Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ze zo'n big deal van kleine dingen maken, dan moet je misschien eens rustig praten. Zonder verwijten, want dan klapt er geheid iemand dicht, maar als het ware hypothetisch. Zo kan ik ook met mijn moeder praten over seks en drugs. Als ze het maar niet in haar hoofd haalt dat ik ook maar aan zoiets geroken heb, dan kan ze er nog redelijk over praten.
||
Citaat:
Maar goed, ik ben iig blij dat ik dit gepost heb. Het is goed om het er weer even uit te gooien en ik ben ook zeker blij met jullie reacties ![]()
||
Citaat:
Mijn vader praatte ook neit vaak over zijn gevoelens en daar had ik geen problemen mee. Ouders zijn gescheiden etc etc blabla en alles ging verder ok, nooit over gevoelens gesrpoken, maar toen toevallig op een dag toen ik op bezoek was, kwamen we op het onderwerp 'oma' (zijn moeder) en toen begon ie er wel gewoon over te praten en depressie etc etc (te persoonlijk om hier neer te dumpen). dus wat bleek: Ook al leek mijn vader zich in zichzelf te keren en niet over gevoelens te kunnen praten (althans zo ervaarde (ervoer? neh ![]() Clue van het verhaal: Mensen kunnen anders lijken dan ze zijn. Zelfs je vader. Schrijf hem niet af op hypothesen die je doet. |
![]() |
|
Ik bedoel niet dat hij het niet kan, meer dat hij het ontwijkt en het liever niet doet. Daardoor voel ik me onzeker en buitengesloten omdat ik er zo goed als zeker van ben dat ik er wat mee te maken heb en af en toe heb ik gewoon zo sterk het id dat hij teleurgesteld in me is.
Of het komt omdat hij me niet wil zien zoals ik ben, namelijk iemand die anders denkt over bepaalde dingen dan hij. Hij wil namelijk nogal vaak dat dingen gebeuren zoals hij dat wil, ongeacht wat anderen er van vinden of zich daarbij voelen. Het voelt voor mezelf nu alsof ik hem afval maar dit is gewoon waar ik mee zit. Ik wilde gewoon dat ie duidelijker was, want zo lang ik hem niet alles heb verteld blijf ik onzeker of hij misschien een reden heeft om teleurgesteld te zijn, ondanks dat ik het dan niet met heem eens zou zijn. M.a.w ik zou het graag willen vertellen en mijn mening erover willen geven, maar ik weet hoe vastgeroest hij zit in zijn eigen ideeën en hij zal hoe dan ook dingen zeggen als: "Dan ga je toch het huis uit." en dingen in die richting.
|
![]() |
|
|