Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2006, 18:25
J-roenn
J-roenn is offline
heeft iemand toevallig ervaring met internetten op je mobiel via t-mobile ? ik heb t nu eindelijk voor elkaar gekregen om mijn wlan op te komen met m'n telefoon, en vind t eigenlijk wel zo handig ook buiten mijn huisje te kunnen i-netten.

wat is de snelheid ongeveer ?
is het ook echt onbeperkt ( zoals ze in de reclame schreeuwen ) ?

of kan ik beter een andere provider nemen hiervoor ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2006, 19:29
Verwijderd
Citaat:
J-roenn schreef op 27-09-2006 @ 19:25 :
heeft iemand toevallig ervaring met internetten op je mobiel via t-mobile ? ik heb t nu eindelijk voor elkaar gekregen om mijn wlan op te komen met m'n telefoon, en vind t eigenlijk wel zo handig ook buiten mijn huisje te kunnen i-netten.

wat is de snelheid ongeveer ?
is het ook echt onbeperkt ( zoals ze in de reclame schreeuwen ) ?

of kan ik beter een andere provider nemen hiervoor ?
Hangt ervan wat je hebt. Als je Pocket Internet Totaal voor 9,50 hebt afgesloten heb je een beperkte snelheid. Snel genoeg voor op je mobiele telefoon, maar wel beperkt. Als je echt heel erg snel wil of bijv. ook gebruik gaat maken van het internet op een laptop oid kan je bij TM beter Internet Totaal of Internet totaal plus nemen. Daar betaal je meer voor maar heb je een goede snelheid voor+gebruik van de TM en KPN hotspots. Bij TM Heb je natuurlijk HSDPA, wat erg snel is, maar dus wel afhankelijk van wat voor abonnement je eventueel gebruikt. Internet is wel echt onbeperkt, je kan zoveel internetten als je wilt. Dat maakt verder niet uit. Ik zal de precieze snelheden even voor je opzoeken, die weet ik niet uit m'n hoofd.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 19:33
Verwijderd
Pocket Internet Totaal (9,50 pm)
Downstream: 64 kb/s
Upstream: 16 kb/s

Internet Totaal (49,50 pm)
Downstream: 384 kb/s
Upstream: 128 kb/s

Internet Totaal Plus (69,50 pm)
Downstream: 1,8 mb/s
Upstream: 385 kb/s
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 20:24
J-roenn
J-roenn is offline
k , thnx.

die 9,50 word gewoon van de rest van je abbo ingehouden ? of komt dat er bovenop ?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 20:36
Verwijderd
Citaat:
J-roenn schreef op 27-09-2006 @ 21:24 :
k , thnx.

die 9,50 word gewoon van de rest van je abbo ingehouden ? of komt dat er bovenop ?
Dit komt er bovenop, net zoals bijvoorbeeld een smsbundel(of bij de flex de smsverdubbelaar).
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 10:45
Rachel
Rachel is offline
Laatst kwam bij (volgens mij) Radar iets over internet via/bij T-Mobile en daar had iemand een rekening gehad van +/- 10.000 euro, omdat hij ergens overheen gegaan was o.i.d.
Ik weet het ook niet meer precies, maar ik zou alles nog even goed nakijken en misschien ook even op die site kijken van bijv. Radar
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 28-09-2006 @ 11:45 :
Laatst kwam bij (volgens mij) Radar iets over internet via/bij T-Mobile en daar had iemand een rekening gehad van +/- 10.000 euro, omdat hij ergens overheen gegaan was o.i.d.
Ik weet het ook niet meer precies, maar ik zou alles nog even goed nakijken en misschien ook even op die site kijken van bijv. Radar
Als je zo'n bundel afsluit is het 100% onbeperkt. De bundel geldt alleen niet in het buitenland. Ook kan het zijn dat iemand nog een oude bundel heeft en het t-zonesgebruik hier niet in valt of een nog oudere databundel waarbij het niet onbeperkt was. Ook valt hotspot-gebruik niet onder PIT. 10.000 euro lijkt me onmogelijk voor puur binnen nederland, dat zijn waarschijnlijk kosten geweest voor in het buitenland. En daar is het internet duur.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 14:34
Darko
Darko is offline
Ik gebruik Pocket Internet Totaal nu 2 maanden en ik ben tevreden. De snelheid is niet wat je van adsl verwacht, maar snel genoeg als je bijvoorbeeld even je mail wil checken of het laatste nieuws via de pda versie van nu.nl wil lezen.

Je moet idd trouwens oppassen dat je niet gprs aandoet als je per ongeluk op T-Mobile Duitsland zit, dat kost je klauwen met geld en de T-mobile portal T-Zones is/was ook niet onbeperkt met PIT.

Owja, als je nog een oud PIT abbo hebt dan heb je nog Hotspot gebruik via Wlan erbij in zitten, de algemene voorwaarden zijn voor abbonnee's na juli (dacht ik) gewijzigd.. En laat nou net mijn abbo in Augustus in zijn gegaan...

Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 14:36.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 16:21
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Darko schreef op 28-09-2006 @ 15:34 :
Ik gebruik Pocket Internet Totaal nu 2 maanden en ik ben tevreden. De snelheid is niet wat je van adsl verwacht, maar snel genoeg als je bijvoorbeeld even je mail wil checken of het laatste nieuws via de pda versie van nu.nl wil lezen.

Je moet idd trouwens oppassen dat je niet gprs aandoet als je per ongeluk op T-Mobile Duitsland zit, dat kost je klauwen met geld en de T-mobile portal T-Zones is/was ook niet onbeperkt met PIT.

Owja, als je nog een oud PIT abbo hebt dan heb je nog Hotspot gebruik via Wlan erbij in zitten, de algemene voorwaarden zijn voor abbonnee's na juli (dacht ik) gewijzigd.. En laat nou net mijn abbo in Augustus in zijn gegaan...
jah 1uur gratis hotspot gebruiken is leuk he
Reageren

Regels voor berichten