Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 19:39
sweatbear
sweatbear is offline
Hoi allemaal..

Khad sinds vrijdag ruzie met een vriend omdat hij vond dat ik te los was naar andere jongens om omdat ik ze maar liet denken dat ik ze leuk vond enz..

Ik vond het toen best wel klote dat ie boos was..

Nu heb ik net met hem gepraat enz en nu zegt ie dat ie nog steeds kei boos is maar nu doet het me niet zoveel meer..

Nu heb ik zoiets van laat hem lekker boos zijn en na de vakantie zien we wel weer verder...

Nu is mijn vraag is dit normaal??

Dat je, je een paar dagen ervoor nog zwaar klote voel en er zelfs over droomt en dat je nu je met hem gepraat hebt je er nix bij voelt... en dat het je niet veel doet dat ie nog boos is?

Alvast bedankt

kussies
sweatbear
Oud 02-07-2002, 20:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hmmm, k weet niet wat jij gedaan hebt die avond, dus k weet niet of hij overdreven gereageerd heeft of niet. als dat niet zo is, dan moet je jezelf eens afvragen of je hem nog wel leuk vindt. want je kan best rekening met hem houden tijdens het uitgaan.

als hij gewoon jaloers is, dan moet je maar eens met hem praten. comprisen sluiten.

maar ja, als het je niks meer doet weet ik het ook niet. misschien is het een vlaag hoor, dat je over een week weer helemaal hoteldebotel bent...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:51
Spyker
Spyker is offline
*klinkt als een bekend probleem*

Mijn ex had het ook heel sterk en ik mocht er niets van zeggen want zij was perfect. Niet dat ik jaloers was, maar ze had gewoon niet door dat ze die jongens een verkeerde indruk geeft, en er hoeft maar één gek tussen te zitten.....

Dan zal je zeggen dat dit eigenlijk helemaal neit zo relevant is, maar als jij net als in het genoemde voorbeeld niet precies begrijpt waarom je vriend boos is, vindt ik het begrijpelijk dat je zoiets hebt van laat maar lekker.

Ik weet niet hoe soepel het gesprek is verlopen, maar dat kan natuurlijk ook in hoge mate bijdragen aan het 'laat maar' idee.

Lijkt me dat je dus zowieso eerst bij jezelf moet nagaan of je wel echt begrijpt waar hij mee zit en wat hij je probeert duidelijk te maken.
Oud 02-07-2002, 21:02
@pie
@pie is offline
*een* vriend? dus niet *de* vriend?

wat heeft hij te zeggen over jouw gedrag? als jij dat leukvind moet je het vooral doen

feit blijft echter dat het misschien leuk is voor jou, maar als je er een onzeker persoon tussen treft kun je m alleen maar onzekerder maken als je m hard laat vallen.. misschien dat die vriend van je dat even erg vind als de gemiddelde jongen, en hij je gedrag dus afkeurt
Oud 02-07-2002, 21:57
Angeles
Angeles is offline
Je hoeft toch geen verantwoording aan hem af te leggen? Misschien is hij het niet eens met jouw gedrag en dan kan hij er wel een mening over hebben, maar boos zijn is hier helemaal niet op zijn plaats.

Weet je zeker dat hij je niet stiekem leuk vindt en dat hij eigenlijk jaloers is op die andere jongens?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 08:55
sweatbear
sweatbear is offline
Ja het is niet *de* vriend maar gewoon *een* vriend...

Kheb wel een keer met hem gehad maar dat was maar eventjuhs...

Maar waarom hij nu echt boos ik kan ik ook nog steeds niet begrijpen van hem..

Ik voel er gewoon nix meer van, het doet me niet meer pijn dat ie boos is..

kussies
sweatbear
Oud 03-07-2002, 09:37
Verwijderd
Nouw ja, ik weet van een vriendin van mij. Ze ging altijd heel erg los met jongens om, snel een knuffel, kus op de wang, altijd heel enthousiast enz. En dat is verder geen probleem natuurlijk, is helemaal okee, maar zij gaf die jongens vaak het idee dat ze geïnteresseerd was in hen. Die jongens werden verliefd op haar, en vervolgens moest zij hen altijd teleurstellen omdat ze niets in hen zag, maar ondertussen bleef ze wel zo los doen.

En ze riep altijd, neeej, ze vinden me helemaal niet leuk, gewoon aardig. Maar ik weet genoeg jongens die haar toen leuk zijn gaan vinden en dachten dat ze echt een kans maakten, en vervolgens gekwetst zijn.

Misschien dat die vriend dit soort gedrag bedoelt bij jou, en veel jongens gekwetst heeft zien worden en daarom nu boos is dat jij er geen rekening mee houdt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 10:02
sweatbear
sweatbear is offline
ja ik weet niet wat het is...

Ik ga gewoon graag met mensen om en zo ben ik ook bij meisjes dus waarom mag ik zo niet bij jongens zijn vraag ik me af?

En ze weten zelf dondersgoed dat ik nix met ze wil...

duzz....

Maar ik heb nu zoiets van ik ben vrijdag op vakantie en dan hoef ik er niet meer aan te denken en wordt ik ook niet meer op mijn vingers te kijken...

Echt waar gister toen ik met hem praatte... zaterdag zou ik erom gehuild hebben om wat hij zei maar nu... het deed me nix...

kussies
sweatbear
Oud 03-07-2002, 16:30
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Die jongen is gewoon verliefd op je....het zal idd wel pijn doen om jouw met al die jongens zien om te gaan. Ik vindt dat je daar toch wat voorzichtig mee moet zijn. Als het je niks meer doet dan lijkt het mij dat je zelf ook boos bent op hem en daarmee je gevoelens compenseerd.

Ket lijkt mij dat hij zinn jaloerse gevoelens heeft opgekropt en nu ze allemaal loslaat op jouw. Hij zal misschien ook voelen dat je hem te weinig aandacht geeft en probeert met zijn jaloerse gedrag ook je aandacht te krijgen...dus geef hem die en praat het is uit.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 10:50
sweatbear
sweatbear is offline
Dat uitpraten is het hem juist...
Hij wil niet praten..
Nouja praten maar dan is alles wat ik zeg fout..

Ik heb hem het al zovaak proberen uit te leggen maar hij wil het op de 1 of andere manier niet zien ofzo...

Kweet het ook niet..

kussies
sweatbear
Oud 04-07-2002, 11:17
tim16
tim16 is offline
Nouja, ik ken het opzicht wel als je boos op elkaar bent,

heb het ook welleens gehad dat ik boos op iemand was en op een gegeven moment het mij ook niets meer deed..

Maar je moet gewoon goed praten en weer een 'lichtpuntje' zien te vinden denk ik..

Maar ik ken het helemaal, en ja vooral praten..

Sterkte,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten