Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2006, 11:20
dark princess
dark princess is offline
Ik studeer cmv (culturele en maatschappelijke vorming) op de NHL en voor die studie moeten we werkplannen zoeken, analyseren en natuurlijk ook een werkplan schrijven. Het werkplan moet geschreven worden over een niet-complexe situatie en ik heb (nu) als onderwerp jongeren (16-19 jaar) met alcohol in het verkeer. Voor zowel de bestuurders, maar ook vooral voor de bijrijders.

Ik heb al tijdens op internet gezcoht (oke een uur), maar ik kan geen goed werkplan vinden op internet...ik heb slechts één werkplan gevonden en dat kon ik niet gebruiken. Mijn vraag dan dus: Wie weet waar ik werkplannen kan vinden? Het liefst op internet en voor maandag, want ik heb ze dan nodig en heb alleen internet bij mn ouders en op school (waar het uren duurt voor een site geladen is). Het mag ook van iemand zijn die cmv'er of mwd'er is en een werkplan weet van stage en/of werk en dat mij kan PM'en

Ik weet dat ik zelf mijn huiswerk moet doen, maar ik weet het nu even niet meer. (waarom ben ik dan niet eerder begonnen met zoeken? omdat ik ziek was en dus geen internet heb op mijn kamer...)

edit: ik vind dat dit hier hoort en niet bij huiswerk omdat euhm ik het idee heb dat bij huiswerk vooral mensen van de middelbare school komen en daar heb ik op het moment niet zo heel erg veel aan...
Oud 23-09-2006, 14:05
Verwijderd
Wat is een werkplan? Een plan van aanpak?
Oud 23-09-2006, 21:42
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
dark princess schreef op 22-09-2006 @ 12:20 :

Ik weet dat ik zelf mijn huiswerk moet doen, maar ik weet het nu even niet meer. (waarom ben ik dan niet eerder begonnen met zoeken? omdat ik ziek was en dus geen internet heb op mijn kamer...)
Als je tegenwoordig een werkplan moet zoeken, is dan de enige manier via Internet? Vroeger( ) bezocht men nog wel eens een instelling en deed men wat moeite voor de opleiding.
Oud 28-09-2006, 16:00
dark princess
dark princess is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 23-09-2006 @ 15:05 :
Wat is een werkplan? Een plan van aanpak?
nee, anders had ik wel gezet: plan van aanpak gezocht ...maar het is dus iets anders, maar het lijkt er wel een beetje op

Citaat:
Schranktür schreef op 23-09-2006 @ 22:42 :
Als je tegenwoordig een werkplan moet zoeken, is dan de enige manier via Internet? Vroeger( ) bezocht men nog wel eens een instelling en deed men wat moeite voor de opleiding.
maar dat gaat niet zo goed als je ziek, zwak en misselijk bent he
Oud 28-09-2006, 16:47
Mori
Mori is offline
Ik heb 2 jaar CMV gedaan, maar de term werkplan is mij totaal onbekend
Oud 29-09-2006, 17:25
dark princess
dark princess is offline
Citaat:
Heartworm schreef op 28-09-2006 @ 17:47 :
Ik heb 2 jaar CMV gedaan, maar de term werkplan is mij totaal onbekend

haha, dat is knap, want zelfs in het oude cmv systeem (er is nu een nieuw systeem, waar dus niks aan is) moesten ze werkplannen schrijven...
Oud 29-09-2006, 20:16
Mori
Mori is offline
Citaat:
dark princess schreef op 29-09-2006 @ 18:25 :
haha, dat is knap, want zelfs in het oude cmv systeem (er is nu een nieuw systeem, waar dus niks aan is) moesten ze werkplannen schrijven...
Projectplannen/plannen van aanpak heb ik geschreven, maar het woord werkplan is nooit gevallen. Of wat wij schreven was wel een werkplan, maar werd niet zo genoemd
Al die termen ook altijd
Oud 29-09-2006, 22:00
Verwijderd
Citaat:
dark princess schreef op 29-09-2006 @ 18:25 :
Zo krijg je dus nooooit hulp denk ik...
Oud 30-09-2006, 17:19
dark princess
dark princess is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 29-09-2006 @ 23:00 :
Zo krijg je dus nooooit hulp denk ik...
het is ook al maandag geweest

maar morgen is het weer maandag...maar het was dus voor vorige week maandag
Oud 30-09-2006, 17:28
Miracle
Miracle is offline