Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Photoshop zou ik -net als ********** al zegt- maar niet doen. Dan loopt je pc hartstikke vast! Photoshop is gemaakt om foto's te bewerken en design-dingen mee te doen.
TIP: http://zdnet.nl/downloads.cfm?id=32368 Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 19:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je de foto's wilt resizen voor een foto-album op het net: JAlbum ![]()
||
Citaat:
Ik denk er ineens ook aan dat er nog 2 programma's zijn die gelijkaardige dingen wel kunnen, maar ze zijn iets moeilijker om te leren. Ik heb het hier over GD en ImageMagick die op webservers gebruikt worden om afbeeldingen te verwerken, als je wat PHP kent is dat misschien ook nog een optie ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je al eentje hebt: gewoon mee proberen, als je nog geen hebt met bovenstaande tooltjes (die anderen gegevens hebben) proberen,die zijn vaak niet zo zwaar maar bieden dus ook minder mogelijkheden.
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() je kon beter een ff beter zoeken, en/of een nieuwe topic aanmaken. Gelukkig kan ik eindelijk iemand helpen met mijn post ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 14:19. |
![]() |
|
|