Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 14:12
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Sommige van jullie weten wel dat ik een vriend had, william uit angola die naast me woont.

We hadden echt kei mooie tijden samen, maar we hadden ook vaak ruzie dat kwam door moeilijkheden met onze communicatie en toch ook wel cultuurverschillen, wij nederlanders zijn toch ook wel een apart volk.
Ook kwam het doordat ik 4 maadnen geleden mijn moeder ben kwijtgeraak waar ik het nog heel moeilijk mee heb en daarom ook moeilijk ben. Maar ook hij is al jong zijn hele familie kwijtgeraakt. Maar ondanks alles waren en zijn we heel gelukkig samen hadden veel lol en houden veel van elkaar.

Toch is het fout gegaan. Hij voelde zich nogal benauwd bij mij, ik vroeg hem steeds als hij wat anders moest doen of nie bij mij kon zijn (terwijl we harstikke vaak samen waren) waar hij naartoe ging, waarom en met wie, en dat soort dingen. Ik heb vaak gezegt dat te veranderen en dat deed ik dan ook, maar na een week ofzo kwam eht weer terug, niet expres. Nu de laatste keer werd het hem te veel, het deed hem zoveel pijn die ruzie's en mij ook. Hij heeft het uitgemaakt, ik heb hem nog gevraagt om het te proberen dat we een tijdje geen contact hebben als hij op vakantie is, om hem te bewijzen dat ik hem helemaal niet WIL controleren enzo en dat ik dat echt wel kan. Maar dat ging niet, wat ik ook wel begrijp eigenlijk. Hij zei denise, ik denk dat het beter is als we voorlopig verder gaan als vrienden, ikh ou nog vreselijk veel van je (en nog een heel lief verhaal erachteraan) dus toenheb ik daarmee ingestemt en mezelf beloofd een hele goede vriendin voor hem te zijn. De kans dat wij nog terug bij elkaar komen is eigenlijk heel groot omdat er nog zoveel liefde tussen ons is.
We droegen alle2 een half hartje om onze nek, die dragen wijnog steeds, onze foto's staan nog bij ons alle2 op de kamer en we brengen heel veel tijd samen door,

Al is dat wel vreemd, ik bedoel eerst keken we samen een film zaten we lekker knus bij elkaar en meestal bleef ik dan ook slapen bij hem en balblablabla je kent dat wel dat lovers gedoe. MAar tohc hebben we het heel fijn samen, we hebben nog steeds heel veel lol, zolang we er maar niet aan denken die shit.
maar als een van ons dan naar huis gaat dan valt er toch even een stilte omat het zo anders is..

Ik dacht eerst van toen hij begon over vrienden zijn: ja daag da kan ik echt niet daarvoor hou ik veel te veel van je dat is te moeilijk. Nu blijkt het toch goed te gaan enw e hebben ook helemaal geen ruzie, maar dat komt ook doordat we alle2 zoveel tidj hebben gehad om na te denken over die ruzie's enzo.

Ik wil niet al te veel hoop vestigen op dat het goed zal komen, toch heb ik er wel vertrouwen in...
Ik hoop het met hart en ziel omdat we nog zoveel van elkaar houden en zoveel voor elkaar over hebben...

Maar ondertussen, hoe moet ik dit in godsnaam verwerken? Ik mis de intimiteit met hem zo erg, het samen zijn.
Oud 06-08-2003, 14:19
Verwijderd
Jeetje, echt moeilijk... Je wil natuurlijk gewoon vrienden met hem blijven alleen dat gemis van intimiteit moet weg... Mja, dat gaat natuurlijk niet zo 1,2,3... Mijn zus heeft hetzelfde gehad met haar vriend, ze hadden het samen uitgemaakt en zagen elkaar daarna toch nog erg vaak. Heel raar allemaal, heel onwennig omdat ze niet meer konden zoenen omdat het uit was... Toen is mijn zus een paar weekjes allemaal andere dingen gaan doen en zo heeft ze hem een hele tijd niet gezien of gesproken. Daardoor vergat ze dat hij haar vriend ooit was geweest en begon ze hem meer als goede vriend te zien... Dus misschien een tijdje afstand nemen? Hoewel ik denk dat je er ook wel aan kan wennen wanneer je dat niet doet... in het begin is dat misschien een beetje moeilijk, maar op den duur wordt het vast makkelijker...

(Overigens zijn mijn zus en dus jongen nu al weer samen, maar dat is weer een ander verhaal..)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:24
Kleintjeyakult
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 15:19:
Jeetje, echt moeilijk... Je wil natuurlijk gewoon vrienden met hem blijven alleen dat gemis van intimiteit moet weg... Mja, dat gaat natuurlijk niet zo 1,2,3... Mijn zus heeft hetzelfde gehad met haar vriend, ze hadden het samen uitgemaakt en zagen elkaar daarna toch nog erg vaak. Heel raar allemaal, heel onwennig omdat ze niet meer konden zoenen omdat het uit was... Toen is mijn zus een paar weekjes allemaal andere dingen gaan doen en zo heeft ze hem een hele tijd niet gezien of gesproken. Daardoor vergat ze dat hij haar vriend ooit was geweest en begon ze hem meer als goede vriend te zien... Dus misschien een tijdje afstand nemen? Hoewel ik denk dat je er ook wel aan kan wennen wanneer je dat niet doet... in het begin is dat misschien een beetje moeilijk, maar op den duur wordt het vast makkelijker...

(Overigens zijn mijn zus en dus jongen nu al weer samen, maar dat is weer een ander verhaal..)
Kijk, he tis ook nog maar 2 dagen uit nu. dus best logisch dat we de intimiteit zo missen. Hij gaat zaterdag op vakantie, ik denk dat dat wel goed is voor ons alle2 ik weet dat hij me vreselijk zal missen en andersom ook en we zullen elkaar ook vast wel spreken via telefoon en msn, maar toch is het wel makkelijk, omdat elkar niet continu ziend an, we wonen naast elkaar en zijn gewoon vaak samen, nu slaapt hij, maar als hij wakker is dan staat hij hier aan de deur dat weet ik nu al.

We hopen alle2 dat als het zo goed gaat als vrienden enzow, dat we dan nog een poging kunnen wagen maar we hebben alle2 wat tijd nodig nu en ik denk dat die vakantie (nit dat hij ver gaat hij gaat naar enschede..) toch wat rust zal brengen..
Oud 06-08-2003, 16:54
Kleintjeyakult
Nou g aik dadelijk bij hem film kijken net als gisteren en eergisteren, is wel leuk en gezellig maar toch anders en elke keer als ik dan van hem terugkom komen die tranen weer...
Oud 06-08-2003, 18:31
Rubke18
Rubke18 is offline
Sterkte ik hoop dat je er snel overheen komt maar weet niet als dat zo wel lukt, hoe lang gaat hij eigenlijk op vakantie?
Oud 07-08-2003, 12:47
Kleintjeyakult
HEt is weer aan....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel lang verhaal dat komt later
Oud 07-08-2003, 12:52
Williams
Williams is offline
gefelicteerd
Oud 07-08-2003, 13:10
Kleintjeyakult
Ik voelde me gisteren zwaar klote toen ik naar hem toe ging om een filmpje te kijken. En dat merkte hij dus meteen.
Hij vroeg ook wat er was en of ie kon helpen, waarop ik zei dat dat niet ging.
Daarna heeft ie me wel opgevrolijkt en hebben we best een leuke avond gehad, daarna is hij nog even mee naar mij huis gegaan. toen hij wegging kreeg ik dat klotegevoel weer omdat, tja normaal als hij wegging om te gaan slapen ofzo dan is het een knuffel en een kus blablabla. en ikm oest alweer aan denken dat ik de nacht alleen moest gaan doorbrengen enzow.
Hij zag dat en vroeg nog een keer "wat is er nou met je..?"

waarop ik zei.. eerlijk.. ik mis je...
Hij: Maar we zijn heel de tijd samen geweest?
Ikke: JA dat is ook zo en ik vind het echt fijn hoe het nu gaat dat we als normale vrienden met elkaar om kunnen gaan, maar hetis nu een paar dagen geleden en ik heb het er gewoon vreselijk moeilijk mee, ik mis je gewoon ontzettend.

Nou en toen hebben we echt een heel fijn en goed gesprek gehad over dat vrienden zijn enzo, ik heb hem niks gevraagt over nog een kans geven ofzo want ik wist dat hij dat niet wilde, ik heb hem toenvetelt dat ik al was ik dan niet meer zijn échte' vriendin ik toch altijd voor hem klaar zou staan en zow wat hij ook tegen mij zei.
Ik heb hem ook gezegt dat ik wilde dat ik meer op hem leek.
Want in mijn ogen ging hij er heel goed mee om, hij deed dingen met zijnvrienden was vrolijk enzo. en dat ik gewoon heel veel verdriet had en nog elke keer moest huilen als ik in bed lag.
TOen begon hij inees te huilen (hij huilt NOOIT echt NOOIT) Toen zei hij lieve denise... als ik alleen ben dan ga ik kapot van verdriet...
Waarna we daar ook nog lang over hebben gepraatwas echt heel fijn gesprek

En toen inees vroeg hij iets, totaal onverwacht, was totaal geen reden voor geen aanleiding ik had er niks over gezegt en hij ook niet...

"Denise?, wat voor dag is het vandaag?"

-- woensdag de 6de, hoezo?

"Luister goed, vandaag woensdag 6 augustus vraag ik jou of je samen met mij wil zijn.."

-- Meen je dat????? (met tranen inmijn oogjes)

"Ja, als je maar wel beloofd dat we het verleden vergeten en samen opnieuw beginnen"

En toen zijn we samen naar zijn huis gegaan..
Oud 07-08-2003, 13:14
Williams
Williams is offline
Citaat:
Denyse schreef op 07-08-2003 @ 14:10:
Ik voelde me gisteren zwaar klote toen ik naar hem toe ging om een filmpje te kijken. En dat merkte hij dus meteen.
Hij vroeg ook wat er was en of ie kon helpen, waarop ik zei dat dat niet ging.
Daarna heeft ie me wel opgevrolijkt en hebben we best een leuke avond gehad, daarna is hij nog even mee naar mij huis gegaan. toen hij wegging kreeg ik dat klotegevoel weer omdat, tja normaal als hij wegging om te gaan slapen ofzo dan is het een knuffel en een kus blablabla. en ikm oest alweer aan denken dat ik de nacht alleen moest gaan doorbrengen enzow.
Hij zag dat en vroeg nog een keer "wat is er nou met je..?"

waarop ik zei.. eerlijk.. ik mis je...
Hij: Maar we zijn heel de tijd samen geweest?
Ikke: JA dat is ook zo en ik vind het echt fijn hoe het nu gaat dat we als normale vrienden met elkaar om kunnen gaan, maar hetis nu een paar dagen geleden en ik heb het er gewoon vreselijk moeilijk mee, ik mis je gewoon ontzettend.

Nou en toen hebben we echt een heel fijn en goed gesprek gehad over dat vrienden zijn enzo, ik heb hem niks gevraagt over nog een kans geven ofzo want ik wist dat hij dat niet wilde, ik heb hem toenvetelt dat ik al was ik dan niet meer zijn échte' vriendin ik toch altijd voor hem klaar zou staan en zow wat hij ook tegen mij zei.
Ik heb hem ook gezegt dat ik wilde dat ik meer op hem leek.
Want in mijn ogen ging hij er heel goed mee om, hij deed dingen met zijnvrienden was vrolijk enzo. en dat ik gewoon heel veel verdriet had en nog elke keer moest huilen als ik in bed lag.
TOen begon hij inees te huilen (hij huilt NOOIT echt NOOIT) Toen zei hij lieve denise... als ik alleen ben dan ga ik kapot van verdriet...
Waarna we daar ook nog lang over hebben gepraatwas echt heel fijn gesprek

En toen inees vroeg hij iets, totaal onverwacht, was totaal geen reden voor geen aanleiding ik had er niks over gezegt en hij ook niet...

"Denise?, wat voor dag is het vandaag?"

-- woensdag de 6de, hoezo?

"Luister goed, vandaag woensdag 6 augustus vraag ik jou of je samen met mij wil zijn.."

-- Meen je dat????? (met tranen inmijn oogjes)

"Ja, als je maar wel beloofd dat we het verleden vergeten en samen opnieuw beginnen"

En toen zijn we samen naar zijn huis gegaan..
wat n mooi verhaal
Oud 07-08-2003, 13:15
Kleintjeyakult
Citaat:
Williams schreef op 07-08-2003 @ 14:14:
wat n mooi verhaal
Weet je wat nog veel mooier is... hij is zelf naar me teruggekomen... hij houdt van MIJ
Oud 07-08-2003, 13:22
Williams
Williams is offline
ja klopt! dat is zeker zo! HIJ komt naar jou terug, dus betekend toch idd dat hij wel heel veel om je zal geven!
maar let wel op dat je het hem niet weer te benauwend maakt he!!
succes en veel plezier samen
Oud 07-08-2003, 13:33
GRRR
GRRR is offline
getverdemme wat vreselijk romantisch
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 11:59
Kleintjeyakult
Citaat:
Williams schreef op 07-08-2003 @ 14:22:
ja klopt! dat is zeker zo! HIJ komt naar jou terug, dus betekend toch idd dat hij wel heel veel om je zal geven!
maar let wel op dat je het hem niet weer te benauwend maakt he!!
succes en veel plezier samen
Nee echt waar ik heb er HEEL VEEL van geleerd...
Oud 08-08-2003, 12:54
psychobunny
psychobunny is offline
*heeft traantjes in haar ogen van te lezen* wat een mooi verhaal
Oud 09-08-2003, 15:13
Kleintjeyakult
het gaat nog steeds goed
Vandaag alleen weer een klote dag, gisteren hebben we zo'n beetje afscheid genomen, omdat hij vandaag weer op vakantie gaat, hij komt alleen strax nog even thuis om zijn spullen op te halen en nog even doei tegen me te zeggen hij is nu in venlo en moet drekt dus op en neer.

MAar nu ik heb toen strax een ongeluk gehad, mijn been ligt helemaal open ik heb hem gebelt hij schrok zich kapot en zij dat ie zou komen, ik naar het ziekenhuis en toen dat allemaal klaar was beld eik hem op om dat te vertellen enzo. TOen vroend ik hem waar dat ie was en hoelaat hij ongeveer hier zou zijn.
toen bleek dus dat hij niet eerder kwam maar dathij gewoon bij het vaste plan was, rond een uur of 7 hier en dan weer weg. Dat vond ik wel klote want ik was me echt rotgeschrokken en ik heb veel pijn dus had het fijn gevonden als hij ietjse eerder was gekomen maarja dat ging dus niet. En toen vroeg ik weer te veel en te vaak hetzelfde zag ik in, Ik heb hem daarna een smsje gestuurd( hij was niet boos zeitie dat had ik gevraagt oftie dat was) dat het me speet dat ik zoveel vroeg maar dat dat kwam doordag ik me zo rot voelde.
Dat is toch netjes?

Het gaat echt heel goed tussen ons nu.. geen ruzie.. het voelt zo fijn.. Maar ik ga hem missen echt mijn hart voelt net als lood.
Maarja.. dat is liefde
Reageren

Regels voor berichten