| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier ook. Ik snij vaak het meeste al op m'n kamer omdat ik de keuken te ranzig vind (ben dan ook op zoek naar een andere kamer...)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) uitspoelt?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
) dus dat vind ik wel kunnen. Verder ligt het idd aan de dingen die al genoemd zijn. Ik pak een nieuwe theedoek als mijn voorzetkamer in de afwas gaat want die moet drogen op een theedoek en dan wil ik perse een schone en dat doe ik twee keer per week dus daarom weet ik dat zo precies.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Thanx Andijvie
|
|
||
|
Citaat:
en denk je nou echt dat de bacterien van je keukengerei gaan omdat je er met een doek over wrijft? |
||
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die van mij kan ook al zo eten ![]() Ik ben trouwens wel redelijk hygiënisch, genoeg voor mezelf in ieder geval. Probeer het vaatdoekje regelmatig te vervangen enzo. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Vaatdoekjes, oké, daar kun je wegwerpdoekjes voor gebruiken, maar een snijplank zou ik toch echt niet kunnen vervangen. Ja, voor een andere snijplank
Laatst gewijzigd op 09-10-2006 om 23:27. |
||||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|