Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus het is van, Je bekijkt et maar hoe je et installeerd, wij helpen je toch niet.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar inderdaad, een melding of foutcode zou wel handig zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oké, poging 2.
Op mijn pc wil vista wel/niet... eerst kreeg ik dus een BSOD, maar nu gaat het beeld in stand-by modus, toestenbord blijft "hangen" num-lock aan/uit lukt dus niet. Ik begrijp het niet waarom mijn pc het niet doet. ik heb VISTA nou ook op mijn laptop gezet (Celeron M 1.4, met 512 mb ram) draait gewoon goed.. en op mijn PC.. P4... 2.4g, 1.5 g geheugen. zonder byzondere hardware der in/aan.. werkt het niet. Volledige spec: MoBo (MSI E7205 Master-L) P4, 2.4 gig 1.5 gig RAM ATI Radeon X1600pro 2x Maxtor 80 gig schijf Sony DVD-RW DRU-710A Samsung dvd-rom MINI-PCI Wireless. Creative sound Blaster Live! 5.1 G15 toetsenbord en Microsoft Multimedia toestenbord. 450Watt voeding. meer dan zat koeling. USB-Hub waar alleen een Media Center receiver op aangesloten staat, en docking station van mijn telefoon. maar die wordt alleen geactiveerd als ik mijn telefoon der op zet. mijn monitor is zowel via DVI als VGA aan gesloten en allebei weigeren ze. Ik heb een filmpje gemaakt met mijn foon om even te laten zien wat ik bedoel. http://www.wirefiles.com/show.php/6594_Vista.zip het is dus een ".3gp" filmpje, dus je hebt er QuickTime (of een plug-in) voor nodig. Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 23:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dus...
kep nou Vista RC 2 gedownload.. geprobeerd te installeren.. maar ook deze geeft een BSOD.. deze blijft nagenoeg wel in beeld staan . dus heb effe een greep gedaan naar mijn telefoon en letterlijk een screenshot gemaakt.. En ben er dus achter gekomen dat foutmelding 0x000000EA een probleem is me tmijn videokaart.. maar ik heb een vrij recente videokaart.. Radeon X1600Pro.. Deze wordt dus niet ondersteund ? Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 21:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Euhm, Als ik mijn oude Radeon 9200 der in knikker.. die ATI Drivers installeer.. vista afsluiten.. X1600 der in mikken.. zou dat dan wel werken? Kga er nou namelijk niet meer aan beginnen.. dat wordt dan morgen.. Maar dan heeft ie de ATI drivers wel te pakken met een kaart die misschien wel ondersteund wordt.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik neem aan dat je wel wat kan regelen met packet-extractors.
Misschien is het ook handig om wat te regelen met een unattended vista installation (handleiding).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar met Package Extractors kijken of ik die drivers er uit kan hengelen en die in de image proberen te stampen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Windows Vista Hulk | 92 | 01-07-2006 22:32 |