Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gravity bong kickz arz
![]() ![]() maar weetje wa nog toffer is dan een jay erin? puur kep een constructie gemaakt ![]() ik maak zo foto, zet ik hieronder tis dus iets meer halve fles en op de dop heb ik (van een echte andere waterpijp) een rubber dopje met een ijzer stangetje eruit en een bowl derop ![]() daar stop je de wiet in, vol steek je aan met je lighter en dan langzaam omhoog tillen, terwijl je de lighter erbij houdt... heel langzaam omhoog doen... als je denkt dat de wiet op is... of als je geen fles meer over heb... dan hou je op, haal je dat ding deraf en zet je je mond op de tuit ( ? ) van de fles, luchtdicht!, en naar beneje duwe die fles! ![]() ![]() ![]() ![]() ENJOY ![]() (foto komt zo... ff webcam enzo enne ding pakke enne....) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ff w8en op foto hoor...
kga gelijk laten zien hoe die werkt, als je em aansteekt enzow... maar daarvoor zal ik maar eerst douche, bril af en lenze in, enne... aankleje ![]() kvraag me namelijk sterk af of jullie een gasje van 17 in een boxer of naakt een waterpijp willen zien bediene, dus ben ff douche en aankleje enzow ![]() brb |
![]() |
|
Verwijderd
|
een nieuwe gravity bong manier
![]() gewoon hetzelfde als daarbove, maar kep vandaag iets uitgevonde (niet geblowd... maar gewoon geen werk ![]() naja, igg bij de edah krijg je een lipton ice strandbal bij 2 lipton ice tea flessen (steen drank ![]() ![]() igg, die lege bal heb ik op een stukje van de pipe die uit de fles komt van de gravity bong geschroefd... en dus wat je dan kan gaan doen: (nog niet de bal derop!) eerst de fles met rook vullen dan leeg laten lopen in de bal ![]() ![]() haha lol dan de bal in je mond leeg laten lope ![]() hehe, ik ben gewoon vaagh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
jah daar kan je harde shotjes mee krijgen, heb ik ook wel een paar x gedaan,
maar als je nog hardere shotjes wilt dan moet je een stick omgekeerd in zo'n opblaas ding voor lucht bedden doen... dat is zoooo zwaar, de rook die der dan uitkomt is bijna zwart! en je word er ook zwaar knetter van (maar das logish) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |