Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 16:29
Talon
Talon is offline
...begint/hebt/krijgt/enz..

Denk je dan al vooruit, stel je je al een toekomst samen voor?
Zie jij jezelf al samen met hem/haar later op de bank zitten?
Kan je het je voorstellen? Of heb je dan zoiets van: nee, dat zal niet gebeuren met dit type meisje/jongen.

zie je in dat beeld je huidige partner, of een toekomstige?
Oud 07-07-2002, 16:31
miro
miro is offline
Als ik een relatie begin dan denk ik daar zeker niet aan. En of ik dr wel aan denk? Ligt aan mijn partner denk ik. Zelf durf ik daar niet aan te denken uit mezelf. Mijn vorige partner fanataseerde er vrolijk op los, en op een gegeven moment zag ik t ook wel ns voor me. Maar dan heb ik t wel over een relatie van 2 jaar.

Mijn huidige partner denkt daar zelf niet over na, ik ook niet echt eigenlijk. Denk ook dat dat veel gezonder is. Ik bedoel, ik ben 18 dan ga je t toch nog niet over huisje,boompje, beestje hebben? Bovendien is de relatie ook nog niet zo lang.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 16:51
DEChengst
DEChengst is offline
Dan ga ik me af vragen wanneer ik gedumpt wordt.

-Desecrator
Oud 07-07-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Dan ga ik me af vragen wanneer ik gedumpt wordt.
ja dat doe ik dus, serieus...

M'n eerste ex daar had ik wel serieus mee willen trouwen en de rest van 'm leven bij hem blijven.....dat had ik echt gekund.
M'n tweede ex daar wist ik gewoon: ik ben nu heel erg verliefd, maar er gaat een einde aan komen, dit is niet voor altijd.

Op zich ben ik altijd erg realistisch.
De jongens met wie ik wat had, die waren juist altijd aan het overdrijven dat ze voor altijd bij me wilden blijven.
Mij hielden ze niet voor de gek, alleen maar zichzelf. Ik zie het nut daar niet zo van in, dan kennen ze zichzelf gewoon nogal slecht...

Het enige waarover ik in de toekomst kijk als ik een relatie heb is sex...dan denk ik na een tijdje "goh met hem zou ik wel m'n eerste keer willen hebben" etc..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:36
zus en zo
zus en zo is offline
ik denk dan altijd vrij snel dat het nooit meer uit gaat... en dat we idd gaan trouwen e.d. beetje dom van me, maar ik kan het niet helpen.
wel lullig als je dan gedumpt wordt, maar ja, life's a bitch.
maar mijn bijna-vriend denkt nu al dat het nooit over gaat tussen ons, dus wie weet gaat het dit keer goed.
Oud 07-07-2002, 18:17
Gothic
Gothic is offline
Ik kan eigenlijk meestal meteen zeggen of dit een 'serieuse' kandidaat is voor later, of niet... ik vraag me soms wel af hoe het zou zijn, maar meer om van te voren te weten wat voor relatie het zal zijn ofzo...
Oud 07-07-2002, 18:37
gizmo
gizmo is offline
hmmm nu niet meer eigenlijk..

kijk ik weet nu toch al dat met mijn huidige vriend ik het toch niet meer heb op mijn 20e.. naja.. dat klinkt bot... Maar meeste liefdes rond de 16 a 17 jaar ofzo duren niet zo lang tot je ermee trouwt..
dus nee.. eigenlijk niet. Ik bekijk het vanaf nu lekker van dag tot dag.... had ik dat maar eerder gedaan
Oud 07-07-2002, 18:50
PardonMe
PardonMe is offline
haayz Giz..
naar aanleiding van msn ik ook ff hierzo

Tussen mij en mijn vriend gaat alles prima zo!
Nog geen ruzies oid, en doen gewoon gezellige dingen met elkaar enzo..
En zolang alles nog leuk is, is het goed..
Ik kan nu geen uitspraken doen over de toekomst enzo.. Gewoon van dag tot dag, en dat is goed zo...
Oud 07-07-2002, 19:33
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
M'n eerste ex daar had ik wel serieus mee willen trouwen en de rest van 'm leven bij hem blijven.....dat had ik echt gekund.
Me too. Ik zag hem echt als de ware! We hadden het ook serieus over trouwen enzo. We waren gewoon elkaars wereld. Als ik er over nadenk dan maakt het me soms nog verdrietig dat die droom van ons geen werkelijkheid is geworden. Nu zijn we goede vrienden...

Citaat:
M'n tweede ex daar wist ik gewoon: ik ben nu heel erg verliefd, maar er gaat een einde aan komen, dit is niet voor altijd.
Dit heb ik dus een beetje bij mijn vriend! Ik hou echt heel erg veel van die jongen. Maar ik voel gewoon dat dit 'hem' niet is ofzo. Dit is niet iets voor altijd. Ik hoop dat we nog héél lang samen zijn, maar voor altijd? Hij denkt en hoopt van wel.. Ik hoop het ook, maar ik weet eigenlijk gewoon dat dat niet zo zal zijn... Maar ja, nu gaat het iig nog hartstikke goed!! En misschien vergis ik me wel, misschien blijven we wel voor altijd samen!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:28
Revelation15
Revelation15 is offline
Nee, daar denk ik absoluut niet aan (als 15 jarige, doh). Ik denk er eerder aan hoe het zal zijn als het uitgaat, wie het uitmaakt, of ik het erg zal vinden, waardoor de relatie stukloopt enzo.. Want face it; Als je op mijn leeftijd iemand ontmoet waar je vreselijk veel van houd is het gewoon feit dat de relatie een keer word beëindigt, danwel met of zonder vreselijk gebroken harten
Oud 07-07-2002, 20:39
Spyker
Spyker is offline
Ik vindt het wel leuk om over te praten, over land, huis, tuin, kinderen e.d. Maar dat blijft wel puur voor de grap want ik realiseer mij maar al te goed dat ik op deze leeftijd echt nog niet een relatie zal hebben die mijn studententijd gaat overleven. (om maar een voorbeeld te noemen)
Oud 07-07-2002, 20:47
Verwijderd
jah. wij denken daar geregeld aan
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:48
Revelation15
Revelation15 is offline
Citaat:
Spyker schreef:
Ik vindt het wel leuk om over te praten, over land, huis, tuin, kinderen e.d. Maar dat blijft wel puur voor de grap want ik realiseer mij maar al te goed dat ik op deze leeftijd echt nog niet een relatie zal hebben die mijn studententijd gaat overleven. (om maar een voorbeeld te noemen)
Jaa, met je vriendin praten over hoe je trouwdag eruit zou zien en waarheen op huwelijksreis en hoeveel kinderen enzo, puur voor de grap is altijd wel leuk ja
Oud 07-07-2002, 21:19
Aurora
Aurora is offline
Alsk een relatie begin kijk ik al mijlenver vooruit ja.. kmoet er wel toekomst in zien anders werkt het bij mij niet.. en dat het dan niet echt gebeurt, tsja.. shit happens
Oud 07-07-2002, 22:46
Isischild©
Isischild© is offline
Als ik van te voren al weet, dit is over een paar maandjes/weekjes alweer voorbij, dan werkt het niet voor mij. Je begint een relatie met het idee dat de ware (zou kunnen) zijn. Als je dat niet voor je ziet in de toekomst, waarom begin je er dan aan?

Maar zo denk ik er dan weer over...

P.S: Huidige vriendje is de ware. Juist ja!
Oud 08-07-2002, 00:20
Verwijderd
Ach...misschien dat we wel eens voor de grap zouden praten over huizen, kinderen e.d. maar nooit serieus. Ik moet er niet aan denken, zeg. Ik ben nog tot m'n 26e aan het studeren, en dan begint m'n 'echte' opleiding pas...dus ik denk er nog lang niet aan. Voor de gein is het wel leuk, maar dan is het vaak hilarisch bedoeld en niet serieus...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 10:12
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Citaat:
bloem schreef:
Alsk een relatie begin kijk ik al mijlenver vooruit ja.. kmoet er wel toekomst in zien anders werkt het bij mij niet.. en dat het dan niet echt gebeurt, tsja.. shit happens
Ja idd, doe ik ook! Gewoon erover dromen "wat als.." "stel dat" " misschien.." M'n sterrenbeeld is Vissen, dus ja... dan ben je een dromertje. En ik vind het helemaal leuk als mijn vriend mee doet haha. Hij vindt 't wel grappig altijd!
Oud 08-07-2002, 11:57
Verwijderd
ik keek wel voor uit. bijv. wij gaan daarheen of daarheen. maar ik vond dat het al vanaf het begin duidelijk was dat dit absoluut niet de persoon was waar ik voor een jaar mee zou willen hebben. daarvoor waren we gewoon te verschillend op bepaalde belangrijke punten..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 12:00
dreadje
dreadje is offline
Ik had dat eigenlijk nooit zo heel erg...dat in de toekomst kijken (en dan echt richting samenwonen en kinderen krijgen) maar sinds dat ik mijn (huidige) vriend heb denk ik daar nu heel veel aan en we hebben het er ook over en hij denkt er precies hetzelfde over en dat is wel kewl
Oud 08-07-2002, 12:03
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja ik zie in mijn huidige partner echt de ware kep al vanalles gepland
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 12:12
Esmée
Esmée is offline
Voor de lol is lachen. Mijn vriendje en ik hebben ook al helemaal dik zitten fantaseren over in wat voor huis we zouden gaan wonen, hoeveel kinderen, wat voor namen, wat voor huisdier , allemaal van dat soort dingen... dat is gewoon leuk om samen over na te denken, ook al kan ik me niet voorstellen dat we over 10 jaar nog samen zijn. Ik ben stapelgek op hem hoor, en andersom voor zover ik weet ook , maar we gaan allebei studeren (ik een jaartje later) en dat gaat echt niet voor eeuwig stand houden. En dat heeft niks te maken met een negatieve instelling, maar das gewoon realistisch Ik vind dit super voor dit moment en das genoeg... de ware hoef ik nog niet te vinden
Oud 08-07-2002, 14:25
vixen
vixen is offline
als ik een nieuw vriendje krijg bedenk ik me gelijk hoe lang ik et ongeveer met hem vol kan houden. Meestal is dat niet eens zo lang. Maar ik ga me niet bedenken hoe we later gaan samenwonen ofzo.
Oud 08-07-2002, 14:28
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
otherside schreef:
als ik een nieuw vriendje krijg bedenk ik me gelijk hoe lang ik et ongeveer met hem vol kan houden. Meestal is dat niet eens zo lang. Maar ik ga me niet bedenken hoe we later gaan samenwonen ofzo.
Maar als je vantevoren al weet dat je het waarschijnlijk toch niet lang met elkaar zult uithouden, vind je het dan nog wel waard om aan een relatie te beginnen...?
Of meer van "we hebben een leuke tijd gehad, waar we later nog wel met plezier naar terug kunnen kijken"

Ik zou persoonlijk niet zo snel aan een relatie beginnen als ik er bijvoorbaad al geen toekomst in zou zien, van te voren al weet dat ik het niet langer dan een paar maandjes met die persoon uithoud....
Reageren

Regels voor berichten