Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2011, 19:17
xxD
xxD is offline
hooii.

vorige week had ik het uit gemaakt met mijn vriendje. en we zijn uit elkaar gedaan als hele goede vrienden maar maandag kwam ik op school en toen deed hij echt mega klef bij mijn aller beste vriendin. en ja dat vond ik echt totaal niet leuk. ik vind het echt niet erg als hij dingen doet enso met andere meiden maar ja dit is mijn aller beste vriendin en het was nog maar pas uit. toen heb ik hem een paar dagen niet gezien en nu vandaag ging ik met me beste vriendin afspreken en we zouden naar de winkels gaan en toen was mijn ex-vriendje ook op school en die wilde toen mee. en nou ik vond dat eigelyk helemaal niet zo leuk maar hij ging toch mee, en toen ging hij fietsen en zei ging achterop en toen haden ze de grootste lol ect.
toen gingen we naar de winkels en hij deed echt soo klef bij haar (hand van houden, knuffelen, kietelen, kusjes op der wang geven ect.) en toen begon hij dat ook bij mij te doen (wat ik op de een of andere manier helemaal niet erg vond) en toen later zaten we ergens en begon hij haar kusjes op der mond te geven en toen ook bij mij. en toen werd het steeds erger en toen heb ik ook een paar keer met hem getongd maar toen begon hij haar opeens ook te tongen. en toen deed hij echt super klef bij mij en bij haar en ging hij der aldoor tongen en mij ook. ik weet niet wrrm ik het aldoor deed maar het ging gewoon vanzelf denk ik. maar ik vind het zo'n k*t streek van hem en haar want het is pas uit en zei, zei ook jaa ik ga nooit met hem zoenen of andere dingen en ik wil dat echt helemaal, nou dat zag ik ..

en als ik even met een andere jongen ga knuffelen (gwoon vriendschappelijk) word hij helemaal kwaad en hij vind dat ik niet met andere jongens dingen mag doen enso en ja hij gaat gewoon een potje lopen tongen met mijn aller bester vriendin voor mijn neus. en dan echt 8x ofso, en allemaal kusjes ect en nog iets heel ergs wat ik liever niet vertel

maar ik wilde echt graag even me verhaal kwijt en ik ben echt helemaal in de war en beetje misselijk

xx.

ps. ik weet niet op dit topic hier goed staat??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2011, 19:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Wat is je vraag?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 20:26
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Wat is je vraag?
Of dit topic hier goed staat

Verder is het misschien handig om zelf je eigen grenzen aan te gaan geven, want je hebt het zelf laten gebeuren, bent er zelf bij gebleven. Je bent heus niet minder waard als je je mond opentrekt hoor...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 20:27
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
sorry maar is dit serieus??
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 20:39
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
sorry maar is dit serieus??
Klinkt wel als iets dat (sommige) 15jarigen doen?
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 20:44
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
Citaat:
Klinkt wel als iets dat (sommige) 15jarigen doen?
toen ik 15 was liet ik me ex niet na een week met me beste vriendin zoenen voor me neus en daarna ook nog eens met mijzelf. Ik weet de situatie daar natuurlijk ook niet, maar bij mij klinkt dit erg vreemd in de oren
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 21:07
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
sorry maar is dit serieus??
eerste wat ik dacht. nota-bene met je ex ga je meerdere malen mee staan tongen en je laat het ook gebeuren bij je vriendin. ik denk niet dat de vriendin de ernst van deze situatie inziet, want TS uitte zich ook niet ongemakkelijk. beetje eigen schuld dus.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 08:43
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Denk dat de jongen een triootje wel zag zitten en dat in gang trachtte te zetten.
En als twee meiden zich gewillig laten tongzoenen en betasten, tsja...
Meiden, leer eens "nee" zeggen.
Lijkt me verstandig eens met je beste vriendin te praten, en vragen hoe zij zich zou voelen als haar ex-vriendje na één dag tegen jou zou zitten oprijden.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 11:36
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Als je dit zo vervelend vindt, zou ik er in de eerste plaats eens over praten met je vriendin. Ik zou het niet echt leuk vinden als mijn vriendin direct nadat het uit was zo klef zou gaan doen met mijn ex, vooral niet als ik dat zou moeten aanzien. Misschien moet je haar vertellen dat je er niet gelukkig van wordt als ze dit soort gedrag vertoont. Als ze echt je vriendin is, dan zal ze dat begrijpen...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie relatiecrisis; weet het echt niet meer
groovy
33 06-12-2005 15:13
Psychologie Ik weet het even niet meer!!!!
mira_love
13 01-07-2005 15:25
Psychologie ik weet het even niet meer.
my iron lung
4 21-05-2005 18:22
Psychologie ik weet het allemaal niet meer...wat nu?
dark princess
8 27-03-2005 19:18
Liefde & Relatie Verliefd op een leraar
mira_love
29 22-05-2004 11:19
Liefde & Relatie ik weet het even niet meer
groezel538
15 14-10-2003 15:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.