Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2006, 22:33
druiveke
druiveke is offline
na 7 maand samen zijn, slapenwe al elke dag gedurende 4 maand samen.

soms begin ik te twijfelen aan men relatie

hoe denken jullie over vaak samen zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2006, 22:40
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Als je elkaar te vaak ziet, dan zorg je er toch voor dat je elkaar wat minder vaak ziet.
Oud 12-09-2006, 22:40
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zelf heb ik een grote behoefte aan privacy, elke dag samen is dus veel te veel voor mij. 2 tot 3x per week ik voor mij genoeg.

( Te ) vaak samen zijn zou bij mij tot veel irritaties leiden en dus ruzies.
Oud 12-09-2006, 22:47
druiveke
druiveke is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 12-09-2006 @ 23:42 :
Ik zag mijn ex 2 jaar lang elke dag, sliepen ook elke nacht samen, vond het juist wel leuk...
, ik zou niet anders willen, overdag mag het volgende relatie wel wat minder, maar die nachten, nee, die vind ik echt leuk, lekker samen in slaap vallen...

en waarom raakte het dan uit?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 00:12
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
DeltaOne: tjonge ik lees alleen maar over hoe t uit is gegaan bij jou
Oud 13-09-2006, 00:20
Verwijderd
Als jij vind dat je te vaak samen bent, dan moet je daar inderdaad iets aan doen.

Wat de een te vaak vind, vind de ander normaal of misschien zelfs weinig. Ik heb mijn vriend vanaf het begin dat we iets kregen praktisch iedere dag gezien. Sommigen zouden daar knettergek van worden, wij worden dat juist als elkaar alleen maar in het weekend zouden zien, terwijl anderen alleen in het weekend prima vinden.

Het is jouw relatie, jouw gevoel dus het maakt niet uit dat anderen dat normaal of weinig vinden, als jij het teveel vind is het een goed idee om dat misschien wat minder te doen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 08:57
Trinity
Trinity is offline
eh tja,

ik zie bij mijn vriendinnen ook dat ze erg vaak bij hun lover zitte ( soms wel 5 keer per week) en vraag me dan ook af of dat niet een beetje veel is..maar dat is persoonlijk.

Ikzelf heb genoeg aan 2/3 keer per week, en dan nog nieteens hele dagen. Ik heb gewoon nog een studie en werk, en dan gaat dat simpelweg niet, en dan heb je ook tijd voor jezelf nodig.

wat betreft jouw probleem:

gewoon minder afspreken?????
Oud 13-09-2006, 10:13
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 13-09-2006 @ 01:24 :
[Bkwek [/B]
ja dat snap ik ook wel eigenlijk.

oh ja ontopic: ik trek t echt niet als ik langer dan 3 dagen bij hem ben. ik moet altijd weer even minstens 1 dag alleen zijn en ik wil mn vrienden ook gewoon vaak zien.
Oud 13-09-2006, 10:16
Iduna
Iduna is offline
Als je je er niet goed bij voelt, verander er dan iets aan.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 10:26
elledc
elledc is offline
Dat ligt uiteraard bij iedereen anders. Persoonlijk zou ik me ergeren als mijn vriend elke dag bij mij zou zijn. Ik ben verhuisd naar de stad waar ik werk en hij komt 3 dagen op 7 bij mij thuis en dat vind ik ideaal. Vaker kan hij niet omwille van late werkuren. Ik ben graag op mezelf en ben zeer onafhankelijk. Ik geniet ervan als hij er is maar ik geniet er ook van als hij er niet is Ik erger me namelijk nogal snel aan kleine details zoals de tube tandpasta of haargel die hij niet sluit, flesjes bier of vuile was die hij laat slingeren enz.
Ach ja
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 11:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik kan hem best elke dag zien, maar niet de hele dag dagen achter elkaar. we zien elkaar meestal elke avond even en in het weekend slapen we bij elkaar.
Oud 13-09-2006, 11:16
Nyawa
We woonden tot voor kort bij elkaar in de straat, maar alsnog zagen we elkaar niet elke dag. In het begin van onze relatie zelfs maar twee dagen in de week, later liep dat op tot vier/vijf keer per week. Elke dag zou ik echt niet willen, dat zou alleen maar heel veel irritaties opwekken omdat we beiden behoorlijk op onze privacy gesteld zijn. Bovendien vind ik dat je ook een eigen leven moet hebben apart van elkaar, vriendschappen zijn ook belangrijk.

Maar het gaat er niet om of wij elkaar elke dag zien, maar of jij je er gelukkig bij voelt dat je je vriend elke dag ziet. Zo nee, verander het. Heel simpel.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 11:42
Crimson
Crimson is offline
Zou best elke dag willen hoor, bedoel, dan is het heel makkelijk om een keer te zeggen 'vandaag kan ik niet, want ik moet dit en dat doen'.. Want je ziet elkaar de volgende dag toch weer. Mijn vriend en ik zitten vast aan de weekenden, en als één van ons dan een keer wat anders moet doen... Dan is dat best vervelend.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 11:54
WolterB
WolterB is offline
Als jij het te veel vindt worden, moet je dat aangeven aan je vriend. Ik denk dat bijna iedereen tijd voor zichzelf nodig heeft en er moet ook ruimte zijn om die te nemen. Dat kan door naar je eigen huis te gaan, of zorgen dat je dingen voor jezelf doet terwijl je toch bij elkaar in hetzelfde huis bent.

Het belangrijkste is dat je dit aan kunt geven aan jouw vriend, want als hij zich hier niet bewust van is, weet hij natuurlijk niet dat je er meer behoefte aan hebt.
Oud 13-09-2006, 12:01
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 13-09-2006 @ 12:57 :
Wat als de een wel elke dag wil, en de ander niet?, dat wordt lastig..
Dan zie je elkaar niet elke dag

Ik denk dat je niet van iemand kan verlangen om diegene te zien als hij/zij dat niet wil en binnen een relatie moet zoiets bespreekbaar zijn.
Oud 13-09-2006, 12:49
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 13-09-2006 @ 13:06 :
Dat wel, maar voor degene die wel elke dag wil, is dat wel erg pijnlijk, en die heeft dan ook het gevoel minder belangrijk te zijn voor de ander, dan omgekeerd (mijn ervaring iig.)
Het is inderdaad wel pijnlijk als diegene jou 'opeens' minder wil zien. Als dat altijd al zo was vanaf het begin, lijkt me weinig loos op zich.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 14:12
Verwijderd
Ik vind dat je best elke dag bij elkaar kan zijn en ernaast nog een sociaal leven kan hebben, imo is er iets mis (en dan niet zozeer met de relatie) als je per sé 2 aparte levens wilt leiden. Iets zonder je vriend(in) doen, oké, maar niet dat je hem er vakkundig buitensluit.
Een relatie is juist bedoeld dat je alles deelt, betekent overigens niet dat je alles dan ook samen moet doen.

Maarja, de jeugd van tegenwoordig...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 14:25
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 13-09-2006 @ 13:06 :
Dat wel, maar voor degene die wel elke dag wil, is dat wel erg pijnlijk, en die heeft dan ook het gevoel minder belangrijk te zijn voor de ander, dan omgekeerd (mijn ervaring iig.)
Misschien is het pijnlijk, maar ik denk dat als je het in een goed gesprek aandraagt en er duidelijk over bent, het geen problemen moet opleveren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten