Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre, zijn beide dames ook geinteresseerd in jou?
||
Citaat:
En ik denk dat geen enkele docent een tentamen graag nakijkt met dit soort fouten erin. ![]()
|
Ik wil iedereen nog even wijzen op dit topic, komop mensen, zo moeilijk is het toch niet om gewoon ontopic te reageren?
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
'hé, wat doe je vanavond?' niets, waarom? 'gaan we iets eten en een beetje babbelen, dan leren we elkara wat beter kennen...'
|
Verwijderd
|
Da's geen lastige situatie. Het zou pas lastig worden als je met één van de twee een relatie hebt of als ze alletwee ook onwijs verliefd op jouw zijn...
Dit is gewoon een luxe probleempje. ![]() Leer ze allebei eerst eens beter kennen, er zal er uiteindelijk vanzelf wel eentje uitspringen. |
![]() |
||
Citaat:
Doe wel de ander een plezier als je niet voor haar gaat en maak haar duidelijk dat het niets tussen jullie wordt, zelfs voordat je achter je keus aangaat. Er is niets zo erg om aan het lijntje gehouden te worden om er vervolgens achter te komen dat het geen nut had. (niet dat ik hiermee ervaring heb, maar het lijkt me niet cool ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb wel eens gedate met een jongen die nog met z'n ex omging, ook in bed, en die zei letterlijk en niet zo slim; "ik ga alleen met mijn ex stoppen als jij na een paar keer afspreken leuker blijkt te zijn". Wat een figuur.
||
Citaat:
(Gelukkig trek ik in de kroeg nooit zo snel mijn kleren uit. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach ja, hij was in ieder geval eerlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
@ TS:
Ik herken je situatie hoor, heb het zelf ook meegemaakt. Op X had ik al een tijdje een oogje maar omdat ik maar niks zei kwam er ook niks van. Toen kwam Y die ik na een tijd ook zag zitten. Van X weet ik dat ze mij ook zag zitten maar ik wist maar niet te kiezen: X of Y. Blijkt dat Y al een vriend had, dat had de situatie wel een pak simpeler gemaakt. Ondertussen had X na een lange tijd vrijgezel te zijn dan toch een vriend. Maar als je blijft wachten om er zo proberen achter te komen dan kan je heel lang wachten. Kortom met X had het iets kunnen worden maar als je te lang wacht gaat ze na een tijd misschien wel een vriend hebben. En wat levert het je op je bent en blijft een vrijgezel. Neem het van mij aan ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op ex van een vriendin Nyai | 9 | 23-12-2008 17:19 | |
Liefde & Relatie |
je ex Al Murphy | 15 | 05-10-2005 13:15 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
Samenvatting Sweet_Hadar | 3 | 14-01-2004 17:22 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |