Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wacht gewoon tot je een geschikt iemand tegenkomt en maak zoveel mogelijk lol. Als je wanhopig bent schrik je alleen maar af.
||
Citaat:
![]() Niet zo lullig, die jongen is wanhopig en dan ga je zo reageren ![]() ![]() Maar goed even on topic: jij bent gewoon iemand die niet lang alleen kan blijven en een vriendin nodig hebt voor zoenen, en al die ditjes en datjes, heel normaal. De een heeft dat wat meer dan de ander. Ik ben alweer een tijd vrijgezel en bevalt me tot nu toe prima. Dus ik ben niet zo iemand die meteen gilt: helllllp ik wil een vriend... ben ik nu wanhopig..etca... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Na 1,5 jaar relatie had ik eerst nog een tijdje teveel gevoelens voor haar, daarna wilde ik zelf een tijd vrijgezel zijn, lol maken met mijn vrienden. Nu mag het wel weer, maar ben niet wanhopig op zoek ofzo |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gelukkig hoef ik nog niet te kiezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan ze niet aan t lijntje blijven houden nee... Kom er na 10 dates achter dat ze een andere gozer leuker vond.... Maar of we wel vrienden konden blijven.... Ik wist niets eens dat ze uitging met anderen... Vrouwen.... zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind jongens ontzettend leuk maar krijg het ontzettend benauwd als ik denk aan alle verplichtingen en beperkingen die een relatie al snel met zich meebrengt... Sowieso kijk ik iets anders tegen relaties aan dan de meeste andere mensen en ik ben nu echt nog niet toe aan een volwassen relatie-met-toekomst. Wat niet wegneemt dat ik een leuke jongen niet bewust uit mijn leven zal wegjagen, zolang hij maar niet te verliefderig en relatie-erig gaat doen. Want dan krijg ik een knoop in mijn maag en wil ik hem alleen maar wég duwen, hoe lief, leuk en knap ik hem ook in eerste instantie vond. Ik moet eigenlijk niet merken dat ik een relatie heb, want dan ren ik weg. Maar ondertussen wil ik wel iemand met wie ik romantisch kan doen als ik daar zin in heb, waar ik avonturen mee kan beleven en op wiens schoot ik mijn hoofd kan manoeuvreren terwijl hij door mijn haren kriebelt ![]() ![]() Tsja, lijkt me niet onredelijk toch?
Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
Nee hoor (a) Het hele verhaal.. Wat ontzettend bekend. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gheheh so true =P -> '' |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vrienden na lange tijd stuitertje | 3 | 28-12-2006 11:12 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
"Lange tijd samen" reden om samen te blijven? Tofke_H | 18 | 04-03-2004 14:10 | |
Seksualiteit |
Seks in een relatie teddybeer1983 | 34 | 14-01-2004 13:18 | |
Liefde & Relatie |
wegen de voordelen van een relatie wel op tegen de nadelen? Fa Sai | 31 | 08-09-2003 15:41 |