Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij kon je perfect op een normale manier zeggen dat je graag had dat hij die gesprekken op voorhand had uitgetypt omdat dat examen al snel is. Je moet samenwerken dus moet je ook kunnen zeggen als je vindt dat de andere niet genoeg zijn best doet en jij daardoor mogelijk ook minder punten krijgt. Over zijn sociale vaardigheden zou ik niet echt veel zeggen. Hij zal het zelf ook wel ongemakkelijk vinden maar misschien niet weten hoe het te veranderen of zo. Over hygiëne is het altijd moeilijk iets te zeggen. Heb ook bij iemand in de klas gezeten die zichzelf echt niet verzorgde en zo. Je kan proberen hints te geven of ergens op aan te sturen, maar bij mij heeft dat in ieder geval niks uitgehaald.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lekkere goede vriend ben jij dan.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En niet kunnen communiceren... ik zou het niet weten. Maar je geeft zelf ook niet het goede voorbeeld als je tegen ons over hem ligt te zeuren ipv het rechtstreeks tegen hem te zeggen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"er zit zo'n ontzettende irritante eikel in m'n klas, ik erger me de hele dag dood aan hem. Ja okee, vroeger was het wel een goede vriend van me, maar wat die jongen nu toch allemaal doet.. [rest van het verhaal] " |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder boeit het helemaal niet wat zijn definitie van 'vriend' is. Iemand een beetje af gaan zeiken en gaan lopen emmeren is enorm kansloos. Je komt over alsof je ergens voor hebt te compenseren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
EDIT: Het was z'n cijferlijst niet en we kregen die cijfers gezamenlijk, niet dat ik 'm door de hele school najoeg om z'n cijfers te weten. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geen gespreks onderwerpen meer.. Rikje18 | 8 | 03-04-2013 03:13 | |
Liefde & Relatie |
sociale vriend borboleta | 8 | 22-05-2006 14:52 | |