Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dan altijd vrij snel dat het nooit meer uit gaat... en dat we idd gaan trouwen e.d. beetje dom van me, maar ik kan het niet helpen.
wel lullig als je dan gedumpt wordt, maar ja, life's a bitch. maar mijn bijna-vriend ![]() ![]()
|
Ik kan eigenlijk meestal meteen zeggen of dit een 'serieuse' kandidaat is voor later, of niet... ik vraag me soms wel af hoe het zou zijn, maar meer om van te voren te weten wat voor relatie het zal zijn ofzo...
|
hmmm nu niet meer eigenlijk..
kijk ik weet nu toch al dat met mijn huidige vriend ik het toch niet meer heb op mijn 20e.. naja.. dat klinkt bot... Maar meeste liefdes rond de 16 a 17 jaar ofzo duren niet zo lang tot je ermee trouwt.. dus nee.. eigenlijk niet. Ik bekijk het vanaf nu lekker van dag tot dag.... had ik dat maar eerder gedaan ![]()
|
haayz Giz..
![]() naar aanleiding van msn ik ook ff hierzo ![]() Tussen mij en mijn vriend gaat alles prima zo! Nog geen ruzies oid, en doen gewoon gezellige dingen met elkaar enzo.. En zolang alles nog leuk is, is het goed.. ![]() Ik kan nu geen uitspraken doen over de toekomst enzo.. Gewoon van dag tot dag, en dat is goed zo... ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nee, daar denk ik absoluut niet aan (als 15 jarige, doh). Ik denk er eerder aan hoe het zal zijn als het uitgaat, wie het uitmaakt, of ik het erg zal vinden, waardoor de relatie stukloopt enzo.. Want face it; Als je op mijn leeftijd iemand ontmoet waar je vreselijk veel van houd is het gewoon feit dat de relatie een keer word beëindigt, danwel met of zonder vreselijk gebroken harten
![]()
|
Ik vindt het wel leuk om over te praten, over land, huis, tuin, kinderen e.d. Maar dat blijft wel puur voor de grap want ik realiseer mij maar al te goed dat ik op deze leeftijd echt nog niet een relatie zal hebben die mijn studententijd gaat overleven. (om maar een voorbeeld te noemen)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als ik van te voren al weet, dit is over een paar maandjes/weekjes alweer voorbij, dan werkt het niet voor mij. Je begint een relatie met het idee dat de ware (zou kunnen) zijn. Als je dat niet voor je ziet in de toekomst, waarom begin je er dan aan?
Maar zo denk ik er dan weer over... P.S: Huidige vriendje is de ware. Juist ja!
|
Verwijderd
|
Ach...misschien dat we wel eens voor de grap zouden praten over huizen, kinderen e.d. maar nooit serieus. Ik moet er niet aan denken, zeg. Ik ben nog tot m'n 26e aan het studeren, en dan begint m'n 'echte' opleiding pas...dus ik denk er nog lang niet aan. Voor de gein is het wel leuk, maar dan is het vaak hilarisch bedoeld en niet serieus...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik had dat eigenlijk nooit zo heel erg...dat in de toekomst kijken (en dan echt richting samenwonen en kinderen krijgen) maar sinds dat ik mijn (huidige) vriend heb denk ik daar nu heel veel aan en we hebben het er ook over en hij denkt er precies hetzelfde over en dat is wel kewl
![]()
|
Voor de lol is lachen. Mijn vriendje en ik hebben ook al helemaal dik zitten fantaseren over in wat voor huis we zouden gaan wonen, hoeveel kinderen, wat voor namen, wat voor huisdier
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Of meer van "we hebben een leuke tijd gehad, waar we later nog wel met plezier naar terug kunnen kijken" Ik zou persoonlijk niet zo snel aan een relatie beginnen als ik er bijvoorbaad al geen toekomst in zou zien, van te voren al weet dat ik het niet langer dan een paar maandjes met die persoon uithoud....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom zo vroeg al een relatie? droomkoningin | 49 | 08-11-2004 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Lange tijd zonder een relatie.. Someboy | 42 | 28-06-2004 13:07 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op iemand die al in een relatie zit. An | 54 | 03-06-2004 09:25 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zo onzeker als ik een relatie heb..? Kleintjeyakult | 10 | 07-05-2003 22:17 | |
Psychologie |
een moeder/vader in een relatie zoeken mirthe | 19 | 25-12-2002 13:35 | |
Liefde & Relatie |
Hoe hou je een relatie spannend? Diva2000 | 6 | 30-01-2002 20:53 |