Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap de reacties hierop niet, maar t zal wel aan mij liggen...
Zo kun je hier nog wel tig andere topics als naïef bestempelen. Als je nou vertelt waarom het bijv. is uitgegaan, of hij ooit vreemd is gegaan, dat soort dingen.... Waar jullie zo vaak ruzie over hebben... Ik bedoel, als jullie het net hadden zou ik ook zeggen dit lijkt me nix, maar jullie hebben t al een jaar. Wat je sowieso t beste kunt doen is tegen hem zeggen dat hij duidelijk voor JOU moet kiezen, want dan houdt die vriendin ook wel op, als ze doorheeft dat hij haar niet moet. Maar doet hij dat niet, duidelijk voor jou kiezen, dan weet je t eigenlijk al... Dus ga eens een heel serieus gesprek voeren daarover... |
![]() |
|
![]() |
k zou ook niet willen dat mijn vriend met een ander meisje naar een gala ding hoor!! weet jij veel wat daar achter steekt. en zij is verliefd op hem, dus die zal heus wel niet stil zitten die avond wanneer jij er niet bij bent en hij met haar is!! straks hebben ze beiden iets te veel drank op, en ja, de rest is te voorspellen. misschien blijft hij je ook wel trouw hoor, dat weet k niet, maar k zou het beangstigend vinden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In dit topic niet, vind ik. M'n reactie was serieus. Zie wat 'r vriendje flikt - een vriendin zit 'm op te geilen, hij gaat erop in, het is al 4x eerder fout gegaan... dat pik je dan toch niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb jullie "redelijk serieuze" reacties ook laten staan. mening geven mag altijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou jáh zeg Dan onderschat je mij toch wel hoor ![]() ![]() Kijk sommige topics zijn dan wel naïef, maar daarom kunnen anderen er juist op reageren om te vertellen dat ze t uit moeten maken.... *gaat er weer veel te serieus op in* Okee, ik hap makkelijk, ik geef het toe. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() [edit] *neemt een hapje zalm* [/edit]
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik zou t afwachten, mijn vriend zou niet eens meegaan als ik nee zei dus ik vind t wel raar dat jou vriend wel gaat, maar misschien gaat ie nu opletten met wat ie doet, omdat jij haar als bedreiging ziet ofzo.
Als je vriend echt van je houdt gaat ie niet op haar in, heeft ie volgens mij al niet omdat ie haar toen ze der truitje uit deed al had kunnen pakken... En als ie een fout begaat dan zal ie t wel eerlijk zeggen tegen je. Gewoon vertrouwen hebben en afwachten wat er gebeurd |
![]() |
|
Mijn vriend zou niet raar moete opkijken als ik nee zei.. is toch normaal dat je dat niet wil dacht ik.. Ik ben al stikjaloers als ie met een 'gewone' vriendin (die niet verliefd op em is) praat.. Sick.. i know, ik kan er niets aan doen en hij begrijpt me ook wel een beetje en neemt het me niet kwalijk..
Nou meid, alstie WEL met die vriendin zou meegaan, zonder dat je het weet.. lekker dumpen die kerel! |
![]() |
|
![]() |
Weet jouw vriend ook dat zij verliefd op hem is, en dat ze al die dingen zegt over dat ontmaagd worden? Sowieso moet hij toch wel een vermoeden hebben, na dat truitjes-incident. In dat geval vind ik het dus wel raar dat hij met haar mee gaat naar het gala.
Ik bedoel, als je een relatie hebt wil dat niet zeggen dat je niks meer met iemand anders mag doen. Ik zou het misschien niet heel geweldig vinden als mijn vriend met een ander meisje naar het gala gaat, maar dat is dan niet omdat ik hem niet vertrouw, maar meer omdat ik het zelf leuk vind om dat met mijn vriend te doen en dan zelf graag mee zou willen. Maar als het om een meisje gaat dat hetzelfde gedrag vertoont als dat meisje uit jouw verhaal, dan zou ik het toch wel raar vinden. Ik zou zelf ook niet uitgaan met iemand die zo duidelijk ergens op uit is. Jouw vriend moet dat toch ook wel door hebben? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap er heel weinig van. :/ Aan de ene kant laat jouw vriendje merken dat hij er wel heen zou willen met haar, anders zou hij er nog geeneens om vragen.. Dus dat zou moeten betekenen dat jullie relatie hem niet zoveel interesseert. Wat ik dan niet snap is hij (ik neem aan dat je het van hem hebt) dat verhaal over dat truitje verteld, misschien is hij wel gewoon naief, ziet hij haar gewoon als een vriendin, ofzo..
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
HELLUP Wat is er aan de hand met mijn kat Marlieske | 5 | 05-04-2002 20:01 | |
Software & Hardware |
Bitsim HELLUP kan iemand me uitleggen hoe je de bitsim programmeerd keffie | 2 | 09-03-2002 11:12 | |
Software & Hardware |
Hellup mijn Ps2 Mushra | 3 | 25-12-2001 12:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELLUP!! Essay in het engels in de vorm v/e brief.... @Moon | 1 | 19-09-2001 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
nog niet af.. hellup?? star9 | 1 | 06-09-2001 21:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hellup! somebody13 | 1 | 03-03-2001 13:37 |