Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
in de bus of de trein (als ik die al neem) denk ik steeds dat die persoon op de bank achter (of voor) me zit en da tie elk moment kan opstaan en me vermoorden... als ik op straat loop of fiets, dan ben'k echt héél bang (zeker als ik alleen ben)... en ik kijk steeds achter me omdat ik steeds het gevoel heb dat hij daar loopt, maar als'k me omdraai dan 'k denk ik ook steeds van "als'k nu terug naar voor kijk, zal hij daar zeker staan"... 't is echt heel beangstigend... mijn mobieltje heb ik steeds bij me, zelf op school en 'k laat hem ook steeds aan staan... op mijn kamer doe'k idd ook steeds mijn gordijnen dicht en de deur ook en kruip ik meestal onder dekens of neem m'n lievelingskussentje (die ik van mijn mammie gekregen heb) vast... in elk geval bedankt voor de tips... naar de dokter durf ik niet te gaan, maar ik ga waarschijnlijk wel es naar 'the lounge' bij ons op school (the lounge is een nieuw project, waar je over je problemen kunt praten met een leerkracht in een héél erg gezellig ingerichte ruimte...) |
![]() |
||
Citaat:
Want het is gewoon heel erg kut dat je je nergens meer thuis en op je gemak voelt... Wat je nog wel kunt is, dat als je met die leraar gepraat hebt, of met iemand anders, jezelf goed verwennen, huur een film en drink veel ( misselijk makende ) warme chocolade melk ofzo, want al met al heb je het dan wel gedurft!... |
![]() |
|
Jaja, dit is een fenomeen wat ik eerder heb gehoord.
Mijn neefje heeft precies hetzelfde gehad en ik ook (ik alleen zonder dat ik geslikt had). Wat je hebt zijn gewoon angst/paniekaanvallen die kunnen door verschillende mensen verschillend ervaren worden en meestal is het moeilijk om uit te leggen hoe je je voelt. Het is namelijk zo dat als je pillen slikt het in een keer een hele lading serotonine aanmaakt (een stof in je bloed die ervoor zorgt dat dingen aankomen in je hersenen). Als je pillen slikt wordt dat in een keer aangemaakt en heb je na de pillen dus een tekort, daardoor ga je je onzeker voelen, ben je bang krijg je angst om niks (bij jou dus dat je het gevoel hebt dat je gevolgd wordt) je krijgt het benauwd (athans het gevoel van) kartkloppingen zweten noem maar op, als ik jou was zou ik wel naar je huisarts gaan voor de zekerheid (mocht het wat anders zijn). Maar ik denk gewoon dat je daar last van hebt. "Symptomen Centraal staan recidiverende aanvallen van heftige en plotselinge angst en paniek. Lichamelijk Transpireren, warmteopwellingen of koude rillingen, hartkloppingen of snelle hartslag, ademtekort of benauwd gevoel (moeite met ademen), duizeligheid of gevoel flauw te vallen, gevoel te stikken, trillen of beven, misselijkheid of raar gevoel in de maagstreek, pijn of vreemd gevoel in de borst, doof gevoel of tintelingen in de ledematen Psychisch Angst om dood te gaan, angst om gek te worden of controle over zichzelf te verliezen, gevoel van onwerkelijkheid" en lees deze ff is ook wel interessant http://home-3.tiscali.nl/~thijeleo/drugs/xtc_alg.htm succes!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
thx iedereen!!! 't heeft me al iets vooruit geholpen, 'k heb er in elk geval een iets beter zicht op... misschien ga ik wel es naar een dokter of zo, maar voorlopig niet... how ja, 'k heb het gevoel dat ik mijn 'beschermengel' eindelijk heb, en euh, hij zorgt goed voor me, dus....
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)? Cherry Springs | 441 | 27-01-2006 13:32 | |
Is er leven na de dood? BrunetJuh | 76 | 09-12-2005 19:05 | |
verklaring voor het lot? f_ckedup | 219 | 03-02-2005 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 |