![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() 2) en bestaan inmiddels meer plastic colaflessen dan glazen ![]() Citaat:
1 bevrediging van seksuele behoeften door het prikkelen van de eigen geslachtsdelen => soloseks, zelfbevrediging masturbatie = solosex iemand anders bevredigen is gewoon iemand anders bevredigen ![]()
|
Verwijderd
|
Etymologisch woordenboek:
masturberen [zichzelf seksueel bevredigen] 1865 <fr. masturber <lat. masturbari, mogelijk van manu (6e nv van manus)[met de hand] + stuprare [verkrachten], van stuprum [verkrachting, ontering] conclusie: jullie hebben allebei gelijk (het hangt er gewoon van af hoe je het bekijkt) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ontopic: probeer eens gewoon creatief te zijn? en als je niet z'n penis wil gebruiken, laat hem dan z'n tong gebruiken, of laat hem van achteren (hij bevindt zich achter jou) vingeren...
||
Citaat:
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oke! Uhm..... met vriend: - strelen - zoenen ...(over hele lichaam).... - likken - beffen - koop wat slagroom ofzo en probeer dat eens uit....? - samen douchen Dr zijn zoveel dingen, gewoon lekker uitproberen joh, komt vanzelf wel! Zonder vriend: - Jezelf strelen - focus douchestraal op intieme plekken - vibrator/ dildo moet je toch echt zelf uitvinden......ik denk dat het heel persoonlijk is, iedereen is verschillend! Lekker uitproberen! |
![]() |
|
Waarschijnlijk is ze belg net zoals ik...we blijken nogal vreemde zinconstructies te hebben, en gooien niet toepasselijke woorden er naar hartelust tussenin...zo zijn we
Trouwens, stop met raad geven, want ons Marlieske is hoogst waarschijnlijk al lang vergeten dat ze een topic heeft aangemaakt. ![]() |
![]() |
|
Topic is niet/niet echt serieus. ALs hij dan wel serieus bedoeld is dan zijn de reacties niet serieus. Ik doe een suggestie voor een slotje... Ik denk dat ze beter eerst eens kan uitleggen WAAROM er 14 bij haar naam staat terwijl ze zegt dat ze 20 is. En ze moet anders maar een ander topic openen en de vraagstelling iets normaler maken.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laten we gewoon serieus reageren of niet reageren, oke? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Marlies
||
Verwijderd
|
Citaat:
2: Je doet je voor als iemand van 20 maar ondertussen staat dat je 14 bent (doe daar wat aan als je wil dat mensen je geloven). 3: Leer Nederlands.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Masturberen met een elektrische tandenborstel X. | 4 | 29-06-2015 16:17 | |
Seksualiteit |
Bang om te masturberen Verwijderd | 14 | 28-05-2015 10:24 | |
Seksualiteit |
Alleen masturberen met glijmiddel? stijntje15 | 8 | 23-12-2010 21:19 | |