![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zou jij misschien de precieze naam willen geven van de shampoo die je naast de cremespoeling gebruikt? ![]() En die cremespoeling; zit die in een donkerblauwe fles? of is de fles blauw met wit?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zal eens kijken of het bij mij ook wil helpen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 31-08-2006 om 08:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was mn haar meestal 3 of 4 keer per week en het is gezond en ziet er prima uit, en ik gebruik goede shampoo. Zou ook wat zijn dat het bij 2 keer gezond is, en bij 3 of 4 keer ineens heel slecht. Het is ook een fabeltje dat je haar vet wordt van vaak wassen, het hangt er vanaf hoe intensief je je hoofdhuid daarbij masseert. Naast je eigen lichaam zijn er ook invloeden van buitenaf die je haar vies kunnen maken, daarom vind ik 2 keer per week gewoon weinig. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar goed, het lijkt me een loze discussie. Als ik mijn haar twee/drie keer was en jij drie/vier keer, dan zijn wel allebei gelukkig, toch? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar ik trouwens wel spijt van heb is dat ik een half jaar geleden mn haar heb geblondeerd tot m'n (ongeveer) originele kleur.. Dat doe ik nooit meer, slechter dan dat bestaat niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Hartje_Juliet: Het schiet me weer te binnen: gebruik je haarlak, haarmousse of wat dan ook? Dat zorgde en zorgt er ook voor dat mijn haar veel sneller vet wordt namelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed: nee ik gebruik dat soort spul niet. nooit gedaan ook trouwens, dus jammer genoeg is dat de oorzaak niet (anders was de oplossing simpel geweest ![]() ![]()
||
Citaat:
Sommmige mensen hebben idd echt bijna altijd vet haar. En dan kan ik me wel voorstellen dat je het vaker moet wassen, maar dan nog: teveel wassen is gewoon niet goed. Omdat het dan steeds sneller vet is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan is er wat mis met jouw haar, niet met mijn wasgewoontes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vet is niet waterlievend, zal er niet in oplossen en dus ook niet verwijderd worden. Je kan het vergelijken met een vette zalf op je handen. Die krijg je er ook niet af met enkel water. Of de vaat doen met enkel water... Het is maar een redenering, ik ben dit niet honderd percent zeker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik heb het geprobeerd en als ik het nu afspoel met water op de dag dat ik normaal weer zou gaan wassen, ziet het er de volgende dag weer goed uit. dus in dit geval helpt water wel. het is nu dag 4 sinds ik het voor het laatst heb gewassen met shampoo, en het ziet er gewoon nog goed uit ![]() dit probeer ik zo even vol te houden; dus dat ik het een dag of 4 steeds niet was, en dan hoop ik dat mijn haar daar gewend aan raakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel vettig haar Isaac Newton | 13 | 03-12-2011 10:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vet haar zoemzoem | 13 | 09-05-2006 16:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
vet haar flanke | 14 | 23-11-2005 13:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vet haar Faerie | 16 | 31-05-2005 09:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tips om je haar minder snel vet te laten worden Verwijderd | 41 | 04-05-2004 12:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vet haar en haartips Angel Of Faith | 13 | 18-08-2002 21:54 |