik het posten.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 10:57
Amma
Amma is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-08-2006 @ 11:45 :
Je kan zeggen wat je wilt, maar dan weet ik niet wat voor haar jij hebt en/of wat voor shampoo jij gebruikt...? Ik was mijn haar meestal twee keer per week, soms drie keer per week en het stinkt echt niet als ik het twee keer per week was.
Good for you
Ik was mn haar meestal 3 of 4 keer per week en het is gezond en ziet er prima uit, en ik gebruik goede shampoo. Zou ook wat zijn dat het bij 2 keer gezond is, en bij 3 of 4 keer ineens heel slecht. Het is ook een fabeltje dat je haar vet wordt van vaak wassen, het hangt er vanaf hoe intensief je je hoofdhuid daarbij masseert. Naast je eigen lichaam zijn er ook invloeden van buitenaf die je haar vies kunnen maken, daarom vind ik 2 keer per week gewoon weinig.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Amma schreef op 31-08-2006 @ 11:57 :
Zou ook wat zijn dat het bij 2 keer gezond is, en bij 3 of 4 keer ineens heel slecht.
En dat het bij twee keer wassen stinkt en bij 3 of 4 keer niet zou dan niet wat zijn?
Citaat:

Het is ook een fabeltje dat je haar vet wordt van vaak wassen, het hangt er vanaf hoe intensief je je hoofdhuid daarbij masseert.
En van hoeveel talg je hoofdhuid van zichzelf produceert, enz.

Citaat:
Naast je eigen lichaam zijn er ook invloeden van buitenaf die je haar vies kunnen maken, daarom vind ik 2 keer per week gewoon weinig.
Kunnen maken idd. Ik hang niet met m'n kop onder een auto, ik neem geen modderbaden, ik werk niet in een fabriek met stinkende gassen, enz. dus zo heel vies wordt het niet (natuurlijk wel gewone dingen als uitlaatgassen ed).

Maar goed, het lijkt me een loze discussie. Als ik mijn haar twee/drie keer was en jij drie/vier keer, dan zijn wel allebei gelukkig, toch?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 11:11
Amma
Amma is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-08-2006 @ 12:03 :

Maar goed, het lijkt me een loze discussie. Als ik mijn haar twee/drie keer was en jij drie/vier keer, dan zijn wel allebei gelukkig, toch?
Ja. Waarom begin je er dan zo uitgebreid aan?

Waar ik trouwens wel spijt van heb is dat ik een half jaar geleden mn haar heb geblondeerd tot m'n (ongeveer) originele kleur..
Dat doe ik nooit meer, slechter dan dat bestaat niet Gelukkig ziet t er nu weer goed uit.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Amma schreef op 31-08-2006 @ 12:11 :
Ja. Waarom begin je er dan zo uitgebreid aan?
Je moet toch wat als je vakantie hebt?

@Hartje_Juliet: Het schiet me weer te binnen: gebruik je haarlak, haarmousse of wat dan ook? Dat zorgde en zorgt er ook voor dat mijn haar veel sneller vet wordt namelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 19:04
Hartje
Hartje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-08-2006 @ 12:14 :
Je moet toch wat als je vakantie hebt?

@Hartje_Juliet: Het schiet me weer te binnen: gebruik je haarlak, haarmousse of wat dan ook? Dat zorgde en zorgt er ook voor dat mijn haar veel sneller vet wordt namelijk.
zinnige discussie idd
maargoed: nee ik gebruik dat soort spul niet. nooit gedaan ook trouwens, dus jammer genoeg is dat de oorzaak niet (anders was de oplossing simpel geweest ) maar toch bedankt voor het meedenken!
Oud 01-09-2006, 09:33
mar87
mar87 is offline
Ik heb ook een poos last gehad van snel vet wordend haar. Tijdens het puistentijdperk enzo...dat is nu allemaal zo'n beetje voorbij en het vette haar valt nu ook wel mee.
Wel is het bij mij zo dat het veel sneller vet wordt als ik het vaker was. Maargoed dan loop ik gewoon een dag of twee met vet haar rond en dan is dat ook weer over. Net of m'n haar verwend wordt als ik het vaker was.
Normaal gesproken was ik m'n haar 4 keer per week. Ik wrijf de shampoo gewoon wat door m'n haar. Niet overdreven inmasseren ofzo...

En ik heb een poosje wax gebruikt maar die rommel maakte m'n haar direct na het wassen al weer vet. Dat gebruik ik dus ook nóóit weer...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 14:05
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Je moet gewoon van je haren afblijven .. misschien helpt dat.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 14:17
Estar
Estar is offline
Een week je haar niet wassen, dat helpt, tenminste ik hoorde het en de eerste de beste keer dat ik griep had deed ik het( met knallende hoofdpijn moet ik er helemaal niet aan denken dat iemand aan mijn hoofd komt) en daarna was het een heel stuk minder.
Van elke dag moeten wassen naar om de 3 dagen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 17:08
drukknoopje
drukknoopje is offline
wat ook schijnt te helpen is, als je elke dag onder de douche gaat, de ene dag je haar te wassen met shampoo en cremespoeling, en dan 2x alleen met cremespoeling. Het schijnt er ook veel voller etc van te worden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 18:05
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Amma schreef op 31-08-2006 @ 00:12 :
Haha, dan weet ik niet hoe jij je haar zo smerig krijgt dat je het zo vaak moet wassen. Ik was m'n haren 2 a 3 keer per week. En het ziet er gewoon gezond en schoon uit. Ik was het altijd op dezelfde dagen, en meestal is het nog lang niet vet als ik het ga wassen.

Sommmige mensen hebben idd echt bijna altijd vet haar. En dan kan ik me wel voorstellen dat je het vaker moet wassen, maar dan nog: teveel wassen is gewoon niet goed. Omdat het dan steeds sneller vet is.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 18:07
Amma
Amma is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 01-09-2006 @ 18:08 :
wat ook schijnt te helpen is, als je elke dag onder de douche gaat, de ene dag je haar te wassen met shampoo en cremespoeling, en dan 2x alleen met cremespoeling. Het schijnt er ook veel voller etc van te worden.
Wordt het daar juist niet alleen maar vetter van?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 18:21
Lavender
Lavender is offline
Citaat:
Amma schreef op 01-09-2006 @ 19:07 :
Dat denk ik ook. Bij The Body Shop heb ik brandnetelshampoo gekocht met een conditioner van brandnetel. Je haar wordt daar minder snel vet van omdat het oliepercentage veel kleiner is dan in normale shampoos, schijnt het. Ik hoop dat het werkt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 18:27
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik was mijn haar maar 1 keer per week, omdat ik echt extreem droog haar heb, ik borstel het dan ook maar 2 keer per week (ik heb krullen). Dat zal allemaal erg vies klinken maar ik heb meerdere malen gehoord dat mijn haar erg lekker ruikt () en niemand merkt er wat over op. Dus als je eenmaal je haar twee keer per week wast kan dat geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 11:53
Verwijderd
Bij mij helpt minder wassen echt. Soms komt het door omstandigheden (veel zwemmen in de zomer, bijvoorbeeld) zo uit dat ik mijn haar een tijd lang bijna om de dag was. Dan wordt het ook érg snel vet. Als ik vervolgens een tijdje probeer zo min mogelijk te wassen, is het misschien een week vetter dan normaal, maar daarna is het er wel aan gewend en kan ik weer rustig twee keer per week wassen zonder dat het echt erg word...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 12:17
Katy
Katy is offline
Citaat:
Amma schreef op 31-08-2006 @ 09:40 :
hahahah

dan is er wat mis met jouw haar, niet met mijn wasgewoontes.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 12:18
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Hartje_Juliet schreef op 30-08-2006 @ 11:08 :
als ik mijn haar 2x zolang niet was als ik normaal doe. kan ik dan in de tussentijd mijn haar ook niet een keer 'afspoelen' met alleen water? is dan het effect van het -2x zolang niet wassen- weg? of zou het niet uitmaken als ik het tussendoor met water afspoel?
Volgens mij helpt water niet tegen vet haar.
Vet is niet waterlievend, zal er niet in oplossen en dus ook niet verwijderd worden.
Je kan het vergelijken met een vette zalf op je handen. Die krijg je er ook niet af met enkel water. Of de vaat doen met enkel water...

Het is maar een redenering, ik ben dit niet honderd percent zeker
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Katy schreef op 02-09-2006 @ 13:17 :
hahahah

dan is er wat mis met jouw haar, niet met mijn wasgewoontes.
Mijn haar stinkt ook niet als ik het een tijdje niet was? Misschien als ik het weken niet doe, maar m'n hoofd zweet toch echt verrassend weinig en ik doe er ook niets vreemds mee, dus d'r kan weinig mee gebeuren..?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 17:33
Hartje
Hartje is offline
Citaat:
mara18 schreef op 02-09-2006 @ 13:18 :
Volgens mij helpt water niet tegen vet haar.
Vet is niet waterlievend, zal er niet in oplossen en dus ook niet verwijderd worden.
Je kan het vergelijken met een vette zalf op je handen. Die krijg je er ook niet af met enkel water. Of de vaat doen met enkel water...

Het is maar een redenering, ik ben dit niet honderd percent zeker
je hebt wel een goede redenatie moet ik zeggen
maar ik heb het geprobeerd en als ik het nu afspoel met water op de dag dat ik normaal weer zou gaan wassen, ziet het er de volgende dag weer goed uit. dus in dit geval helpt water wel.

het is nu dag 4 sinds ik het voor het laatst heb gewassen met shampoo, en het ziet er gewoon nog goed uit (heb het tussendoor wel een keer met water afgespoeld).

dit probeer ik zo even vol te houden; dus dat ik het een dag of 4 steeds niet was, en dan hoop ik dat mijn haar daar gewend aan raakt.
Oud 02-09-2006, 18:35
snoopy
snoopy is offline
heb niet alle reacties gelezen, dus als ik iets dubbel zeg: so be it

Het schijnt dat je haar sneller vet wordt als je het los draagt. Als je (half)lang haar hebt zou het dus een optie zijn om het in een staart te dragen
Oud 02-09-2006, 19:53
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Bij mij ligt het altijd aan de periode van de maand waar ik in zit of het snel vet wordt. Het kan dus ook aan hormonen liggen...
Ik gebruikk zeld altijd Head & Shoulders citrus shampoo. Bij mijn werkt het goed, ik krijg pas na een dag of drie à vier vet haar.
Oud 02-09-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-09-2006 @ 12:53 :
Bij mij helpt minder wassen echt. Soms komt het door omstandigheden (veel zwemmen in de zomer, bijvoorbeeld) zo uit dat ik mijn haar een tijd lang bijna om de dag was. Dan wordt het ook érg snel vet. Als ik vervolgens een tijdje probeer zo min mogelijk te wassen, is het misschien een week vetter dan normaal, maar daarna is het er wel aan gewend en kan ik weer rustig twee keer per week wassen zonder dat het echt erg wordt...
Precies, dat heb ik ook zo.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 20:31
Amma
Amma is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 19:35 :

Het schijnt dat je haar sneller vet wordt als je het los draagt. Als je (half)lang haar hebt zou het dus een optie zijn om het in een staart te dragen
Dat kan wel kloppen ja. Als je je haar los draagt heb je denk ik ook sneller de neiging om er met je handen doorheen te gaan, dus zou een staart wel kunnen helpen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 20:50
jet
jet is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 19:35 :

ik heb het juist andersom, mijn haar word heel vettig van een staart.
Oud 02-09-2006, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Amma schreef op 02-09-2006 @ 21:31 :
Dat kan wel kloppen ja. Als je je haar los draagt heb je denk ik ook sneller de neiging om er met je handen doorheen te gaan, dus zou een staart wel kunnen helpen.
Daardoor wordt mijn pony altijd sneller vet; ik veeg hem uit m'n gezicht. En vastdoen helpt niet, want die pony past er natuurlijk niet in. Bovendien staat het niet zonder pony. Oh, wat een leed
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 21:52
jet
jet is offline
oh en vroeger had ik het ook, maar toen heb ik het gewoon minder gewassen. dan loop je in het begin met vet haar, maar daarna word het minder.
Oud 03-09-2006, 13:40
Amma
Amma is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-09-2006 @ 22:11 :
Daardoor wordt mijn pony altijd sneller vet; ik veeg hem uit m'n gezicht. En vastdoen helpt niet, want die pony past er natuurlijk niet in. Bovendien staat het niet zonder pony. Oh, wat een leed
Dat ken ik ja. Misschien kan je dan tijdens het douchen je haar in een staart doen en alleen je pony wassen, als je je hele haar niet wilt wassen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 18:34
mrsjones
mrsjones is offline
met niet te heet water je haar wassen wil ook wel helpen.
Oud 04-09-2006, 19:24
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Amma schreef op 01-09-2006 @ 19:07 :
Dat dacht ik ook, maar het schijnt echt helemaal niet zo te zijn. En je kunt het altijd proberen, het is iig een goedkope oplossing! En mijn zus is er heilig van overtuigd dat het werkt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten