![]() |
|
![]() |
ik ben 1.68 en weeg ongeveer 41 kilo, en van ´veel ´en goed eten kom ik echt niet aan.
Als dat bij jou ook niet helpt en je wilt echt aankomen, dan zou je ook naar de dieetist kunnen gaan, die weet waarschijnlijk precies wat je wel en niet nodig hebt...
|
Misschien moet je eens proberen om een vet ontbijt te eten?
![]() Anyway, volgens mij moet je ook niet per see van die gezonde dingen eten als bruin brood, veel fruit en groente. Ja, mag wel natuurlijk, maar dat moet ook afgewisseld worden met ongezonde troep (vlees, vettig eten). Want als ik veel bruine boterhammen eet en veel fruit, groente en yoghurt.... nou, dan kan ik naar het toilet blijven gaan ![]() (spijsverterig enorm goed; niks blijft "hangen") ![]() OHja, en van bier kom je aan. En als je iets zoutigs eet en drinkt ernaast: bv chips en bier bv. (niet cola, want cola kan bepaalde dingen afbreken) dan wordt het vocht door het zout vastgehouden (en ben je ook wat dikker). Van mensen die aan het lijnen hoor ik ook vaak dat bier samen met nootjes een boosdoener is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- 21 jaar oud
- Man - 1.89 lang - 63 kg momenteel 's Ochtends kan ik niet veel eten, word ik kotsmisselijk van. Overdag eet ik iets van 4 boterhammen en 's avonds warm (pizza, patat, 1 of andere soep, etc).. Ik eet dus tamelijk normaal, maar meer lukt me niet. Tevens heb ik al van die Mass Builder's geprobeerd die stikken van de calorieen .. geen effect. Sporten doe ik ook, Taekwondo en fitness. Wat ik ook doe, ik blijf mager ![]() |
![]() |
|
kep dat ook vooral toen ik nog op de basisschool zat toen was ik wel echt mager nu valt het wel mee eigeijk normaal nu
![]() maar het ligt gewoon aan je dna enzo sommige mensen worden al zo rond als een ton als je teveel eten en moeten elke dag op hun lijn letten en andere die kunen vreten wat ze willen en komen nog geen kilootje aan ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zal er even hard op ingaan, als je dat niet wilt lezen, sla deze post dan over.
Waaruit denken jullie dat een gemiddelde bestaat? Uit allemaal waarden die daar perfect aan voldoen natuurlijk! Snap dat dan. Alle mensen die te dik of te dun zijn moeten ze afschieten ofzo, dat soort 'ongelukjes van de natuur' kunnen we niet hebben, kom nou... Als je niet op het gemiddelde gewicht kan komen te zitten, pleeg zelfmoord, ga weg, zie maar. Het is toch algemeen bekend dat mensen die niet het gemiddelde gewicht hebben zó ongezond zijn dat ze bijna vanzelf doodgaan? En iedereen vindt ze foeilelijk, dat je het weet. ![]() Komop, lieve mensen, laten we ons nou niet zo aanstellen hè? Is allemaal ook niet nodig. Mensen met een 'ondergewicht' leven statistisch gezien significant langer dan te dikke of zelfs 'normale' mensen, dus wees blij dat je een beetje mager bent. HET IS NIET ONGEZOND! (En als er nog één iemand met de BMI aankomt, schiet ik haar/hem persoonlijk af!)
||
Citaat:
i agree ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
troost je, kben 1.73m en weeg rond de 47kg.. soms benk opeens afgevallen en weeg ik mar 45 ofzo, en kheb nog een tijd gehad datik 51 woog.. nochtans eet ik veel (ik eet ver meer dan mn paps!!): smorgens op schooldagen 2kommen ontbijtdingetjes, smiddags 2broodjes (!!), savonds een overvol bord.. en tijdens de pauzes op school zieje mij ook altijd met een koek ofzo.. tijdens het weekend eet ik dus nog meer.. en ik eet enorm veel suikers!! en toch, nix bijkomen.. sni zo leuk..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ok, maar ook ik heb ondergewicht, en ik kan bijvoorbeeld heel weinig kleding kopen omdat het allemaal te breed is. En ik zou zoo graag willen dat ik kleren aan kan die ik leuk vind, want 9 van de 10 keer moet ik het weer weghangen terwijl vriendinnen het 9 van de 10 keer wél passen. Wat dus best wel frustrerend is... En verder vind ik mezelf ook niet mooi, ik schrik nog steeds van m'n dunne benen en armen als ik mezelf in de spiegel zie... |
![]() |
|
Verwijderd
|
kom op mensen denken jullie nouw echt dat je dikker wordt door veel te eten??? ik ben 1.65 m lang en ik weeg 49 kilo. ik eet echt heel veel, veel meer dan al m'n vriendinnen in de pauzes, dan dus ook brood. 's ochtends eet ik 2/3 boterhammen, neem er 3 mee naar school en 's avonds eet ik nog es een flink bord. en ik ben heeelemaal verslaafd aan snoep, vooral drop. en ja ikkom maar nie aan en vin ut nie zo leuk. want jah ik ben liever wat steviger.vin ik mooier. mja ik ben nouw eenmaal dun. een klasgenootje zei laatst tegen mij: jij hebt toch een probleem aan je slokdarm, daarom ben je toch zo dun?? en ik dacht: waar heeeft ze het over???? bleek dus dat een heleboel vrienden van haar die mij nie eens kenne dat denken, gezllig.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Natuurlijk is een flink onder- of overgewicht zorgwekkend maar we moeten niet overdrijven en zeker niet verwachten dat iedereen precies gemiddeld en prachtig slank kan zijn. Dat is nooit zo geweest en zal nooit zo zijn. Meer ontopic: als je last hebt van je lage gewicht (slechte weerstand, etc), zou ik overleggen met je dokter wat je ertegen kan doen. Probeer in ieder geval gezond en voldoende te eten ![]() Cat ('gemiddeld'?)
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Bovendien is vlees niet ongezond (als je het met mate eet), er zitten allemaal belangrijke voedingsstoffen in die je anders moet vervangen. Dus als je wil aankomen moet je niet ongezond gaan eten maar meer of iets vetter gaan eten (en vet is niet ongezond, zeker niet de soort vet die in bijv. vis zit).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest vanmorgen om half 10 bij de dokter zijn en kon een kwartiertje later de lucht van de Volendammer viskraam op het winkelcentrum niet weerstaan ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27 Pluis | 397 | 03-04-2014 21:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
te dik/te mager voyager | 60 | 25-10-2005 23:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pil om aan te komen?? Sigaklop | 13 | 22-04-2004 11:16 | |