Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een sim only van telfort (300+150 en 60 sms bundel voor 12.95 per maand) met een sony ericsson j300i van www.gsmhut.nl. Erg voordelig ga ook weer voor een sim only als deze afloopt
![]() Kijk hier voor prijzen telefoons; http://tweakers.net/pricewatch/cat/215 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hi is prima en ik heb ook goede ervaringen met T-mobile.. Ik zou wel ff goed zoeken naar wat aanbiedingen, dat kan je behoorlijk wat schelen.
||
Citaat:
![]() Hij raadt Vodafone en Orange AAN en alleen Telfort af.
||
![]() |
Citaat:
of hebben ze nu de not-only-sim-only abbo's alweer uitgevonden bij orange ? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik koop gewoon een simpel telefoontje van 40 euries erbij denk ik. Edit: Is dit een beetje redelijk? Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 18:58. |
![]() |
||
Citaat:
Dat zijn gewoon acties... orange doet dat wel vaker ![]() Ik heb dus in feite een sim only abo, maar met die actie kreeg ik er gewoon alsnog een telefoon bij. Normaal gesproken is dat dus niet en orange is voor zover ik weet de enige met deze acties. ![]()
||
Citaat:
![]() Gewoon erg goed zoeken... soms heb je een goed abo voor nog geen 5 euro per maand, gewoon op een erg goede aanbieding wachten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
www.gsmweb.nl
Ik betaal (miv oktober) €8.25 voor €27.50. Ik geloof dat dat iets van 200 smsjes zijn? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() prijs is wel goed en opzich is telfort niet echt een slecht netwerk. vooral als je in de randstad woont is het geen probleem.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is een sim-only abo. ik heb ongeveer hetzelfde. Alleen soms heeft orange een actie dat je gewoon alsnog een telefoon krijgt als je een sim only afsluit. Op mijn rekening staat dan ook: Sim only 32,50 abonnement. Terwijl ik er toendertijd toch een telefoon bij had ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je hoeft niet perse in Zeeland te wonen om daar last van te hebben, als je eens ergens naartoe moet of gaat om wat voor reden dan ook is het wel fijn dat je toch bereikbaar bent ![]()
|
![]() |
|
|