Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig ben ik ook realistisch genoeg om die wens nog even vooruit te schuiven ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() mijn vriend las net over mijn schouder mee, roept heel hard dat ik een schatje ben, en dat hij haar dan baboen gaat noemen... Nog geen kinderen voorlopig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Jou mening onderaan. Mijn reply op jou: Fijn, dat jij vindt dat het niet hetzelfde is. Ik vind namelijk van wel en in NL mag je nog steeds je mening verkondigen zonder dat je anderen ermee kwetst. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je een kind niet pland is het niet per definitie niet welkom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Als je een kind niet pland is het niet per definitie ongewenst, wat jij nu wel aan het beweren bent.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Gezocht: Engels sprekende vrijwilligers voor een project met kinderen in Zuid Afrika africavolunteer | 0 | 19-07-2014 16:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het moreel verantwoord om in deze tijd nog zelf kinderen te krijgen? Verwijderd | 16 | 06-01-2004 20:53 | |
Gezinnen (met kinderen) financieel extraatje omdat ze kinderen hebben? juliettebinoche | 33 | 26-10-2003 16:10 | |
italiaanse kinderen de dikste kinderen van Europa Couscousje | 3 | 08-09-2003 13:11 |