Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad zullen er weinig mensen zijn die je zullen missen, relatief gezien tot je eigen ego, ik zal je namelijk vertellen dat het de wereld geen ene reet kan schelen of je bestaat. Dat is met iedereen zo. Daarom moet je er voor jezelf wat van maken, anderen kan het inderdaad geen reet schelen uiteindelijk. Als je nou eens begint met stoppen met zelfbeklag en gejammer, dan ben je al een stuk verder. Als er namelijk 1 type mens onprettig is om mee om te gaan dan is het wel iemand die de hele tijd loopt te zeiken. 'Druk' en 'geen tijd' is sowieso bullshit, iedereen heeft tijd, namelijk 168 hele uren per week. De vraag is alleen of je ook prioriteit krijgt. Dit laatste neemt in evenredigheid met het gezeik af vermoed ik zo. Laatst gewijzigd op 03-10-2006 om 13:35. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-10-2006 om 00:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gevoelens van eenzaamheid slijten heel langzaam..... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mocht je echt niet met je vrienden erover durven/willen praten, ga dan bij een contactgroep, of langs een psycholoog, of naar een een of ander forum. En probeer dan tenminste over andere dingen contact te maken met je vrienden, over andere dingen die je bezighouden, die je belangrijk vindt. Het is allemaal niet zo moeilijk, als je eenmaal die eerste stap(pen) zet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De kwaliteit van je leven heb je nog steeds enkel zelf in handen! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij heeft alleen al 4 jaar een vriendin ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het komt wel goed, heus. Ik moet er alleen even doorheen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En zo'n site's doe ik niet aan, heb mn portie internetrotzooi wel gehad. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In mijn ogen is dat net zoiets als dat je wilt afvallen oid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij moet het maar uitmaken voor mij hoor (a) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 19:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet hoe erg het kan zijn, m'n sociale leven op school was in m'n examenjaar ingestort. En dat was niet mijn schuld, maar er is iets gebeurd. En hier had ik niet alleen geen vriendin, maar ook nog nauwelijks vrienden op school. Ik weet heus wel waar ik over praat ![]() PS: wel in 1 keer gehaald, je moest eens weten hoe graag ik daar weg wilde...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je een vriendje zoekt ga je hem niet vinden. gewoon niet zoeken en ondertussen tevreden zijn met gezelschap van vrienden, familie of densoods huisdieren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn zus heeft ongeveer hetzelfde probleem. Ik denk dat het misschien helpt als je probeert wat minder met jezelf bezig te zijn. Minder te denken/piekeren, maar gewoon doen! Als je gewoon jezelf bent komen er uiteindelijk vanzelf mensen die je mogen zoals je bent. Want misschien forceer je jezelf zodat je hoopt dat mensen je aardig vinden, wat je zelf onbewust kan doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En soms kun je ook zelf dingen veranderen/de aanzet tot verandering geven. Minder piekeren schijnt een goede te zijn. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
bang om alleen te zijn igfy | 21 | 28-03-2012 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Alleen (PiTT) | 3 | 18-08-2004 20:33 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
De Kantine |
iets proberen uit te leggen... WolterB | 17 | 24-11-2002 18:40 |