Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 18:27
wanhopig meisje
wanhopig meisje is offline
Het is nu 3 weken uit met een jongen.We hadden echt zo'n mooie tijd..hij zei zelf laatst ook nog dat hij nog nooit zo'n mooie relatie heeft gehad.Het probleem is dat het niet lukt hem te vergeten..Hij maakte het uit omdat hij verliefd was op z'n beste vriendin,een dag later had ie met haar gezoend en nu hebben ze wat met elkaar.Met na die tijd heeft hij me nog heel vaak gebeld middag in de nacht dat ie het zo vreselijk moeilijk vond en dat ie ons even leuk vond en mij ook heel erg miste.Ik huil mezelf elke dag in slaap,want ik heb voor de rest nix in me leven waardoor ik het leven nog iets waard vind.Hij weet dus echt niet wat hij wil en dat kank echt goed begrijpen..maar ondertussen als ik hem sms/bel/mail/schrijf word ie er helemaal gek van zegt ie en dangaat ie dat tegen andere zeggen ,alsof ik dan zo'n stalker ben ofzo,terwijl hij zelf zei dat ik hem altijd mocht smsen/bellen whatever ..als er wat was..maar ik probeer ook alleen maar te laten zien hoeveel ik om hem geef en probeer het op die manier te verwerken.Hij doet me zoveel pijn maar toch kan ik hem niet vergeten..steeds als het wat beter gaat belt hij weer en uit z'n gevoelen.Ik wou dat ik er met iemand echt over kon praten want ik heb zo gewoon geen leven meer,k loop soms uren in het dorp in de hoop dat ik hem tegenkom..Zit minuten lang naar m'n telefoon te staren totdat hij eindelijk belt..het doet zoveel pijn.Hij hoort bij mij,en niet bij haar.Afgelopen week zag ik ze samen bij het uitgaan en toen z'n vriendin bij zag zoende ze hem vol op z'n mond voor me neus,dat kan ik echt niet aan en ben toen naar huis gegaan,en dan belt hij wel weer later op wat er was enzo.Ik heb de laatste tijd niet echt super veel vriendinnen,tenminste niet echt goede dus ik kan met niemand praten.Ik draai elke dag "onze liedjes"en denk elke seconde aan hem...WAT MEOT IK DOEN?!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 20:02
sherley
sherley is offline
lieve meid,
het enige advies dat ik je kan geven is, geef het op. hij heeft gekozen, hij is bij haar en dan mag hij nog af en toe wellus terug vallen op jou maar hij kiest voor haar en blijft bij haar. het is echt mega moeilijk, ik weet, maar je moet um proberen los te laten, je doet jezelf alleen maar meer pijn door stiekem hoop te blijven hebben en hem achterna te lopen. meis hier bereik je nix mee! probeer t contact voorlopig te verbreken en probeer t te verwerken, je bent um kwijt. en btw als ie zo doet, dan verdien je toch wel beter!? je gaat n moeilijke tijd te gemoed, maar als je de knoop niet doorhakt zul je der veel langer mee blijven zitten. probeer andere dingen te gaan doen, nieuwe vrienden maken bv, sporten whatever maar nix met hem.... heel veel sterkte meis en trakteer jezelf maar lekker op leuke en lekkere dingen! xxx sherly
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 20:03
Verwijderd
Ik ben ook met een soortvan verwerkings proces bezig...

Als je wil praten kun je me toevoegen meisje..

beetje_vaag_maar_wel_lekker@hotmail.com

Heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:45
Zarya
Zarya is offline
Heej meisje, ik heb bijna precies hetzelfde. Alleen heeft mijn ex geen vriendin,maar al had ie dat wel gehad!!dat had ik niet overleefd.Meisje ik heb maar een oplossing voor je (want ik weet dat hem uit je hoofd zetten niet lukt) ga met een paar vriendinnen van school ofzow, je hoeft er niet zon hele goede band mee te hebben maar gewoon, vriendinnen. Ga eerst met ze naar de bios, de nieuwste film zodat je er niet bij aan hem denkt, en ga daarna gezellig ijs eten. En veel ijs eten! Dat helpt geloof me!! het help niet lang, maar die paar minuten die je dan ff voor jezelf hebt zonder aan hem te denken...die zijn heerlijk. geloof me.
kuzz

P.S. Je komt er niet van aan hoor, van dat beetje ijs succes
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:59
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Ken het, blijkbaar zijn mensen tegenwoordig binnen 2 dagen over je heen ofzo. een ex van mij waar het nu bijna 8 maanden mee uit is, zie ik ook nog vaak en hij zegt ook vaak dat ie me nog leuk vindt enzo, maar ja ondertussen zit ie wel steeds met anderen. Aan het begin denk je dan nog van "ach... het zal wel", maar nu ben ik toch wel op het punt gekomen dat ik het zat begin te worden. Het is OF mij OF een ander, en niet dat half/half gedoe.
''t is alleen best moeilijk om dat los te laten, maar waarschijnlijk wel een stuk beter.

Ik denk dus dat je hem gewoon maar moet laten gaan, want als hij het heeft uitgemaakt omdat ie iemand anders leuk vond, dan neem ik aan dat ie dat ook meent. Zo niet... dan kom je daar na verloop van tijd zelf wel achter, i hope
Reageren

Regels voor berichten