Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik voelde me gisteren zwaar klote toen ik naar hem toe ging om een filmpje te kijken. En dat merkte hij dus meteen.
Hij vroeg ook wat er was en of ie kon helpen, waarop ik zei dat dat niet ging. Daarna heeft ie me wel opgevrolijkt en hebben we best een leuke avond gehad, daarna is hij nog even mee naar mij huis gegaan. toen hij wegging kreeg ik dat klotegevoel weer omdat, tja normaal als hij wegging om te gaan slapen ofzo dan is het een knuffel en een kus blablabla. en ikm oest alweer aan denken dat ik de nacht alleen moest gaan doorbrengen enzow. Hij zag dat en vroeg nog een keer "wat is er nou met je..?" waarop ik zei.. eerlijk.. ik mis je... Hij: Maar we zijn heel de tijd samen geweest? Ikke: JA dat is ook zo en ik vind het echt fijn hoe het nu gaat dat we als normale vrienden met elkaar om kunnen gaan, maar hetis nu een paar dagen geleden en ik heb het er gewoon vreselijk moeilijk mee, ik mis je gewoon ontzettend. Nou en toen hebben we echt een heel fijn en goed gesprek gehad over dat vrienden zijn enzo, ik heb hem niks gevraagt over nog een kans geven ofzo want ik wist dat hij dat niet wilde, ik heb hem toenvetelt dat ik al was ik dan niet meer zijn échte' vriendin ik toch altijd voor hem klaar zou staan en zow wat hij ook tegen mij zei. Ik heb hem ook gezegt dat ik wilde dat ik meer op hem leek. Want in mijn ogen ging hij er heel goed mee om, hij deed dingen met zijnvrienden was vrolijk enzo. en dat ik gewoon heel veel verdriet had en nog elke keer moest huilen als ik in bed lag. TOen begon hij inees te huilen (hij huilt NOOIT echt NOOIT) Toen zei hij lieve denise... als ik alleen ben dan ga ik kapot van verdriet... Waarna we daar ook nog lang over hebben gepraatwas echt heel fijn gesprek En toen inees vroeg hij iets, totaal onverwacht, was totaal geen reden voor geen aanleiding ik had er niks over gezegt en hij ook niet... "Denise?, wat voor dag is het vandaag?" -- woensdag de 6de, hoezo? "Luister goed, vandaag woensdag 6 augustus vraag ik jou of je samen met mij wil zijn.." -- Meen je dat????? (met tranen inmijn oogjes) "Ja, als je maar wel beloofd dat we het verleden vergeten en samen opnieuw beginnen" En toen zijn we samen naar zijn huis gegaan..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
het gaat nog steeds goed
![]() Vandaag alleen weer een klote dag, gisteren hebben we zo'n beetje afscheid genomen, omdat hij vandaag weer op vakantie gaat, hij komt alleen strax nog even thuis om zijn spullen op te halen en nog even doei tegen me te zeggen hij is nu in venlo en moet drekt dus op en neer. MAar nu ik heb toen strax een ongeluk gehad, mijn been ligt helemaal open ik heb hem gebelt hij schrok zich kapot en zij dat ie zou komen, ik naar het ziekenhuis en toen dat allemaal klaar was beld eik hem op om dat te vertellen enzo. TOen vroend ik hem waar dat ie was en hoelaat hij ongeveer hier zou zijn. toen bleek dus dat hij niet eerder kwam maar dathij gewoon bij het vaste plan was, rond een uur of 7 hier en dan weer weg. Dat vond ik wel klote want ik was me echt rotgeschrokken en ik heb veel pijn dus had het fijn gevonden als hij ietjse eerder was gekomen maarja dat ging dus niet. En toen vroeg ik weer te veel en te vaak hetzelfde zag ik in, Ik heb hem daarna een smsje gestuurd( hij was niet boos zeitie dat had ik gevraagt oftie dat was) dat het me speet dat ik zoveel vroeg maar dat dat kwam doordag ik me zo rot voelde. Dat is toch netjes? Het gaat echt heel goed tussen ons nu.. geen ruzie.. het voelt zo fijn.. Maar ik ga hem missen echt mijn hart voelt net als lood. Maarja.. dat is liefde ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Liefde & Relatie |
ik gooi het er maar even uit. suzielama | 7 | 28-10-2006 10:27 | |
Liefde & Relatie |