Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
als jongen (of man) wil ik ook ff reageren.
Een paar dagen terug ging het met een paar vrienden van me over 'van school gaan'. Mijn plan was om een jaar naar parijs te gaan, maar ik twijfel. Ik zei toen: "wat moet zo'n jongentje in zo'n grote stad" En zo zie ik het echt. Ik ben nog lang geen man, wil ik voorlopig ook nog niet worden..
|
![]() |
alleen een vriendje mag mij meisje noemen
![]() mah jah, weet ijglijk niet of je dat wel op het moment zelf mag beoordelen, kijk over twee drie jaar maar es trug op hoe je jezlef nu voelt. Ik vond mezelf al heel wat toen ik 14 was hahah nou weetik wel beter. Als ik over twee drie jaar trugkijk op nu, zal ik ook zien dat ik "toen"nog maar een groentje was op veel gebieden.....kep nog zoveel te leren en ik vraag me af of dat oit over gaat....er is altijd nog wel iets te leren....... Je bent volwassen als je euh.................jezelf compleet zelfstandig kunt redden......of tog niet?.... moeiiiiiiilijk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Voeding comapatiënte VS toch gestaakt. Pikey | 183 | 06-04-2005 11:08 | |
De Kantine |
Welke naam heb jij voor je MSN????(schermnaam) sneeuw | 499 | 16-03-2004 20:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Naar aanleiding van NOVA: Hirschi Ali vs Said Benayad :P | 55 | 12-12-2003 21:37 | |
Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten autodropje | 257 | 01-12-2003 10:13 |