![]() |
|
Dit laat de current ballance zien van een groot aantal landen. Hieruit kan ik 3 vragen opmaken:
1 Is dit wel waar? 2 Hoe kan Nederland met zulke positieve cijfers een staatsschuld hebben? 3 Wat vinden jullie van Amerika's positie?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.rollingstone.com/politics/archive Ik vergat trouwens te linken naar het gehele artikel: http://www.rollingstone.com/news/sto...ent_in_history |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, we weten allemaal dat de VS financieel flink fucked up zijn, maar dat het lang zal duren voor ze hun kredietwaardigheid verliezen en daadwerkelijk failliet gaan. Verder niks nieuws onder de zon en tenzij er hier opeens een neocon opstaat valt er ook weinig te discussiëren dunkt me.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat denk jij dat er dan zal gebeuren? Hoe denk je dat we dit kunnen tegengaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
edit: [doemscenario]onee dan gaan we allemaal dood![/doemscenario]
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik voorspel voor de toekomst overigens een paar pittige handelsconflicten tussen de VS en Azie & EU omdat de Amerikaanse industrie in rap tempo aan het verouderen is. In de staaloorlog was al te merken dat de Amerikaanse industrie in de heartlands het aflegd tegen moderne concurrentie, maar Amerika kan niet eeuwig doorgaan met in zijn schulp te kruipen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Eh dude(s), tis gewoon een documentaire van Tegenlicht. http://www.vpro.nl/programma/tegenli...ingen/24877874
![]() quote: Per seconde raken de Verenigde Staten 18.000 dollar dieper in de rode cijfers. Per dag lenen overheid, bedrijfsleven en particulieren inmiddels zo'n 3 miljard dollar (!) van de rest van de wereld. Bij de introductie van de euro in 2002 was een dollar 1.13 euro waard ; in februari/maart van 2005 werd - tijdelijk - de laagtegrens van 0,75 eurocent gepasseerd. |
![]() |
||
Citaat:
2)Staat er compleet los van, ga maar eens iets over staatschulden op het internet zoeken, kom je er vast wel uit 3)Laag, maar het is niet zo schokkend, Amerika staat nou niet bekend om zijn gezonde en rooskleurige economie maak ik nu kans op een prijs? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Al weet ik niet zo snel of de EU het grootste slachtoffer gaat worden van de val van de dollar, de EU heeft een redelijk gezonde economie, en zeker ook nederland. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is dus zeker niet lang. Gelukkig voor ons is China heel erg in opkomst en richt steeds meer handel van ons land zich op China (zie ook NRC van gisteren). |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat gaat ook niet gebeuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Over het bord voor de kop van de zakenman gesproken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is een voortzettende trend, met ups en downs. Met china komt het wel goed. Als de hele wereld een isolationistische politiek riching china gaat voeren en alle lijntjes afsluiten snijden we onszelf én de chinezen in de vingers. Dan krijg je een nieuw land wat zich aansluit bij 'the axis of evil'. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"En ik heb nog wel wat mooie idealen Goed van snit, hoewel ze uit de mode zijn Wie ze hebben wil, die mag ze komen halen |
![]() |
||
Citaat:
Over ignorance gesproken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hier blijkt dus uit dat je het niet snapt. Op het moment dat we ons terugtrekken uit de handel met china, is dat niet alleen slecht voor de chineze overheid, maar voornamelijk voor de chinezen zelf. En onszelf ook trouwens. We schrappen Turkije ook maar van ons lijstje handelspartners, evenals ow ongeveer 70% van alle landen ter wereld inclusief onszelf. |
![]() |
||
Citaat:
Deadlock, blijkbaar verdien jij graag geld over de ruggen van anderen. Dat is je goed recht, hoor, maar ik ga er niet in mee. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vind men van de joden/jodendom??? combatguy | 118 | 15-05-2005 23:58 | |
Vrije tijd |
Australian open tss | 138 | 02-02-2004 15:50 | |