Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2001, 14:05
Belladonna
Belladonna is offline
even een advies wat je kan gebruiken, aangezien ik vind dat ze je topic wel een beetje vroeg gesloten hebben.
dus alsnog ff een reactie!

naja zeg!!!! mensen doe ff normaal, ik had niet ged8 dat jullie zo zielig konden zijn! Stel dat Marlieske toch wel 13 is, maar dat ze zich schaamt om de vraag omdat ze nog zo jong is (ok, scheelt waarschijnlijk niet veel met mij, maar daar gaat ut niet om! ) Dus kraak mensen niet zo maar af.
En stel dat ze wel echt een vrouw van 20 is, hebben jullie haar maar te geloven, anders dan post je toch lekker NIET?? Niet zo lullig doen hor!!
Ok AMEN(:rolleyes , dat was mijn preek nu ff ontopic:

Ik weet het niet, maar kijk wel uit met wat je in je vagina steekt, want stel dat het afbreekt owso. En als je toch bijv een kaars wilt gebruiken, zou ik ter bescherming van baccillen een condoom om de kaars doen!! maar het best is als je een dildo koopt, want die zijn erop gemaakt om in je vagina te stoppen.

xxx suus

Ps: je "naam" onderaan het bericht is idd wel een beetje kinder8ig, misschien dat ze je daarom niet geloven!!

[Dit bericht is aangepast door Belladonna (30-12-2001).]

Oud 30-12-2001, 14:25
sweet girl
sweet girl is offline
neej, IK heb geen respect voor iemand die beweert dat ze in België vanaf hun 10de neuken
sorry, maar als ze nu 14de ofzo gezegd had (wat waarschijnlijk zo is), had ik een serieuze reactie gegeven.
Oud 30-12-2001, 14:35
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
sweet girl schreef:
neej, IK heb geen respect voor iemand die beweert dat ze in België vanaf hun 10de neuken
sorry, maar als ze nu 14de ofzo gezegd had (wat waarschijnlijk zo is), had ik een serieuze reactie gegeven.
dat was nu wel duidelijk... laat gewoon maar
Oud 30-12-2001, 14:47
girl4you
girl4you is offline
ik ga op dit topic nix reageren over dat marlieske geval , want dan krijg je toch alleen maar weer een discussie wat nergens op uit loopt toch ??

xxgirly
Oud 30-12-2001, 15:15
sweet girl
sweet girl is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:

ja, kweet het...wordt gewoon kwaad van da mens, sorry *schaam*

Oud 30-12-2001, 15:32
Belladonna
Belladonna is offline
ik kan het van jullie kant ook begrijpen hor.
*slaat arm om heen*

suus
Oud 30-12-2001, 16:36
Kirk22
Kirk22 is offline
ik denk nog steeds dat Marlieske een humorloze jongen is.
Oud 30-12-2001, 17:34
mathfreak
mathfreak is offline
Ik zou als reactie graag even het volgende betreffende de gedragsregels op dit forum willen aanhalen: "Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat krenkend, haatdragend of anderszins in strijd met de wet is."
Ik hoop dat ik hier verder niets aan toe hoef te voegen.
Oud 30-12-2001, 18:03
Belladonna
Belladonna is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik zou als reactie graag even het volgende betreffende de gedragsregels op dit forum willen aanhalen: "Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat krenkend, haatdragend of anderszins in strijd met de wet is."
Ik hoop dat ik hier verder niets aan toe hoef te voegen.

is dat tegen mij bedoeld?
Oud 30-12-2001, 18:26
Deugenietje
Deugenietje is offline
Citaat:
Belladonna schreef:
even een advies wat je kan gebruiken, aangezien ik vind dat ze je topic wel een beetje vroeg gesloten hebben.
dus alsnog ff een reactie!

naja zeg!!!! mensen doe ff normaal, ik had niet ged8 dat jullie zo zielig konden zijn! Stel dat Marlieske toch wel 13 is, maar dat ze zich schaamt om de vraag omdat ze nog zo jong is (ok, scheelt waarschijnlijk niet veel met mij, maar daar gaat ut niet om! ) Dus kraak mensen niet zo maar af.
En stel dat ze wel echt een vrouw van 20 is, hebben jullie haar maar te geloven, anders dan post je toch lekker NIET?? Niet zo lullig doen hor!!
Ok AMEN(:rolleyes , dat was mijn preek nu ff ontopic:

Ik weet het niet, maar kijk wel uit met wat je in je vagina steekt, want stel dat het afbreekt owso. En als je toch bijv een kaars wilt gebruiken, zou ik ter bescherming van baccillen een condoom om de kaars doen!! maar het best is als je een dildo koopt, want die zijn erop gemaakt om in je vagina te stoppen.

xxx suus

Ps: je "naam" onderaan het bericht is idd wel een beetje kinder8ig, misschien dat ze je daarom niet geloven!!

Ook al is hij of zij 13, waarom dan die nutteloze leugens over 'oeps ik heb de geboortedatum verkeerd opgeschreven' Komaaaaaaan seg.
Oud 30-12-2001, 21:12
mathfreak
mathfreak is offline
Belladonna vroeg of mijn opmerking betreffende de gedragsregels voor dit forum tegen haar waren bedoeld. Het antwoord is nee. Waar het mij om gaat is dat dit forum bedoeld is om serieus op bepaalde vragen in te gaan en niet gebruikt moet worden om een heksenjacht tegen iemand te ontketenen, wat inmiddels helaas is gebeurd. Juist omdat ik een herhaling wens te voorkomen voelde ik mij genoodzaakt om deze gedragsregel aan te halen.
Het is niet mijn bedoeling om andere forumbezoekers tegen mij in het harnas te jagen. Ik wil jullie er alleen maar op wijzen dat het erg gevaarlijk kan zijn om louter op vermoedens af te gaan zonder te onderzoeken in hoeverre deze vermoedens juist zijn. Als ze dat namelijk niet zijn kan de persoon op wie deze vermoedens betrekking hebben ernstig worden gekwetst, en ik kan me niet voorstellen dat jullie daadwerkelijk op zoiets uit zijn.
Oud 30-12-2001, 21:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Belladonna vroeg of mijn opmerking betreffende de gedragsregels voor dit forum tegen haar waren bedoeld. Het antwoord is nee. Waar het mij om gaat is dat dit forum bedoeld is om serieus op bepaalde vragen in te gaan en niet gebruikt moet worden om een heksenjacht tegen iemand te ontketenen, wat inmiddels helaas is gebeurd. Juist omdat ik een herhaling wens te voorkomen voelde ik mij genoodzaakt om deze gedragsregel aan te halen.
Het is niet mijn bedoeling om andere forumbezoekers tegen mij in het harnas te jagen. Ik wil jullie er alleen maar op wijzen dat het erg gevaarlijk kan zijn om louter op vermoedens af te gaan zonder te onderzoeken in hoeverre deze vermoedens juist zijn. Als ze dat namelijk niet zijn kan de persoon op wie deze vermoedens betrekking hebben ernstig worden gekwetst, en ik kan me niet voorstellen dat jullie daadwerkelijk op zoiets uit zijn.
Oud 30-12-2001, 22:09
RainDrop
RainDrop is offline
Citaat:
sweet girl schreef:

tzen weer alleen belgen eh en die nederlanders dan ik kan ook zegge ik heb geen respect vloor hollanders die vanaf hun 10de neuke djeezes mense tzen ni alleen de belge ook nederlanders so shut up erover

Oud 30-12-2001, 22:25
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
RainDrop schreef:

tzen weer alleen belgen eh en die nederlanders dan ik kan ook zegge ik heb geen respect vloor hollanders die vanaf hun 10de neuke djeezes mense tzen ni alleen de belge ook nederlanders so shut up erover

Jij begrijpt echt helemaal niets van wat ze probeerde te zeggen.
Oud 30-12-2001, 23:06
Deugenietje
Deugenietje is offline
!!!SLOTJE!!!
Oud 30-12-2001, 23:11
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
sweet girl schreef:
is maybe wel een beetje overdreven
maar niet echt
ik ken meisjes die al van hun 11 geen maagd niet meer zijn
en dat zal waarschijnlijk niet alleen hier in belgië zijn maar ook in nederland
Oud 31-12-2001, 10:33
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:

Oud 31-12-2001, 14:10
mathfreak
mathfreak is offline
Omdat ik wel eens wou weten waardoor alle commotie rondom Marlies precies is ontstaan heb ik haar gisteravond een mailtje gestuurd. Vanmorgen ontving ik haar antwoord.
Marlies is inderdaad 13 jaar en ze is inderdaad een meisje, waarmee Kirk22's vermoeden dat het een jongen zou zijn definitief is ontzenuwd.
Juist omdat jullie niet wilden geloven dat ze nog 13 was (waaruit maar weer blijkt dat de waarheid soms ongeloofwaardiger is dan welk verzonnen verhaal ook) zag ze zich genoodzaakt om in haar profiel haar leeftijd aan te passen, in de hoop op die manier alsnog geloofwaardig op jullie over te komen. Ik keur dit niet goed, maar gezien de situatie heb ik er wel begrip voor.
Gisteravond werd mij opeens duidelijk waarom jullie reacties zo heftig waren. Ik realiseerde me toen dat jullie je lieten leiden door je emoties en niet door jullie verstand. Dit is iets heel menselijks en ik kan het jullie achteraf gezien dan ook niet kwalijk nemen. Mijn verzoek aan jullie in Marlies' topic om jullie wat volwassener te gedragen is met name crazzzy girl in het verkeerde keelgat geschoten. Ook dit is achteraf gezien begrijpelijk en ik wil jullie dan ook mijn oprechte verontschuldigingen aanbieden als jullie je door mijn verzoek gekwetst hebben gevoeld.
Ik denk dat we allemaal veel van deze gebeurtenis hebben geleerd. Jullie hebben ontdekt wat er kan gebeuren als je je door je emoties laat meeslepen, ik ben er, mede dankzij mijn wiskunde-achtergrond en mijn belangstelling voor psychologie, eindelijk achter gekomen wat er speelde en waarom het speelde, en Marlies is er achter gekomen dat ze eerlijk over haar leeftijd had moeten blijven, ondanks jullie ongeloofwaardigheid hierover.
Marlies' uitspraak dat meisjes in België al vanaf hun tiende jaar sexueel actief zijn moet worden bijgesteld. Wat Marlies zich niet realiseerde (en jullie misschien ook niet) is dat de leeftijden waarop men volgens de voorlichtingsboeken sexueel actief begint te worden gemiddelde waarden zijn en dat er statistisch gezien altijd afwijkingen van dat gemiddelde kunnen optreden. We kunnen dus beter stellen dat er statistisch gezien een bepaald percentage meisjes is die al vanaf hun tiende sexueel actief zijn.

[Dit bericht is aangepast door mathfreak (31-12-2001).]

Oud 31-12-2001, 17:33
Belladonna
Belladonna is offline
Hey Mathfreak, je hebt helemaal gelijk, zo bedoelde ik het nou ook, maar ik kwam niet zo goed uit mijn woorden

suus

Ps: ik had me er gewoon niet moeten bemoeien
Oud 31-12-2001, 17:56
Kirk22
Kirk22 is offline
Na Mathfreaks betoog vraag ik me nog dit af:

Iemand verzint zelf haar leeftijd, is een 'studentje' en de enige plek waar ze topics opent is 'seksualiteit'.
Verder heeft ze dit soort taalgebruik:

Citaat:
Ik krijg een voorwerp van 2 cm doorsnede niet in mijn kut. *knip* Dan heb ik tenminste iets dat ik misschien in mijn o zo domme kleine kutje krijg.
DE GEILE MEID MET HET KLEINE POESJE!!
Citaat:
in België is dat heel normaal daar neuken ze vanaf hun tien jaar.
Is het raar om na dit hierboven enige twijfels te hebben over de geloofwaardigheid van iemand?

Oud 31-12-2001, 17:59
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Marlies' uitspraak dat meisjes in België al vanaf hun tiende jaar sexueel actief zijn moet worden bijgesteld. Wat Marlies zich niet realiseerde (en jullie misschien ook niet) is dat de leeftijden waarop men volgens de voorlichtingsboeken sexueel actief begint te worden gemiddelde waarden zijn en dat er statistisch gezien altijd afwijkingen van dat gemiddelde kunnen optreden. We kunnen dus beter stellen dat er statistisch gezien een bepaald percentage meisjes is die al vanaf hun tiende sexueel actief zijn.

Sorry , maar ik ken geeneen boek waarin de leeftijd van 10 vermeld staat...

Verder , als ze serieus genomen wil worden, meot ze neit met zo'n afsluiting komen want dat bevordert de geloofwaardigheid niet echt.

Ik laat deze topic nog even open om te kijken of ze er zelf meer uitleg over heeft...

Oud 31-12-2001, 18:20
mathfreak
mathfreak is offline
The exploding boy schreef: "Sorry , maar ik ken geeneen boek waarin de leeftijd van 10 vermeld staat..." Het zal ook niet de gemiddelde leeftijd zijn, maar een afwijking die beneden dat gemiddelde ligt, vandaar dat die leeftijd van 10 dan ook niet vermeld wordt.
Ik heb Marlies vandaag opnieuw een mailtje gestuurd en heb haar verteld wat ik in mijn vorige reply in deze topic heb vermeld. Of ze er zelf nog behoefte aan heeft om jullie nog meer uitleg te geven kan ik helaas niet beoordelen.

Oud 31-12-2001, 18:41
the exploding boy
the exploding boy is offline
ok maar ik wacht toch echt een reply van haar af anders gaat ie dicht omdat ik wel graag heb dat iedereen serieus kan reageren op dingen
Oud 31-12-2001, 20:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Juist omdat ik een herhaling wens te voorkomen voelde ik mij genoodzaakt om deze gedragsregel aan te halen.
Ik denk niet dat de meeste mensen hier op dergelijk commentaar van een single 36-jarige zitten te wachten eigenlijk. Als ze dat wel willen, stappen ze wel naar hun ouders.

Oud 01-01-2002, 10:27
mathfreak
mathfreak is offline
Chimera schreef naar aanleiding van mijn motief om de gedragsregel van het forum aan te halen: "Ik denk niet dat de meeste mensen hier op dergelijk commentaar van een single 36-jarige zitten te wachten eigenlijk. Als ze dat wel willen, stappen ze wel naar hun ouders." Als je hier verder met me over wilt discussiëren kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.

[Dit bericht is aangepast door mathfreak (01-01-2002).]
Oud 01-01-2002, 16:13
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ik denk niet dat de meeste mensen hier op dergelijk commentaar van een single 36-jarige zitten te wachten eigenlijk. Als ze dat wel willen, stappen ze wel naar hun ouders.

Ik vind dat je gelijk hebt Chimera!!
het heet niet voor nix SCHOLIEREN.com toch?! ennuh hij hangt hier ook een beetje de forumbaas uit te hangen tuurlijk iedereen mag forumbaas willen worden, maar ik vind rond 25 jaar best wel het maximum eigenlijk. Anders wordt het echt zo'n leraren shit hier...

[Dit bericht is aangepast door ~Ierepier~ (01-01-2002).]
Oud 01-01-2002, 17:46
mathfreak
mathfreak is offline
Naar aanleiding van Chimera's opmerking naar mij toe en de reply die daar naar verwijst lijkt het me een goed idee om even iets meer over mijzelf te vertellen.
Ik zal me even voorstellen: ik heet Arno van Asseldonk (nickname mathfreak), ik ben 37 jaar (en dus niet 36 zoals tot vandaag foutief stond vermeld) en woon in Beek en Donk, wat zo'n 17 km van Eindhoven ligt.
Sinds 2 januari 1996 werk ik bij de sociale werkvoorziening Helso Helmond. Ik heb daar tot 17 februari 1998 bij de afdeling Grafische Eindafwerking/Verpakking gewerkt en werk sindsdien bij de afdeling KAM (Kwaliteit, Arbo en Milieu). Ik ben al geruime tijd op zoek naar ander werk omdat ik me wil laten omscholen tot wiskundeleraar.
Naast het beantwoorden van vragen over wis-, natuur- en scheikunde op het exacte vakkenforum ben ik ook regelmatig op dit forum en op het psychologieforum actief. Dat ik ook op het psychologie- en het sexualiteitsforum actief ben heeft te maken met het feit dat ik me daarvoor interesseer. Mijn interesse voor psychologie ligt voornamelijk op het gebied van de klinische psychologie, die zich bezighoudt met het ontstaan en het behandelen van psychische stoornissen. Wat sexualiteit betreft interesseer ik me zowel in de lichamelijke als in de emotionele aspecten ervan. Het gaat er mij bij het bezoek aan deze forums om dat ik een hulpverlenende functie probeer te vervullen door serieus op vragen in te gaan en zo de vragenstellers serieus te nemen. Het is niet een forum door, maar ook voor scholieren. Ik ben er echter ook voor de scholieren, dus wil ik proberen om hen niet alleen te steunen in hun problematiek wat betreft wis-, natuur- en scheikunde, maar ook als een soort vraagbaak te fungeren om zo hun vragen over emotionele en sexuele kwesties te beantwoorden.
Het is een misverstand dat ik hier forumbeheerder zou willen worden. Ik wil hier en op het psychologieforum alleen maar datgene doen wat ik al vermeldde: serieus ingaan op vragen van over emotionele en sexuele kwesties. Dat ik misschien opdringerig overkom heeft bij deze topic zijn reden: het proberen te staken van een door emotionele omstandigheden ontstane heksenjacht (zie tevens mijn reply dat ik gisteren om 10 over 3 's middags postte).
Mochten jullie meer van me willen weten, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.

[Dit bericht is aangepast door mathfreak (01-01-2002).]
Oud 01-01-2002, 18:04
Belladonna
Belladonna is offline
Misschien dat jullie me nou een slijmbal vinden , maar ik ben het best wel met mathfreak eens. Tis toch niet verboden om op een scholieren forum te komen als 37 jarige? En wat schieten we ermee iop als hij er niet was? nix, hij kan misschine nog nuttige info geven die anders nie weet!

Maar daar toch gebruik van.

Anayway, alsie een (slijm)bakkie wil geven, doe je het maar, maar dsit is dus gewoon mijn mening. En iets aan je ouders vragen is toch wel anders dan aan iemand waar je gewoon iets aan kan vragen (die je niet kent), waar je je dus ook niet voor hoeft te schamen.

suus
Oud 01-01-2002, 22:18
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Citaat:
Gisteravond werd mij opeens duidelijk waarom jullie reacties zo heftig waren. Ik realiseerde me toen dat jullie je lieten leiden door je emoties en niet door jullie verstand.
Het is een heel "warm" idee te weten dat u ervoor wil zorgen dat Marlieske zich hier op haar gemak voelt.

Als het u allemaal duidelijk is geworden kunt u ons dan misschien uitleggen door welke emoties wij ons lieten leiden? (ik zou bijna "lijden" schrijven, ik kan u vertellen dat dit topic (en de voorgaande van Marlieske) erg vermoeiend waren)
U weet namelijk leuk te vertellen dat we er toch allemaal niets aan konden doen..."emoties" he... Dit is een nietszeggende opmerking. Jammer, want zo kunnen we er ook niets van leren. Wat u wel beweerde. Welke emoties? Waar kwamen die vandaan? Oftewel, waar heeft u het over?

Daarbij denk ik dat een meisje dat haar eigen leeftijd niet kan accepteren zich emotioneel meer laat beïnvloeden dan een stel oplettende scholieren. Ik vind het liegen over je leeftijd een emotionele zwakheid. Mensen van uw leeftijd doen dat ook wel, omdat ze bang zijn om ouder te worden. Zij is bang dat ze vanwege haar *jonge* leeftijd niet serieus genomen zal worden (een ander uiterste).

Heeft u al haar posts gelezen? Zo ja, dan begrijpt u toch wel dat het niet haar leeftijd was, maar haar vreemde manier van communiceren dat ons scholieren niet aanspreekt.

Ik moet u eerlijk bekennen dat ik daarom ook bijna uw posts niet serieus kan nemen.
("ik kan het jullie ook niet kwalijk nemen") Neem het u daarom ook maar niet kwalijk!

[Dit bericht is aangepast door Jatuh cinta (01-01-2002).]
Oud 02-01-2002, 10:42
mathfreak
mathfreak is offline
Jatuh cinta vroeg waar die emoties vandaan kwamen waar jullie je door lieten leiden. Om dit te beantwoorden citeer ik: "Heeft u al haar posts gelezen? Zo ja, dan begrijpt u toch wel dat het niet haar leeftijd was, maar haar vreemde manier van communiceren dat ons scholieren niet aanspreekt." Het was juist vanwege haar vreemde manier van communiceren waardoor jullie niet goed wisten wat jullie ermee aanmoesten.
Ik stel voor dat we ermee ophouden om elkaar via deze topic verbaal te lijf te gaan. Daar is dit forum niet voor bedoeld. Mochten jullie er desondanks behoefte aan hebben om hier verder met me over te discussiëren, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk.nl.

Oud 02-01-2002, 11:26
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Het was juist vanwege haar vreemde manier van communiceren waardoor jullie niet goed wisten wat jullie ermee aanmoesten.
*knip*
...dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk.nl.

Dude: iemand die taal gebruikt als Marlieske moet niet raar opkijken als ze niet serieus word genomen. Dat heeft niets met emoties te maken, of niet weten met wat je ermee aan moet. Iedereen wist precies wat ie ermee aan moest: niet serieus nemen.

Verder raad ik jou aan om je aandacht op degenen te richten die het nodig hebben. Niet op degenen die er niet om vragen.
Oud 02-01-2002, 12:05
mathfreak
mathfreak is offline
Kirk22 schreef:"...iemand die taal gebruikt als Marlieske moet niet raar opkijken als ze niet serieus word genomen. Dat heeft niets met emoties te maken, of niet weten met wat je ermee aan moet. Iedereen wist precies wat ie ermee aan moest: niet serieus nemen." Ik ben bereid om dit standpunt te aanvaarden en ik verklaar me tevens bereid om mijn aandacht op degenen te richten die het nodig hebben en niet op degenen die er niet om vragen.
Ik hoop dat jullie bereid zijn om dit van mij te accepteren en bied hierbij mijn verontschuldigingen aan als ik in jullie ogen te opdringerig ben geweest. Het is nooit mijn bedoeling geweest om wie dan ook tegen me in het harnas te jagen.

Oud 02-01-2002, 12:38
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Jatuh cinta vroeg waar die emoties vandaan kwamen waar jullie je door lieten leiden. Om dit te beantwoorden citeer ik: "Heeft u al haar posts gelezen? Zo ja, dan begrijpt u toch wel dat het niet haar leeftijd was, maar haar vreemde manier van communiceren dat ons scholieren niet aanspreekt." Het was juist vanwege haar vreemde manier van communiceren waardoor jullie niet goed wisten wat jullie ermee aanmoesten.
Ik stel voor dat we ermee ophouden om elkaar via deze topic verbaal te lijf te gaan. Daar is dit forum niet voor bedoeld. Mochten jullie er desondanks behoefte aan hebben om hier verder met me over te discussiëren, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk.nl.

Beste Mathfreak, in uw antwoord heeft u mij geciteerd, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Op mijn vraag heeft u geen antwoord gegeven. U probeert er (plat gezegd) omheen te lullen.
Ik vroeg u, door welke emoties wij ons lieten leiden, waar die emoties vandaan kwamen.
Uw reply geeft daar op geen enekele manier antwoord op. Dat vind ik jammer, aangezien u duidelijk aangeeft er veel verstand van te hebben wilde ik hier een 'leermoment' van maken.

Zoals ook al hierboven is gezegd, wij wisten prima wat wij met Marlieske en haar vreemde communicatie aanmoesten. Dat lijk me duidelijk, dat is namelijk de reden waarom u reageert ,u was het niet eens met onze manier van reageren...

"Verbaal te lijf te gaan"? Ik ben nieuwsgierig, aangezien ik me van geen enkele emotie bewust ben tijdens het reageren op Marlieske, ik graag wil weten welke emoties van mij (ons), u kunt vinden.

Ik probeer het u nog een keer te vragen: door welke emoties lieten wij ons leiden, waar kwamen die emoties vandaan, wat kunnen wij met deze emoties...?

[Dit bericht is aangepast door Jatuh cinta (02-01-2002).]
Oud 02-01-2002, 16:06
mathfreak
mathfreak is offline
Jatuh cinta had gelijk toen ze zei dat ik er omheen probeerde te praten wat het antwoord op haar vraag betreft. Ze heeft ook gelijk dat jullie je niet door je emoties lieten leiden. Ik trek die veronderstelling dan ook in. Er is in feite maar één persoon die zich inderdaad door zijn emoties heeft laten leiden, maar zich dat helaas niet realiseerde tot nu toe, en dat ben ik. Ik kan jullie ook verklaren waar die emoties bij mij vandaan kwamen.
Toen ik in 3 m.a.v.o. zat ben ik door een aantal klasgenoten gepest. Het werd zelfs zo erg dat ik overwoog om zelfmoord te plegen, maar ik heb toen geen poging daartoe ondernomen omdat ik vond dat ik dat mijn familie niet aan kon doen. Door toedoen van mijn klasselerares en de directeur is het pesten gestopt.
Ik heb uiteindelijk wel afstand kunnen nemen van dit alles, maar toen ik zag hoe jullie op Marlies' replies reageerden voelde ik dat ik haar moest verdedigen. Ik was me er toen niet van bewust dat dit te maken had met wat er indertijd met mij is gebeurd en probeerde een verklaring voor jullie gedrag te vinden die achteraf gezien niet terecht is.
Ik realiseer me heel goed dat mijn motief om te reageren zoals ik heb gedaan geen excuus is, maar ik maak er toch melding van omdat ik vind dat jullie er recht op hebben om te weten waarom ik me zo heb gedragen. Het is namelijk de bedoeling van dit forum om op een open manier met elkaar om te gaan, vandaar dat ik deze stap neem.
Omdat ik door mijn toedoen onze onderlinge verstandhouding ernstig heb geschaad, ondanks het feit dat dit nooit mijn opzet is geweest, wil ik hierbij een poging ondernemen om deze verstandhouding te herstellen en tevens te verbeteren, en wel als volgt:
1) ik deel jullie conclusie dat Marlies zelf verantwoordelijk is voor het feit dat ze niet in staat was op een fatsoenlijke manier met jullie te communiceren en dat jullie reactie daarop juist is
2) ik neem afstand van mijn veronderstelling dat jullie je door je emoties lieten leiden en neem tevens mijn opmerking over elkaar verbaal te lijf gaan terug
3) ik zal me vanaf nu niet meer door mijn emoties laten leiden om zo verdere conflicten te voorkomen en zal serieus met jullie vragen omgaan, in overeenstemming met de doelstellingen van dit forum.
Ik hoop dat jullie bereid zijn om met deze punten akkoord te gaan en bied jullie nogmaals mijn excuses aan voor mijn gedrag tegenover jullie.
Oud 02-01-2002, 16:09
Deugenietje
Deugenietje is offline
jezus christus wat een gedoe. Moest ik forumbaas zijn gohgooh
Oud 02-01-2002, 16:22
girl4you
girl4you is offline
weet je mathfreak .. jij zegt wel de hele tijd van ik heb marlieske weer een email gestuurd en ze heeft er 1 terug gestuurd blablabla .. maaruh hier liegt ze over haar leeftijd enzo en ze schrijft van die taal wat nergens op slaat zoals :

Ik krijg een voorwerp van 2 cm doorsnede niet in mijn kut. *knip* Dan heb ik tenminste iets dat ik misschien in mijn o zo domme kleine kutje krijg.
DE GEILE MEID MET HET KLEINE POESJE!!

en :

in België is dat heel normaal daar neuken ze vanaf hun tien jaar.

maaruh als ze hier liegt enz. waarom zou ze dat dan niet in de emails doen ??
Oud 02-01-2002, 16:39
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Citaat:
girl4you schreef:

maaruh als ze hier liegt enz. waarom zou ze dat dan niet in de emails doen ??
Kom op, Mathfreak heeft gewoon een erg moeilijke jeugd gehad en zit daar op sommige momenten nog duidelijk mee. Hij heeft toegegeven dat zijn reacties nergens op sloegen.... dus wat zeuren we nu nog? Mathfreak is uitgediscussieerd!

En verder, wat Marlieske wel/niet liegt tegen Mathfreak, daar hebben wij verder helemaal niets mee te maken, toch?!

Oud 12-10-2006, 12:07
Verwijderd
ik krijg tranen van dit topic

xxx bas
Oud 12-10-2006, 12:16
Fayette
Citaat:
Rode Panda schreef op 12-10-2006 @ 13:07 :
ik krijg tranen van dit topic

xxx bas
tranen van het lachen ja...

xxxx nikkie (ook een geile meid)
Oud 12-10-2006, 12:18
Verwijderd
lol, tis maar wat je upt natuurlijk

en dan vroegen ze 5 jaar geleden al om een slotje
Oud 12-10-2006, 12:28
Nocturnal
Nocturnal is offline
ik heb ook een heel klein gaatje

xxx noc
Oud 12-10-2006, 12:29
Verwijderd
hoi bas
Oud 12-10-2006, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Renske-meiske schreef op 12-10-2006 @ 13:29 :
hoi bas
hoi renske

xxx Bas
Oud 12-10-2006, 12:56
Verwijderd
Oud 12-10-2006, 12:57
Chimera
Chimera is offline
Jezus wat een up...
Oud 12-10-2006, 12:59
juno
juno is offline
wat een beest!

(echt jammer dat ik me die hele rel om Marlieske niet kan herinneren.)

Laatst gewijzigd op 12-10-2006 om 13:03.
Oud 12-10-2006, 13:03
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vroeg me serieus af wie marlieske was, waarom dat topic het niet meer deed en waarom er zoveel reacties waren, o.a. van mensen die ik niet ken of die een permban hebben.

Ik moet terug naar bed.
Oud 12-10-2006, 13:04
Chimera
Chimera is offline
Heh Ik zag dat ik gereageerd had, terwijl ik me niet kon herinneren recent gereageerd te hebben in een topic voor marlieske.

Anyway, In Before The Lock
Oud 12-10-2006, 13:09
Lorelei
Lorelei is offline

Snel volspammen tot 500

Hoe gaat het vandaag met de seks-gangers?
Oud 12-10-2006, 13:15
Verwijderd
Hoepel eens gauw op naar onzin!
Topic gesloten

Regels voor berichten