Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 21:49
Someboy
Someboy is offline
Wat vind je hiervan..? Als je een relatie heb gehad en je bent ong. een jaar vrijgezel of langer of juist minder... Kan je ermee leven en ben jij iemand die graag snel weer een relatie wil... zoek je ... laat je het op je afkomen??
Ik mis nu, zeker nu ik veel vrije tijd weer heb, zeker wel een relatie lijkt me wel weer leuk na ong 7 maanden.
Of denken jullie hier niet over na en hebben jullie zoiets van "vind het wel best dat vrijgezel zijn"
Lijkt wel ofdat ik op DIT moment te graag wil... heb gewoon de behoefte om weer te knuffelen, een kus liefde etc. Of klink ik nu te wanhopig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2004, 21:51
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Someboy schreef op 21-06-2004 @ 22:49 :
Of klink ik nu te wanhopig?
Ja.

Wacht gewoon tot je een geschikt iemand tegenkomt en maak zoveel mogelijk lol. Als je wanhopig bent schrik je alleen maar af.
Oud 21-06-2004, 21:57
Verwijderd
Het wanhopig klinken: ligt eraan of je dit alleen af en toe zegt of dat je er continu over praat

Maar ehm, ik weet niet of ik dat ook zou hebben. Als ik op niemand verliefd zou zijn en ook geen relatie zou hebben... nouja, af en toe natuurlijk wel, maar ik denk niet dat 't heel erg zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 21:58
Verwijderd
Nee, daar kan ik niet mee leven.

Vaarwel, mensen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 00:17
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-06-2004 @ 22:58 :
Nee, daar kan ik niet mee leven.

Vaarwel, mensen.

Niet zo lullig, die jongen is wanhopig en dan ga je zo reageren

Maar goed even on topic: jij bent gewoon iemand die niet lang alleen kan blijven en een vriendin nodig hebt voor zoenen, en al die ditjes en datjes, heel normaal. De een heeft dat wat meer dan de ander.
Ik ben alweer een tijd vrijgezel en bevalt me tot nu toe prima. Dus ik ben niet zo iemand die meteen gilt: helllllp ik wil een vriend... ben ik nu wanhopig..etca...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 00:32
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Ach zolang je niet denkt bij iedere meid van "Mmm niet slecht! daar ga ik voor" ben je niet wanhopig
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 08:18
Verwijderd
ach het zou leuk zijn, maar ik ga zeker niet zoeken, het komt wel, en zo niet dan blijf ik nog ff vrijgezel
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 11:57
Verwijderd
Ach, niet actief zoeken, dan word je wanhopig. Als je iemand tegenkomt dan merk je het wel.

Naja, als je de hele tijd thuis zit gebeurt er ook niks, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 12:11
charly not
charly not is offline
Ik ben al meer dan een jaar vrijgezel.. en ik vind dat zeker niet kansloos. Waarom?
Ik ben op dat gebied best wel kieskeurig en vaak als het er op aankomt dan lukt/durf ik het niet meer. Misschien heb ik wel bindingsangst oid maargoed, het komt wel.. Ik ga iig niet op zoek, op een gegeven moment kom je toch wel iemand tegen!
Oud 22-06-2004, 13:15
Stefanie
Stefanie is offline
Ik vind het jammer als je heel lang geen relatie hebt, maar aan de andere kant kan het ook lekker zijn om even tot jezelf te komen. Daarom is het niet verstandig om meteen na een relatie de volgende te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 13:28
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
charly not schreef op 22-06-2004 @ 13:11 :
Ik ben al meer dan een jaar vrijgezel.. en ik vind dat zeker niet kansloos. Waarom?
Ik ben op dat gebied best wel kieskeurig en vaak als het er op aankomt dan lukt/durf ik het niet meer. Misschien heb ik wel bindingsangst oid maargoed, het komt wel.. Ik ga iig niet op zoek, op een gegeven moment kom je toch wel iemand tegen!
same here
Na 1,5 jaar relatie had ik eerst nog een tijdje teveel gevoelens voor haar, daarna wilde ik zelf een tijd vrijgezel zijn, lol maken met mijn vrienden. Nu mag het wel weer, maar ben niet wanhopig op zoek ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 13:38
Verwijderd
Ik ben al 22 jaar vrijgezel en ik vind het heerlijk, op z'n tijd wordt ik eens verliefd wat gedoemd is te mislukken en ik mezelf achteraf natuurlijk weer een lompe boer vind als ik weer niks heb ondernomen. Ik weet niet wat het is, maar ik hou gewoon teveel van de drama...fantastisch...dan leef ik.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 13:57
Verwijderd
Dzjeez, boeiend. Alsof je 'niet meer kunt leven' als je een jaar geen relatie hebt gehad. Maak jezelf eens niet zo afhankelijk, zoek bezigheden, hobbies, vrienden, get a life.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 15:00
Luna
Luna is offline
idd, wat hierboven staat.
Ik heb echt niet het gevoel dat ik minder uit mn leven haal dan mensen met een relatie.
Ik heb nu een half jaar geen serieuze relatie gehad en vermaak me prima, ik heb genoeg aan mn vrienden en mn leven is zonder vriendje echt niet minder leuk dan met, op dit moment misschien wel leuker dan mn toen ik in mn vorige relatie zat.
Ik heb nu juist het gevoel dat ik mezelf veel meer ontwikkel en dat ik veel meer uit mn leven haal dan dat ik deed.
Oud 22-06-2004, 15:51
Fa Sai
Fa Sai is offline
Relaties zijn niet leuk. Wees blij.
Het gras is altijd groener aan de overkant
Oud 22-06-2004, 16:09
annetjuh
annetjuh is offline
vrijgezel zijn is heaven.
echt waar ik hou d'r van beetje hier een beetje daar en tjah je hebt zo een stuk of 6 jongens die geweldig vinden
ik hou van aandacht en dit geeft me een echte een geweldig ego aangezien ik wel onzeker ben.
Ik hou van vrijgezel zijn. Want tjah... je wilt nu wel graag maar de negatieve dingen ben je alweer vergeten dus ga je het verlekkeren en dan valt een vriendje vies tegen
Oud 22-06-2004, 16:19
Indiaantje
Indiaantje is offline
Ik zoek het meestal op. De keren dat het op mij afkomt gebeurt niet vaak..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:31
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Luna schreef op 22-06-2004 @ 16:00 :
Ik heb nu juist het gevoel dat ik mezelf veel meer ontwikkel en dat ik veel meer uit mn leven haal dan dat ik deed.
Dat is, als het geen illusie is (want je hebt slechts het gevoel dat...), een beperking die je jezelf (hebt) op(ge)legd.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:33
Methuselah
Methuselah is offline
It's a cruel world, so?
Oud 24-06-2004, 06:30
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
charly not schreef op 22-06-2004 @ 13:11 :
lotgenoot
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 06:50
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ben al anderhalf jaar vrijgezel...Weet ik nog wel wat liefde is?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 07:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik mis al na 4 weken ofzo een relatie. Ik kan niet zo goed alleen zijn... Naja, en juist op zulke momenten kom je natuurlijk nooit iemand tegen. En 1 keer toen was ik relaties hélemaal zat en toen wilde ik écht ff niet meer en toen kwam ik juist wel onoverhoopt iemand tegen. Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 09:29
fractuur
fractuur is offline
Na 3 maanden (op de kop af ) vrijgezel vind ik het nog steeds wel prima zo. Waarom zou je er wanhopig naar op zoek gaan? Je komt vast wel iemand tegen.. Niet zo moeilijk over doen, het is het einde van de wereld niet.
Oud 24-06-2004, 10:26
Dzjes
Dzjes is offline
Ik mis een relatie wel als ik een tijd geen vaste relatie heb, maar ik zal niet zomaar op zoek gaan ofzo, niets voor mij.
Verder kan het net es leuk zijn om eens tot jezelf te komen, en doen wat jij echt helemaal wilt, je hoeftmet niemand rekening te houden, en dat kan soms wel es handig zijn.

Of je wanhopig bent, dat denk ik niet, of je moet echt constant aan niets anders denken, en er altijd over praten enzo.. maar ik denk dat het normaal is dat je naar een relatie verlangt, er lopen er nog zo wel rond
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 11:00
Tox
Tox is offline
Ik was anderhalf jaar vrijgezel, zorgde er denk ik wel voor dat ik te snel een verkeerde keuze maakte. Want tja ben nu al weer vrijgezel.
Oud 24-06-2004, 12:16
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 24-06-2004 @ 07:50 :
Ben al anderhalf jaar vrijgezel...Weet ik nog wel wat liefde is?
jah, misschien verleer je het wel. AAAH
Oud 24-06-2004, 12:21
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Deze vakantie ben ik precies twee jaar vrijgezel , jé ik ben gewoon veel te voorzichtig geworden. Eigenlijk bevalt het me wel, ik ga uit met vrienden wanneer ik wil, ben niet gebonden enzo. Oké ik mis dat gevoel ook wel, maar ik moet nu ook met niemand rekening houden en ik denk als ik weer een relatie aanga dat ik het daarmee ietsje moeilijk zal hebben.
Oud 24-06-2004, 12:29
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Fa Sai schreef op 22-06-2004 @ 16:51 :
Relaties zijn niet leuk. Wees blij.
Het gras is altijd groener aan de overkant
Jammer dat de maatschappij gericht is op monogamie, je kan namelijk niet al die 'grasveldjes' aan het lijntje blijven houden.

Gelukkig hoef ik nog niet te kiezen
Oud 24-06-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Zotje schreef op 24-06-2004 @ 13:29 :
Jammer dat de maatschappij gericht is op monogamie, je kan namelijk niet al die 'grasveldjes' aan het lijntje blijven houden.

Gelukkig hoef ik nog niet te kiezen

Je kan ze niet aan t lijntje blijven houden nee... Kom er na 10 dates achter dat ze een andere gozer leuker vond.... Maar of we wel vrienden konden blijven.... Ik wist niets eens dat ze uitging met anderen... Vrouwen.... zijn
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 13:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha... een jaar vrijgezel? Man, ik ben 20 jaar lang vrijgezel geweest en toen 2½ maand een relatie en nu bijna al weer 2 maanden vrijgezel. Van de ene kant vind ik het wel lekker zo. Heb ook periodes dat ik helemaal geen tijd heb voor een relatie. En ik ben heel verlegen, dat maakt het gewoon moeilijk iets met iemand te krijgen, moet ik me overheen zetten.
Van de andere kant wil ik wel iemand, gewoon om lekker bij elkaar te zijn: leuke dingen doen, te zoenen, te knuffelen, gewoon lekker tegen elkaar aanliggen. Als ik andere stelletjes zie, dan denk ik vaak van "dat wil ik ook"... maar goed, ik doe er verder niet zo veel aan. Ik wil het dus wel, maar ik snak er niet ontzettend naar. Ik zie allemaal wel hoe het loopt.
Ik ben wel op zoek, maar helemaal niet actief op zoek. Ik laat het toch meer op me af komen, ondanks dat ik elke keer dat op stap ga steeds kijk of er leuke meiden zijn (maar verder doe ik niets)... maar ik laat het dus op me af komen omdat echt geluk je overkomt en niet zoekt. En daarbij: ik heb nooit sjans van een meid, dus áls ik eens een keertje sjans krijg en het is wel een leuke meid, dan word ik wel verliefd en pak ik die kans.
Oud 24-06-2004, 15:21
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik ben nu bijna vijf maanden vrijgezel en ik begin het steeds leuker te vinden
Ik 'ontdek' het eigenlijk ook nu 'pas', omdat ik, toen ik nog net geen 15 werd, een relatie kreeg die een dik jaar heeft geduurd. Toen dat uitging, kreeg ik een aantal weken daarna een nieuwe relatie van een halfjaar (en toen nog een halfjaartje met hem gekloot). Maar het vrijgezelle leven bevalt me eigenlijk steeds meer
Hoewel ik toch soms wel 'verlang' naar iemand waar ik alles tegen kan zeggen, mee kan knuffelen en zoenen en dat allemaal. Vooral omdat de meeste van mijn vriendinnen/vrienden een (lange) relatie hebben. Dus wie gaat er altijd na het stappen alleen naar huis? Ja hoor
Maar ach.. ik ben nog jong
Oud 24-06-2004, 15:46
Verwijderd
Het bevalt me wel als vrijgezel. Soms denk ik dat een relatie wel leuk zou zijn (vooral op zaterdagavonden), maar dat neem ik de dag erna meestal terug. Als ik niet verliefd ben, hoef ik ook geen relatie. Dan zijn de nadelen mij te groot voor de voordelen. Ik heb er gewoon geen behoefte aan om iemand 4x per week te zien en continu domme smsjes te sturen en over 3 jaar met hem te gaan trouwen.
Kijk, als ik nou smoorverliefd was op iemand... *grijnst*
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 17:03
bitchie
bitchie is offline
ik heb het net 3 maanden uit (lange relatie) en was van plan om zo ie zo een jaar vrijgezel teblijven.
ma ik heb gewoon alweer verkering!! da was echt niet de bedoeling!!
wees blij da je vrijgezel bent lekker vrij!!
Oud 24-06-2004, 20:40
filia dei
filia dei is offline
Het maakt mij niet zoveel uit.
Als ik iemand tegenkom die ik leuk vind wil ik daar wel wat mee beginnen. Maar als ik niemand ken, dan ga ik echt niet lopen zoeken. Ik bots vanzelf wel weer tegen iemand op.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 20:40
Soron
Soron is offline
7 maanden vrijgezel...... alsjeblieft zeg,en dat al zo praten?

18 jaar vrijgezel, das pas erg dan
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 20:51
Orion16
Orion16 is offline
1 jaar vrijgezel, het lijkt me wel weer leuk om een relatie te hebben maar ik ga daar echt niet op zoek. Is prima zo
Bovendien ben ik best kieskeurig.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 20:53
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
bitchie schreef op 24-06-2004 @ 18:03 :
ik heb het net 3 maanden uit (lange relatie) en was van plan om zo ie zo een jaar vrijgezel teblijven.
well maybe you really should... dump him? (or her)
Oud 24-06-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
bitchie schreef op 24-06-2004 @ 18:03 :
Dan maak je het uit... en spel je sowieso als sowieso.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 12:22
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-06-2004 @ 16:46 :
Het bevalt me wel als vrijgezel. Soms denk ik dat een relatie wel leuk zou zijn (vooral op zaterdagavonden), maar dat neem ik de dag erna meestal terug. Als ik niet verliefd ben, hoef ik ook geen relatie. Dan zijn de nadelen mij te groot voor de voordelen. Ik heb er gewoon geen behoefte aan om iemand 4x per week te zien en continu domme smsjes te sturen en over 3 jaar met hem te gaan trouwen.
Kijk, als ik nou smoorverliefd was op iemand... *grijnst*
Wat zij zei.

Ik vind jongens ontzettend leuk maar krijg het ontzettend benauwd als ik denk aan alle verplichtingen en beperkingen die een relatie al snel met zich meebrengt... Sowieso kijk ik iets anders tegen relaties aan dan de meeste andere mensen en ik ben nu echt nog niet toe aan een volwassen relatie-met-toekomst. Wat niet wegneemt dat ik een leuke jongen niet bewust uit mijn leven zal wegjagen, zolang hij maar niet te verliefderig en relatie-erig gaat doen. Want dan krijg ik een knoop in mijn maag en wil ik hem alleen maar wég duwen, hoe lief, leuk en knap ik hem ook in eerste instantie vond.

Ik moet eigenlijk niet merken dat ik een relatie heb, want dan ren ik weg. Maar ondertussen wil ik wel iemand met wie ik romantisch kan doen als ik daar zin in heb, waar ik avonturen mee kan beleven en op wiens schoot ik mijn hoofd kan manoeuvreren terwijl hij door mijn haren kriebelt. Die me alle aandacht geeft die ik nodig heb maar niet meer van me vraagt dan ik kan geven. Die zelf niet echt interesse heeft voor andere meisjes maar het de normaalste zaak van de wereld vind dat ik er nog fijn op los flirt met andere jongens. Iemand die er voor me is maar niet op me leunt, die me niet irriteert maar wel prikkelt. Iemand bij wie ik heel graag in de buurt ben, van wie ik geen genoeg krijg en waarvan ik het ook zeker nooit benauwd krijg (alleen misschien als hij me lang en gepassioneerd kust).

Tsja, lijkt me niet onredelijk toch?

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 12:25.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 12:39
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
stout! schreef op 28-06-2004 @ 13:22 :
Tsja, lijkt me niet onredelijk toch?

Nee hoor (a)
Het hele verhaal.. Wat ontzettend bekend.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 12:46
Verwijderd
ik ben al meer dan een jaar vrijgezel,maar dat i een bewuste keuze,ik stel veel eisen aan een vriendin (mischien wel IETS te veel ) ik vind het dus geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 12:58
Mimosa
Mimosa is offline
Niet wanhopig gaan zoeken dan lukt het sowieso niet.
Oud 28-06-2004, 13:07
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-06-2004 @ 16:46 :
en continu domme smsjes te sturen

gheheh so true =P -> ''
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten