Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2006, 15:20
JMS
JMS is offline
beste mensen,

wat te doen. Sinds een tijdje ben ik verliefd op iemand van mijn studie en mijn studentenstad. Zij is erg aardig, lief en knap en ik ben dan zo iemand die dat tegen de hele wereld wil vertellen ( hou dat niet voor me) dus in de vakantie waar ik haar tog weinig heb gezien heb ik ook tegen andere vrienden vertelt dat ik haar leuk vindt. Zij kennen haar niet, maar dat maakt niet uit. Onder hen zit nog een meisje met wie ik al erg lang bevriend ben. Erg knap en lief en onlangs ben ik ook erg verliefd geworden op haar. Zij weet wel dat ik verliefd ben op iemand anders maar niet dat ik haar ook leuk vindt..... ik weet et echt niet meer... als iemand het nog snapt help mij!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2006, 15:21
gewoonmax
gewoonmax is offline
dat ken ik. Als je het ene hebt heb je het andere niet dus is altijd moeilijk. Toch maar kiezen Of vragen of ze een dubbeldate willen ofzo
Oud 02-10-2006, 15:25
JMS
JMS is offline
dubbeldaten lijkt me niet zo handig ... kun je beter een bitchfight houden dat is dan namelijk hetzelfde.... maar ja ik zal idd moeten kiezen maar tipss voor hoe en wat en wie????
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 15:29
JMS
JMS is offline
@delta one

nee als ik er lang over nadenk (Wat ik al aardig lang doe de laatste tijd) neig ik naar het meisje waar ik nog niet zo lang op ben alleen zij denkt dus dat ik nog gek ben op die andere... kan moeilijk naar dr toelopen en zeggen nou ik ben stapelgek op jouw en op die andere niet meer... komt dat niet over dat ze zich gaat afvragen hoe serieus ben je verliefd op mij dan?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 15:40
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
JMS schreef op 02-10-2006 @ 16:20 :
beste mensen,

wat te doen. Sinds een tijdje ben ik verliefd op iemand van mijn studie en mijn studentenstad. Zij is erg aardig, lief en knap en ik ben dan zo iemand die dat tegen de hele wereld wil vertellen ( hou dat niet voor me) dus in de vakantie waar ik haar tog weinig heb gezien heb ik ook tegen andere vrienden vertelt dat ik haar leuk vindt. Zij kennen haar niet, maar dat maakt niet uit. Onder hen zit nog een meisje met wie ik al erg lang bevriend ben. Erg knap en lief en onlangs ben ik ook erg verliefd geworden op haar. Zij weet wel dat ik verliefd ben op iemand anders maar niet dat ik haar ook leuk vindt..... ik weet et echt niet meer... als iemand het nog snapt help mij!!!
Studeren en 'tog' en 'ik vindt' schrijven.

Maarre, zijn beide dames ook geinteresseerd in jou?
Oud 02-10-2006, 15:47
JMS
JMS is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 02-10-2006 @ 16:40 tuderen en 'tog' en 'ik vindt' schrijven.

Maarre, zijn beide dames ook geinteresseerd in jou?
nou van eentje heb ik het vermoeden van wel (de nieuwe) en de andere weet ik het niet meer (eerst dacht ik van wel maar nu twijfel ik)
verder studeer ik geen nederlands hahah
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 15:50
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
JMS schreef op 02-10-2006 @ 16:47 :
nou van eentje heb ik het vermoeden van wel (de nieuwe) en de andere weet ik het niet meer (eerst dacht ik van wel maar nu twijfel ik)
verder studeer ik geen nederlands hahah
Dat zou ik dan eerst even bekijken, als ik jou was.

En ik denk dat geen enkele docent een tentamen graag nakijkt met dit soort fouten erin.
Oud 02-10-2006, 15:53
JMS
JMS is offline
ga ik maar eens uitzoeken dan ! denk inderdaad niet dat leraren vrolijk worden van mijn forumposts, maar ja het zijn maar forumposts het is geen tentamen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 15:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij doet vast mbo en noemt dat studeren

En ik zou maar niet meer tegen anderen zeggen dat je meisje nummer 1 leuk vindt. Dat zal vast averechts werken op meisje nummer 2.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 16:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ga met elk meisje een keertje uit onder het mom van "ik wil je beter leren kennen"
Dan blijkt er vanzelf wel een leuker te zijn
Oud 02-10-2006, 16:24
Bloem
Bloem is offline
Ik wil iedereen nog even wijzen op dit topic, komop mensen, zo moeilijk is het toch niet om gewoon ontopic te reageren?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 16:31
Bloem
Bloem is offline
Nou, alle offtopic reacties verwijderd, discussies over opleiding en wat wel of niet studeren is mogen ergens anders, niet hier.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 16:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-10-2006 @ 17:24 :
Ik wil iedereen nog even wijzen op dit topic, komop mensen, zo moeilijk is het toch niet om gewoon ontopic te reageren?
Ik las het topic nadat ik het had gepost
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 17:04
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-10-2006 @ 17:15 :
Ga met elk meisje een keertje uit onder het mom van "ik wil je beter leren kennen"
vind ik een goeie
Oud 02-10-2006, 17:25
JMS
JMS is offline
he hallo et is HBO
maar dat maakt niet uit he jongens denk dat ik dat maar es ga doen wil jullie bedanken jullie horen het resultaat later wel
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 17:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 19:09
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
ja, zeker als je met beiden een zeker niveau van vriendschap hebt zullen ze je wel niet afwijzen!

'hé, wat doe je vanavond?'
niets, waarom?
'gaan we iets eten en een beetje babbelen, dan leren we elkara wat beter kennen...'
Oud 02-10-2006, 19:18
Verwijderd
Da's geen lastige situatie. Het zou pas lastig worden als je met één van de twee een relatie hebt of als ze alletwee ook onwijs verliefd op jouw zijn...

Dit is gewoon een luxe probleempje.

Leer ze allebei eerst eens beter kennen, er zal er uiteindelijk vanzelf wel eentje uitspringen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:58
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-10-2006 @ 20:18 :
Da's geen lastige situatie. Het zou pas lastig worden als je met één van de twee een relatie hebt of als ze alletwee ook onwijs verliefd op jouw zijn...

Dit is gewoon een luxe probleempje.

Leer ze allebei eerst eens beter kennen, er zal er uiteindelijk vanzelf wel eentje uitspringen.
Idd, probeer ze allebei beter te leren kennen, zodat je te weten komt wie er nou eigenlijk van de twee dames het beste bij jou past en met wie je het beste overweg kunt. Dan kun je een definitieve keuze te maken en hier volledig voor gaan

Doe wel de ander een plezier als je niet voor haar gaat en maak haar duidelijk dat het niets tussen jullie wordt, zelfs voordat je achter je keus aangaat. Er is niets zo erg om aan het lijntje gehouden te worden om er vervolgens achter te komen dat het geen nut had. (niet dat ik hiermee ervaring heb, maar het lijkt me niet cool )
Oud 02-10-2006, 23:34
madelief21
madelief21 is offline
Jeetje wat een hormonen ;-)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 10:00
Scatterheart
Scatterheart is offline
^ Wel lullig eigenlijk. Zou niet graag zo'n "even testen of jij leuker bent dan de ander" date meemaken.
Oud 03-10-2006, 10:02
Verwijderd
gewoon allebei pakken.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 03-10-2006 @ 11:00 :
^ Wel lullig eigenlijk. Zou niet graag zo'n "even testen of jij leuker bent dan de ander" date meemaken.
Ik denk dat dat de enige manier is om er achter te komen wat hij nou precies voelt voor beide dames.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 10:39
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 03-10-2006 @ 11:07 :
Ik denk dat dat de enige manier is om er achter te komen wat hij nou precies voelt voor beide dames.
Jep. Maar toch wel lullig.
Oud 03-10-2006, 13:49
juno
juno is offline
Iedere eerste date is toch "testen of jij wel leuk genoeg bent?".
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:17
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 03-10-2006 @ 14:49 :
Iedere eerste date is toch "testen of jij wel leuk genoeg bent?".
Ja. Maar dan ben je meestal niet bij voorbaat al verliefd op een tweede en dan is de concurrentiestrijd gevoelsmatig minder.

Heb wel eens gedate met een jongen die nog met z'n ex omging, ook in bed, en die zei letterlijk en niet zo slim; "ik ga alleen met mijn ex stoppen als jij na een paar keer afspreken leuker blijkt te zijn". Wat een figuur.
Oud 03-10-2006, 14:20
juno
juno is offline
Volgens mij is TS op geen van beiden verliefd genoeg, en kan hij beter wachten op de derde, waar hij dan echt als een blok voor valt. Als je echt verliefd bent, twijfel je niet.

(Ik neem aan dat je toen onmiddelijk je kleren aantrok en opstapte?)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:34
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 03-10-2006 @ 15:20 :
Volgens mij is TS op geen van beiden verliefd genoeg, en kan hij beter wachten op de derde, waar hij dan echt als een blok voor valt. Als je echt verliefd bent, twijfel je niet.

(Ik neem aan dat je toen onmiddelijk je kleren aantrok en opstapte?)
Misschien is dat inderdaad maar 't beste.

(Gelukkig trek ik in de kroeg nooit zo snel mijn kleren uit. )
Oud 04-10-2006, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 03-10-2006 @ 15:17 :
"ik ga alleen met mijn ex stoppen als jij na een paar keer afspreken leuker blijkt te zijn". Wat een figuur.
Fuck wat een s*kkel!
Ach ja, hij was in ieder geval eerlijk
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 08:27
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Nala schreef op 04-10-2006 @ 01:19 :
Fuck wat een s*kkel!
Ach ja, hij was in ieder geval eerlijk
Behoorlijk hè. Ik had echt geen trek in zo'n concurrentiestrijd (was die gozer ook niet waard trouwens), en dat bedoel ik ook met dat ik het lullig vind voor zo'n meisje in het geval van de TS.
Oud 04-10-2006, 20:41
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
@ TS:

Ik herken je situatie hoor, heb het zelf ook meegemaakt. Op X had ik al een tijdje een oogje maar omdat ik maar niks zei kwam er ook niks van. Toen kwam Y die ik na een tijd ook zag zitten. Van X weet ik dat ze mij ook zag zitten maar ik wist maar niet te kiezen: X of Y. Blijkt dat Y al een vriend had, dat had de situatie wel een pak simpeler gemaakt. Ondertussen had X na een lange tijd vrijgezel te zijn dan toch een vriend. Maar als je blijft wachten om er zo proberen achter te komen dan kan je heel lang wachten. Kortom met X had het iets kunnen worden maar als je te lang wacht gaat ze na een tijd misschien wel een vriend hebben.

En wat levert het je op je bent en blijft een vrijgezel.
Neem het van mij aan
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 07:53
JMS
JMS is offline
Tja mensen om even terug te komen op de situatie. Ik ben er uit! Ik heb persoon X uit mn gedachten gezet en ga er gewoon vriendschappelijk mee om en mevr Y daar ga ik nu gewoon 100% Morgen zie ik mijn lieve schoonheid weer !! laat wel horen als et wat geworden is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten