Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij ligt het bruto minimumloon voor een twintigjarige rond de 4,50. http://home.szw.nl/navigatie/dossier...=96804#7748200
Dus je baas hoeft je geen loonsverhoging te geven, omdat je meer dan het minimumloon verdient. Over dat ontslag nemen: het is je bijbaantje. Als je het zo erg niet naar je zin hebt, zeg je gewoon dat je ontslag wilt nemen, en dat je nog een maand wilt werken (als soort opzegtermijn en dan kan je baas een vervanger zoeken). Zegt je baas dat je perse tot mei moet blijven, dan meld je je gewoon elke week ziek, ben je snel genoeg ontslagen lijkt me. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als ik me ziek ga melden, kan hij dan niet zorgen dat ik een boete krijg ofzoiets? Daar heb ik namelijk weleens iets over gehoord.
||
Citaat:
Meld gewoon dat je over een maand ontslag neemt, maak netjes je tijd vol en zoek ondertussen een ander baantje. Je bent bijna 20, neem je verantwoordelijkheden. |
![]() |
||
Citaat:
@Pandora: er staat helemaal niks over een opzegtermijn in m'n contract, terwijl de mensen met een contract voor onbepaalde tijd (de koks) wel een opzegtermijn van een maand hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Loontabel CAO Horeca Beëindiging van een dienstverband Zie verder CAO Horeca Geen opzegtermijn in contract of cao = 1 maand opzegtermijn volgens BW (http://www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=34660). Let wel dat de werkgever je kan veplichten je tijdelijke contract 'uit te zittten'. Laatst gewijzigd op 30-10-2006 om 17:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Module 3 FULL --replay-- | 2 | 20-02-2010 15:31 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vennootschappen (Economie) annBIZARRE | 5 | 19-02-2010 17:21 | |
Werk, Geld & Recht |
staande voet onslag nemen derbi123 | 11 | 09-02-2009 14:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 5) ikbenschipper1 | 500 | 04-02-2009 16:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Gedwongen ontslag Rachel | 19 | 03-07-2007 08:49 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (Deel2) ikbenschipper1 | 500 | 16-01-2007 13:24 |