Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 06-09-2006 @ 23:08 :
Euh ik heb laatste gebeld en ik heb wel degelijk iemand aan de lijn gehad hoor!
|
Het heeft me opgeteld uren gekost, maar uiteindelijk heb ik iemand van Kpn gesproken. Het volgende bleek het geval te zijn: steekproefgewijs controleert een bepaalde afdeling van Kpn of de door de mensen opgegeven gegevens juist zijn. Ze hadden dan wel mijn rijbewijsnummer genoteerd, en mijn persoonsgegevens bleken juist te zijn, maar ze wilden zeker weten dat het adres dat ik opgegeven was, juist is. Ze wilden een kopie van mijn rijbewijs hebben plus een kopie van mijn bankafschrift (ingescand was goed. Opvallend, omdat het op zich niet zo moeilijk is om je adresgegevens te veranderen is een ingescand document).
Ik moest hier echter achterkomen door zelf contact op te nemen met Kpn. Tot die tijd hadden ze mijn order simpelweg op non-actief/annuleren gezet. Een simpel mailtje met daarin de vraag aan mij om de gevraagde documenten toe te sturen was kennelijk te veel gevraagd. Ik moet opmerken dat ik nooit eerder een telefoonabonnement gehad heb en ook nergens bekend sta of geregistreerd sta als slechte betaler o.i.d.
Ik hoop dat met het opsturen van de twee scantjes het zo opgelost is. Zo niet, dan laat ik het weten